Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


PhantasiaLand

<<

Anoniem112

Bericht 14 Dec 2013 20:41

PhantasiaLand

Is er iemand van hier al eens geweest?
En is dit leuk met kleine kinderen en in de winter?


http://www.phantasialand.de/nl/home
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Dec 2013 21:08

Re: PhantasiaLand

Ik ben er vorig jaar geweest met man en vrienden (zonder kinderen). Ik vind het zelf niet echt een park voor kleine kinderen (maar ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn?).
Ik vond het wel leuk om een keer geweest te zijn maar zou er niet snel nog een keer heen gaan, er waren wel een paar leuke achtbanen.
<<

Anoniem112

Bericht 14 Dec 2013 21:12

Re: PhantasiaLand

Bedankt voor je antwoord! Kinderen zijn nog klein (3,5 en 1,5) de Efteling vinden ze super, maar dit is niet te vergelijken?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Dec 2013 21:15

Re: PhantasiaLand

In de Efteling is er meer voor kleine kinderen. Hier is ook wel het een en ander hoor, maar wel een stuk minder. Ik zou met mijn kinderen liever naar de efteling gaan dan naar Phantasialand.
<<

Anoniem112

Bericht 14 Dec 2013 21:23

Re: PhantasiaLand

Oké dan valt t sowieso af voor ons! Ik kon er zo weinig over vinden op de site zelf, dus heb zeker wat aan je antwoord!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 14 Dec 2013 23:41

Re: PhantasiaLand

Eens met Liadan. Ik vind het zelf een heel leuk park, maar geloof niet dat het echt geschikt is voor kleine kinderen.
<<

Kannibaal

Bericht 15 Dec 2013 20:59

Re: PhantasiaLand

Het is een heel leuk park, mooi van opzet en gave attracties en shows maar zeker niet geschikt voor kleine kinderen.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Dec 2013 21:01

Re: PhantasiaLand

Ik zou er persoonlijk niet met kleine kinderen heen gaan. Ik zou dan zelf voor de Efteling, Toverland of Movieworld kiezen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Dec 2013 21:28

Re: PhantasiaLand

Ik ben er een tijdje terug geweest, heel leuk park maar met kleine kinderen zou ik toch eerder voor bijv. de Efteling gaan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Dec 2013 12:00

Re: PhantasiaLand

Ik ben er in de zomer geweest en gisteren omdat we in de zomer vrijkaartjes kregen voor in de winter. Het was echt niet leuk, veels te druk, nog drukker dan in de zomer en qua sfeer was het ook niet echt heel geweldig. Allen het plein in Berlin was leuk aangekleed.
Ik kan het echt niet aanraden voor kinderen. Voor oudere wat meer omdat er wel wat leuke achtbanen zijn, maar die heb je ook snel gezien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers