Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groentepakket/groentetas

<<

Anoniem133

Bericht 12 Dec 2013 17:28

Groentepakket/groentetas

Wie heeft dit ook? Wij hebben het sinds twee maanden en ik heb nog nooit zo verschillend en lekker gegeten haha. Maar er zitten soms ook dingen in waar ik niet zoveel mee kan of weet. Bijvoorbeeld zaten er deze week raapsteeltjes in. Misschien kunnen we tips en recepten uitwisselen?
<<

Anoniem23

Bericht 12 Dec 2013 19:01

Re: Groentepakket/groentetas

Leuk! Wij hebben het ook een tijdje gehad maar zijn er toch weer mee gestopt.
Er zitten altijd appels en peren (of bijna altijd) in qua fruit en op het laatst ook een paar keer achter elkaar zuurkool en mijn vriend vind zuurkool heel vies dus toen was ie er klaar mee haha.

Het leuke is inderdaad dat je dingen krijgt en maakt die je normaal niet zou kopen/maken!
<<

Anoniem186

Bericht 12 Dec 2013 21:21

Re: Groentepakket/groentetas

Ik heb een tijd een tas van odin gehad. Daarna de vitatas. En nu de tas van bioboer Giel. Maar ik heb hem even stop gezet. Ben ik niet zo'n fan van al die kolen en knollen.
<<

Anoniem133

Bericht 12 Dec 2013 22:41

Re: Groentepakket/groentetas

Ik haal het hier op bij een biologische boerderij in de buurt. De boer heeft ook een kas, dus we hebben nu ook andere groenten dan knollen en kolen gelukkig. Ons pakket bestaat iedere week uit 5 verschillende soorten groenten. Dat zou dan genoeg moeten zijn voor 5 dagen, maar ik kan vaak van één soort groente 2 dagen eten. We zullen geen grote eters zijn, denk ik. Iemand nog een idee wat je met een knolselderij kan doen? Ik heb ook nog een pompoen liggen, dus misschien valt dit wel te combineren?
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 12 Dec 2013 23:09

Re: Groentepakket/groentetas

Ik heb een tas van een boer in de buurt, biologisch. Zij kopen ook in bij andere boeren en uit verre landen, zo krijg je dus ook exotisch fruit en groente.
En dat vind ik wel fijn die knollen van Odin kwamen mijn neus uit!
Afbeelding

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo