Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hyperventileren

<<

Anoniem185

Bericht 12 Dec 2013 17:45

Hyperventileren

Ja ik had vanmiddag weer een hyperventilatie bui :nopompom:

Zat net in de auto (gelukkig als bijrijder) dus had ook niemand die me even kon helpen met mijn ademhaling. Gelukkig weet ik zelf goed wat ik moet doen en kwam ik er redelijk snel uit, maar ik ben nu weer zo moe en heb enorme hoofdpijn (misschien moet ik de computer afsluiten :laughcry: .

Iemand hier ook ervaring met hyperventilatie regelmatig? Hoe zorgen jullie dat jullie er uit komen als je alleen bent of met iemand samen bent die alleen maar zelf in paniek slaat?ß
<<

Anoniem 52

Bericht 12 Dec 2013 18:05

Re: Hyperventileren

Ik hyperventileer eigenlijk alleen wanneer ik ehh.. Opgewonden ben, als in; blij en niet die andere vorm van opwinding... En dan moet ik mezelf echt dwingen rustig te gaan doen, anders val ik flauw. Is 't trouwens ook wel snel opgelost..

Maar echt een eenvoudige oplossing heb ik nog niet gevonden.
<<

Nyx

Bericht 12 Dec 2013 19:55

Re: Hyperventileren

Ik heb er heel veel last van gehad. Ik heb geleerd om mijn buik vast te houden en op mijn ademhaling te letten.
<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 12 Dec 2013 22:05

Re: Hyperventileren

Ik heb het heel soms, al ik intens verdrietig ben geweest. Je kan ook een kommetje van je handen maken en hierin ademen. Dat werkt ook!
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Dec 2013 22:07

Re: Hyperventileren

Het enige wat bij mij dan echt helpt is letten op mijn ademhaling en tegen mezelf zeggen; 'het is maar hyperventilatie, niks aan de hand'. Ik vind het iedere keer weer doodeng, gelukkig heb ik er de laatste tijd niet heel veel last meer van. Het hoofdpijn hebben en doodmoe zijn naderhand herken ik ook.

Naar dat je weer een aanval hebt gehad :(

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers