Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kinderen en het kerstdiner

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Dec 2013 09:13

kinderen en het kerstdiner

Houden jullie of de mensen waar jullie heen gaan rekening met de kinderen tijdens het kerstdiner?



Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze dat niet hoeven te doen, als ze bijv macaroni zouden maken want de meiden normaal gesproken echt heel lekker vinden is de kans groot dat ze dat op die dag ineens niet lekker vinden :)
Ik kijk wat ze lekker vinden van wat wij eten en anders krijgen ze gewoon wat anders, een boterham(vinden ze erg lekker) of poffertjes ofzo.

De andere dag komen er vrienden gourmetten dat is wel wat bewust gekozen omdat we hopen dat hun kinderen en die van ons het ook leuk vinden om dan mee te doen en te eten.
:heart: :heart: 2011
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 13 Dec 2013 09:17

Re: kinderen en het kerstdiner

Nu houden wij dit jaar sowieso geen rekening met kerst. Maar mocht het zo zijn dat we het ergens gaan vieren (bij mijn ouders) dan wordt er geen rekening gehouden met de kinderen. Ik neem een zakje aardappelpuree mee want dat vind hij heel lekker en anders een boterham.

Gourmetten wil ik ook graag doen met mijn man, kerstavond ofzo. Maar dat doen we als Ruben op bed ligt, juist omdat het zo lang duurt en hij er dan toch niks aan vind.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 13 Dec 2013 09:21

Re: kinderen en het kerstdiner

Wij gaan eerste kerstdag uit eten. Dan is er vast wel wat voor L. Paar aardappeltjes stukjes tomaat en wat vlees of vis dan is ze al snel tevreden. Tweede kerstdag vieren we met veel mensen en iedereen maakt wel iets. L enige kindje. Maar er is vast wel iets bij wat ze lekker vindt. En anders eet ze maar een keer een boterham ofzo. Ik maak me er niet zo druk om. Ga niet speciaal voor haar iets maken of mee nemen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 13 Dec 2013 09:40

Re: kinderen en het kerstdiner

Wij eten 1 kerstdag bij mijn ouders. Ik weet niet wat we eten , maar lust ze het niet dan krijgt ze gewoon een stukje brood.2e kerstdag eten we thuis of buiten de deur
Gourmetten lijkt mij ook wel leukmaar dat duurt denk ik veel ste lang voor A
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Anoniem162

Bericht 13 Dec 2013 09:41

Re: kinderen en het kerstdiner

De eerste avond bij mijn ouders eten we soep en daarna een gewone warme maaltijd net als anders, niets bijzonders dus.
De tweede avond bij mijn schoonouders gaan we gourmetten, mijn zoontje (2 jaar) zit dan geen seconde aan tafel, ik geef hem tussendoor wat stokbrood en hij eet wat kroepoek met satesaus en daar houdt het mee op. Ik laat hem vooraf nog wel even een boterham eten omdat ik weet dat we te laat aan tafel gaan met de gourmet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Dec 2013 09:58

Re: kinderen en het kerstdiner

Wij vieren het met familie en dan wordt er heel veel rekening gehouden met de kinderen, dat is bij ons sowieso altijd, er zou nooit een feest worden gegeven dat voor kinderen niet leuk is. Vorig jaar zijn we wel gaan brunchen met mijn schoonouders en het jaar ervoor uit eten geweest, maar toen zijn de kinderen bij mijn ouders gebleven, later in de kerstvakantie gingen we dan met mijn schoonouders en de kinderen naar Plopsaland.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 13 Dec 2013 12:00

Re: kinderen en het kerstdiner

Louise eet alles, dus daar moeten we geen rekening mee houden en Julie mag nog geen vaste voeding.
AfbeeldingAfbeelding
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 13 Dec 2013 12:15

Re: kinderen en het kerstdiner

L. eet gewoon mee wat er gemaakt wordt. Ze eet over het algemeen alles, maar als ze niks eet en wel een boterham wil, is dat ook prima. Op tweede kerstdag gourmetten we samen thuis, wel pas als L. in bed ligt. We bakken een pannenkoek voor dr.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Dec 2013 12:51

Re: kinderen en het kerstdiner

F eet gewoon mee wat er is. Maar meestal is er keus genoeg dus vast wel iets wat hij lust.
<<

Anoniem97

Bericht 13 Dec 2013 13:01

Re: kinderen en het kerstdiner

Ik weet nog niet wat we gaan eten, maar ik kook nooit apart voor de kinderen, ze eten ( of niet) wat er op tafel staat. Dus met kerst net zo. Meestal zit er wel wat bij wat ze lusten.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 13 Dec 2013 13:02

Re: kinderen en het kerstdiner

Er is wel wat groente voor R. dat ze mag hebben. En anders pak ik een stuk fruit van de fruitschaal ;).
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 13 Dec 2013 13:03

Re: kinderen en het kerstdiner

De afgelopen jaren zijn we met mijn familie bij van der valk geweest voor een brunch. Dat hebben ze dan voor de kinderen in de hal van alles te doen. Springkussen, ballon figuren, poffertjes, slush puppy, frietjes en frikadel/kipnuggets

Bij mijn schoonouders hebben we afgelopen jaar gegourmet. Zoon eet dan gewoon mee wat hij wil en lust.

Dit jaar blijven we voor de brunch thuis bij ons of bij mijn ouders en nemen we allemaal wat mee.
Met schoonouders denk ik weer gourmetten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Dec 2013 17:38

Re: kinderen en het kerstdiner

We nemen de kinderstoel en wat te eten voor hem mee. Is er iets wat hij nag, dan mag hij het proberen en anders niet.
R. 2013
D. 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 13 Dec 2013 23:21

Re: kinderen en het kerstdiner

Ik neem een potje mee voor het geval ze niks lust,geen idee wat we geserveerd krijgen!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lot