Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Anoniem193

Bericht 20 Dec 2013 10:31

Re: Kerstpakket

Mijn man heeft een groot pakket gekregen met etens dingen erin. Allemal nederlandse dingen. Dropjes, pepermunt, deventerkoek, droste chocola, dat soort dingen.
Ik krijg het pakket vanavond of het weekend. Het is een pakket van een plaatselijke winkel met allemaal streekproducten erin.
Verder heb ik van een klanten een amandelstaaf, 3 flessen wijn, een kerststol, kaas, worst en een kaassnijplankje gekregen.
<<

Anoniem321

Bericht 20 Dec 2013 11:12

Re: Kerstpakket

Ik krijg ieder jaar een leuke kerstbonus op mijn rekening gestort. Is hartstikke leuk hoor, maar ik heb nog nooit een 'echt' kerstpakket gehad en dat lijkt me zo leuk, een doos met allemaal leuke en lekkere dingen erin. Maar gelukkig krijgt mijn vriend wel ieder jaar een kerstpakket.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Dec 2013 16:57

Re: Kerstpakket

Ragazza, ik heb liever een bonus dan een pakket :P

Werkgever 1: chocolade kerstboompje, Werkgever 2: fles wijn + kaasjes en via Tempo Team werk ik bij werkgever 1 dus daar krijg ik maandag nog een pakketje van.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 20 Dec 2013 18:42

Re: Kerstpakket

Ik had gisteren een kerstborrel met een markt waar je zelf je pakket bij elkaar mocht kiezen. Ik ben naar huis gegaan met een boek en een mooie lijst waar foto's en kaarten in gehangen kunnen worden.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 20 Dec 2013 19:06

Re: Kerstpakket

Alibi schreef:Mijn man heeft een groot pakket gekregen met etens dingen erin. Allemal nederlandse dingen. Dropjes, pepermunt, deventerkoek, droste chocola, dat soort dingen.
Ik krijg het pakket vanavond of het weekend. Het is een pakket van een plaatselijke winkel met allemaal streekproducten erin.
Verder heb ik van een klanten een amandelstaaf, 3 flessen wijn, een kerststol, kaas, worst en een kaassnijplankje gekregen.


Zeker dezelfde werkgever als mijn vriend? Bam?
Vond het wel een leuk pakket!
Zelf krijg ik helaas niks.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 20 Dec 2013 20:34

Re: Kerstpakket

Van het detacheringsbureau waar ik werk heb ik een mooie nike sporttas gekregen.
Ik ben gedetacheerd bij het hoofdkantoor van een grote bank, en ik had wel verwacht daar een kerstpakket te krijgen. Dit jaar doen ze dat niet i.v.m. alles wat er speelt. Heel begrijpelijk, maar ik vind het stiekem wel jammer.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 20 Dec 2013 23:16

Re: Kerstpakket

Bon van bol.com, altijd handig!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Dec 2013 01:36

Re: Kerstpakket

Hier is hij ook weer binnen! Een pakket van de bakker met een kerststol, cake, krentenbrood, koekjes, chocoladetruffels, chocolaatjes, amandelstaaf en schuimpjes. Het is tot nu toe ieder jaar hetzelfde (alhoewel er vorig jaar ook een flesje likeur 43 inzat) maar wel lekker!
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 21 Dec 2013 08:36

Re: Kerstpakket

Ik had een huge pakket, met oa een rendierplaid en een rendiermok haha. Onze directie maakt de pakketten zelf, dus de heren kregen drank erin en ik rendierspul en warme choco enzo. Super leuk!
<<

Anoniem123

Bericht 21 Dec 2013 10:45

Re: Kerstpakket

Mijn man heeft zowaar nog een kerstpakket gekregen van zijn oude baas! Echt ontzettend lief en hadden we zeker niet verwacht. Er zaten allemaal etenswaren in, maar wel spullen die we ook echt gebruiken.

Ook kwamen mijn schoonouders met een kerstpakket aangezet. Ook met allemaal lekkere dingen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Dec 2013 11:06

Re: Kerstpakket

Joehoe ik heb 2 banen en dus 2 keer een pakket. Baan 1 voor 70 euro aan VVV bonnen en baan 2 een mooie mand met Rituals. Mijn vriend is helemaal verwend.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Dec 2013 15:45

Re: Kerstpakket

Ik heb een grote doos met allemaal etenswaren er in. Best cliché, ragout en chocolademelk enzo. Maar ook een brandnetelkaas en biertjes.
Ik vind het wel leuk! Er zat ook nog een fles wijn in en een metworst maar die heb ik gisteren al geconsumeerd.
Afbeelding

En 'savonds werd er nog een fles wijn bezorgd, die kreeg ik van een bedrijf waar ik soms een acteerklus doe. Ook leuk!
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Dec 2013 16:26

Re: Kerstpakket

Wij kregen twee flessen wijn van een locale handelaar. Het zijn wel franse wijnen. Ach, ik werk er net dus ik ben er wel blij mee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 21 Dec 2013 23:01

Re: Kerstpakket

Rush: Wat leuk dat ze die pakketten zelf maken! Toch een persoonlijk tintje eraan :)

Ik heb een Tinteling gekregen, zo'n bon waarvoor je dan zelf iets uit kan kiezen. Was er blij mee!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 22 Dec 2013 16:42

Re: Kerstpakket

Mijn vriend werkt bij een groothandel en krijgt altijd een enorm boodschappenpakket. Leuk!

Ik ben dit jaar flink verwend. We hebben een Afrikaanse avond gehad met diner, workshops en op het eind een markt waar we zelf ons pakket konden samenstellen. Ik heb een mand, tajine, kookboeken, wijn en een sjaal. Ook heb ik een groot Ritualspakket gekregen van een gezin waar ik vaak werk. Superlief!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem9

Bericht 22 Dec 2013 16:45

Re: Kerstpakket

Ik had een pakket met allemaal producten van ondernemers in de regio. En er zat toch een lekker wijntje in!! Die ga ik nog even inslaan. Heerlijk.
<<

Anoniem 47

Bericht 22 Dec 2013 18:57

Re: Kerstpakket

Ik kreeg een boekenbon en wat kleine dingetjes (thee, chocolade, boek, geurstokjes, etc.).
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 22 Dec 2013 19:34

Re: Kerstpakket

Ik heb voor €60,- aan VVV bonnen gehad en een bonus! Mijn bankrekening is weer een beetje gevuld. Wil voor het geld een mooi leren jasje gaan kopen. Leuk cadeautje voor mezelf ;)
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Dec 2013 20:01

Re: Kerstpakket

Ik kreeg van mijn moeder ook nog een pakket net. Zij kregen een extra pakket om aan iemand te geven die het niet zo breed hebben. Hierin zat een lekkere warme plaid, zeevruchtenbanket, flesje ameratto, zakjes drop, zakje chips, doosje kaassnacks thee en van die opgeklopte eierschuim. Kan wel op de naam komen, maar weet dat ik het niet goed ga schrijven. Wel nu de komende dagen lekker een plaid op de bank bij mijn ouders. Dat mis ik altijd als ik hier ben :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem17

Bericht 23 Dec 2013 10:50

Re: Kerstpakket

Mijn vriend werkt bij een winkel en hij had als kerstpakket cadeaubonnen voor zijn eigen winkel. Zo stom :nopompom:
<<

Anoniem178

Bericht 23 Dec 2013 11:20

Re: Kerstpakket

Lynn_ schreef:Bon van bol.com, altijd handig!


Hier ook. Ik ga er een blue-rayspeler voor halen. Ik had stiekem al op die bon gerekend, daarom had ik de aankoop even uitgesteld.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 23 Dec 2013 13:16

Re: Kerstpakket

Ik heb mijn kerstpakket afgelopen donderdag gehad. Daarin zat een middelgrote boedda, karaf met glazen en bijbehorend mineraalwater en een heerlijke grote geurkaars :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2013 13:22

Re: Kerstpakket

Mijn (vr)eetpakket:
Afbeelding
08/2018
05/2021
<<

Anoniem 77

Bericht 23 Dec 2013 13:30

Re: Kerstpakket

Ik had een pakketje met dienblad, geurkaars, handcreme, lippenbalsem, douchegel, mok, thee, tijdschrift, hartjes hanger en vvv bon van 20 euro. Hebben ze zelf samen gesteld en ik vond het erg leuk. Er zat ook een geschreven kaart bij met persoonlijke tekst.
Mijn vriend had een pakket vol eten en drinken, en als grote dingen een waterkoker en een plaid.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 23 Dec 2013 15:11

Re: Kerstpakket

Hier een doos met plaid, kaasje,toastjes, chips wijn enz

Mijn vriend een pakket met kerstbrood, chocolade en kerstcake. Hij krijgt met oud en nieuw altijd een fles champagne en een staatslot erbij.
M:21072011
J :08012014
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers