Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

<<

Anoniem83

Bericht 14 Dec 2013 00:39

Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Ik wil graag de uitnodigingen voor de vrijgezellendag van een vriendin per mail in pdf versturen. Dat omzetten is geen probleem. Maar nu zoek ik een leuke layout, briefpapier, template voor een spectaculaire uitnodiging. Waar vind ik zoiets? Hoe kom ik er aan? Ik heb er echt 0,0 verstand van.
Laatst gewijzigd door Anoniem83 op 14 Dec 2013 08:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 14 Dec 2013 01:16

Re: Wie helpt mij? Ik zoek...

Maak je het met word? Dan kun je via Microsoft office sjablonen downloaden.
<<

Anoniem83

Bericht 14 Dec 2013 10:04

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Weet ik niet waar ik het mee/in moet of kan maken, maar ik zoek zoiets:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:05

Bericht 14 Dec 2013 10:18

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Misschien kan je eens googlen op illustrator Jason Brooks? Die heeft soms wel plaatjes die Ladies night out waardig zijn.
♡2015
♡2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Dec 2013 11:10

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

In PhotoShop is dat ook goed te maken.
<<

Anoniem14

Bericht 14 Dec 2013 12:00

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Of in Publisher.
<<

Anoniem83

Bericht 14 Dec 2013 13:52

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Oh Photoshop en publisher heb ik beiden niet en kan ik waarschijnlijk ook niet mee werken.

Iemand die, evt. tegen kleine vergoeding, zo'n A4 kan maken/heeft waar ik zelf de tekst nog op in kan vullen?
<<

Anoniem75

Bericht 14 Dec 2013 14:48

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Hier heb je een link en kan je Photoshop voor 30 dagen gratis uitproberen. Ik heb er nooit echt mee gewerkt maar misschien staat het wel duidelijk uitgelegd en kan je er iets mee.

http://www.nownederland.nl/software/ado ... qxRtbK9KK0
<<

Anoniem83

Bericht 14 Dec 2013 15:05

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Bedankt Razz, maar daar ga ik me nu tijdens de eindjaarsdrukte niet aan wagen. Ik heb al stress en ik moet ook nog een pittige examen doen een dag voor kerst, maar ik wil de mail voor de vrijgezellendag er deze week uit hebben (ook al is het pas voor april).
Iemand die mij wil en kan helpen?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Dec 2013 15:08

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Ik wil je best helpen hoor. Je wilt dus een template met de plaatjes die je liet zien maar zelf de tekst invullen of wil je dat ik 'm helemaal maak?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Dec 2013 16:13

Re: Wie helpt mij? (Layout uitnodiging)

Ik heb even zitten prutsen. Ik heb inmiddels die met die schoen voor je, die daaronder met dat groepje meisjes aan de bar en nog een andere die ik tegen kwam.

Stuur me even een pm met je email dan kan ik ze naar je toe sturen! :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers