Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 14 Dec 2013 14:02

Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Afgelopen zomer samen met mijn beste vriendin een mooie reis gemaakt. Nu had ik het idee om haar voor kerst een klein instagram fotoboekje (van hema) kado te doen. Hierin staan dan alleen de foto's van ons samen. Nu ga ik toch weer twijfelen of dit leuk is. Wat vinden jullie?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 14 Dec 2013 14:06

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Natuurlijk is dat leuk. Meestal zijn dat van die dingen die je altijd zelf vergeet te maken en te doen (bij mij dan) en als ik dan zo iets krijg dan is het altijd weer leuk om foto's terug te zien zonder dat ik zelf de moeite voor zo'n fotoboekje heb moeten doen. En evt. niet alleen foto's waar jullie samen op staan maar er tussendoor ook een paar van datgene wat die vakantie speciaal maakte (gebouw, uitzicht, zonsondergang oid)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Dec 2013 14:14

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Dat is juist leuk! Ik denk dat ze dat zeker kan waarderen
<<

Mo-Lola

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 187

Geregistreerd: 11 Sep 2013 09:17

Woonplaats: h.i.a

Bericht 14 Dec 2013 14:25

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Mijn vriendin heeft dit vorig jaar ook gedaan van onze vakantie en ik vond het erg leuk om te krijgen.
22-10-2012 :D
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 14 Dec 2013 14:30

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Leuk!! Ik heb dit ook gemaakt voor een vriendin nadat we op vakantie waren geweest. Ondanks dat ze ook zelf de foto's had, vond ze het helemaal super. Had er leuke teksten bij gezet enzo.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Dec 2013 14:34

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Zeker leuk!
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 14 Dec 2013 14:36

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Natuurlijk is dat leuk. Ik zou er zowel foto's van jullie als van de omgeving in zetten.

Ik heb zo'n boekje laten maken toen ik een half jaar samen was met mijn vriend met allerlei momenten tijdens dat eerste half jaar. Hij heeft het boekje op zijn schouw staan (is een stevig boekje) en ik kijk er ook nog regelmatig in.
Binnenkort ga ik weer een nieuwe maken, ben van plan dit ieder half jaar te doen.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 14 Dec 2013 14:47

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Oké, dan ga ik het gewoon doen. Wel een goed idee om er ook wat foto's bij te doen van de omgeving e.d.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Dec 2013 15:04

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Ja heel leuk! Zou het zelf ook leuk vinden om te krijgen en het is een leuk aandenken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem171

Bericht 14 Dec 2013 15:15

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Super leuk om te krijgen!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 14 Dec 2013 16:08

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Ik vind het superleuk en zou het ook heel leuk om dat cadeau te krijgen!
<<

Anoniem187

Bericht 14 Dec 2013 16:18

Re: Is dit leuk (fotoboekje voor vriendin)

Ja, heel leuk! Misschien kun je er ook nog wat leuk herinneringen bijschrijven?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Char