Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speciale kinderproducten (voeding)

<<

Anoniem20

Bericht 12 Dec 2013 14:07

Speciale kinderproducten (voeding)

Kopen jullie dingen als nijntje koekjes, speciale yoghurtjes, bambix rijstwafels met honing, pyjamapapjes, etc..
Ik eigenlijk nooit (bij de eerste in het begin soms wel, toen dacht ik nog dat dat 'goede' producten waren...immers voor kleintjes). Ik koop nu alleen goodies (chips, fruitstukjes, hagel, etc..).

Nu krijgt de jongste nog geen koekjes oid, maar als...dan koop ik wel een rol volkoren biscuit oid.
Stuk goedkoper en ik vermoed dat het qua suikers misschien nog wel lager uitvalt als je het juiste merk hebt.
<<

Anoniem85

Bericht 12 Dec 2013 14:12

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Nijntje.koek wel gekocht. rijstwafels ook van goodies of bambix vanwege het hoge zoutgehalte on de normale.
Pyjamapapjes e.d. doen we niet aan, hij kan niet tegen koemelk.
<<

Anoniem186

Bericht 12 Dec 2013 14:14

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Alleen goodies.
Er was laatst een uitzending over hoe ongezond die andere kinderproducten zijn. Ik zal het eens opzoeken.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Dec 2013 14:21

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Af en toe nijntjekoekjes, toen hij klein was en idd een rol volkorenbiscuit, is veel goedkoper. Nu krijgt hij af en toe plop koekjes en smoeltjes omdat hij dat leuk vind, voor de rest gewoon wat wij ook eten qua tussendoortje.Verder nooit speciaal wat gehaald, zoals goodies, pyamapapjes enz.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem162

Bericht 12 Dec 2013 14:36

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Ja ik koop van die speciale kinderproducten. Hij is nu 2 en nog steeds erg blij als hij een liga krijgt.
Maar hij krijg ook normale koekjes oid.
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 12 Dec 2013 14:41

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Pyamapapjes wel us gekocht maar A lust het niet .goodies vindt ze heerlijk
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Anoniem186

Bericht 12 Dec 2013 14:41

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Oh nee, ik lieg!!
Mijn dochter krijgt wel eens Dora koekjes! :thumbdown:
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 12 Dec 2013 14:55

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Jans; ik ben wel benieuwd naar dat artikel, niet voor mezelf, maar voor iemand in mijn omgeving.

R. krijgt alleen fijne granen pap van Bambix en sinds vorige week kleine rijstwafeltjes van goodies. Koekjes zijn hier nog niet van toepassing. Maar ik gok dat ze vast wel eens een dora koekje oid. wil in de toekomst.
<<

Anoniem73

Bericht 12 Dec 2013 14:56

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Ik koop nog steeds van die nijntjes en beren koekjes. Mijn dochter smoept niet zoveel alleen in het weekend wat chipjes maar goed ze is ook al 3,5. Toen ze klein was kreeg je alleen dr flesjes en brood en avondeten.
<<

Anoniem97

Bericht 12 Dec 2013 15:13

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Eigenlijk alleen goodies. Heb voor zoon wel eens pap gekocht maar verder niet.
<<

Anoniem171

Bericht 12 Dec 2013 15:18

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Roosvicee is eigenlijk het enige wat ik voor alle kinderen gebruik/ ga gebruiken.
Voor de oudste weleens Liga of Nijntje koek gekocht.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Dec 2013 15:55

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Hier alleen de nijntje koekjes.
<<

Anoniem112

Bericht 12 Dec 2013 15:57

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Alleen goodies en de gewone rozijntjes


Andere rommel krijgen ze wel eens bij opa&oma net zoals ze daar wel eens smeerkaas en vleeswaren/worst krijgen op brood... :thumbdown:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Dec 2013 16:21

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Vooralsnog alleen koekjes van Goodies.
R. 2013
D. 2016
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 12 Dec 2013 16:57

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Nee alleen af en toe goodies chips. Kinderkoekjes zitten bomvol suikers dus wij geven gewone biscuit. Zit ook suiker in maar voor mijn gevoel minder en het is goedkoper.

Ook die toetjes uit het baby schap hebben wij nooit gekocht.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem 42

Bericht 12 Dec 2013 17:21

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Mijn dochter heeft nu K3 hagelslag, die is gedeeltelijk roze en er zitten hartjes in. Ze zag het staan in de supermarkt en was zo hysterisch blij dat er zoiets bestond als K3 hagelslag dat ik het maar gekocht heb. Ze eet er nu elke dag een boterham mee en de voorpret begint al bij uit bed komen, want hoeveel hartjes zouden er op haar boterham terecht komen????

Voor de rest haal ik geen speciale kinderkoekjes of iets dergelijks. Alleen goodies inderdaad, al haal ik dat tegenwoordig ook maar zelden meer.
<<

Anoniem133

Bericht 12 Dec 2013 17:24

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Nee. Toen mijn oudste een baby was wel hoor. Maar nu eten ze gewoon wat wij ook eten.
<<

Anoniem286

Bericht 12 Dec 2013 18:38

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Ik koop nijntje koekjes en biologische maisstaafjes (weet de precieze naam niet) en danoontjes. Verder krijgt ze gewoon normale producten.
Qua drinken krijgt ze trouwens thee van Hipp. Vooral de vruchtenthee vind ze heerlijk daarvan. Ze krijgt af en toe ook gewone thee.
<<

Anoniem162

Bericht 12 Dec 2013 18:51

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Twellie schreef:Mijn dochter heeft nu K3 hagelslag, die is gedeeltelijk roze en er zitten hartjes in. Ze zag het staan in de supermarkt en was zo hysterisch blij dat er zoiets bestond als K3 hagelslag dat ik het maar gekocht heb. Ze eet er nu elke dag een boterham mee en de voorpret begint al bij uit bed komen, want hoeveel hartjes zouden er op haar boterham terecht komen????

Voor de rest haal ik geen speciale kinderkoekjes of iets dergelijks. Alleen goodies inderdaad, al haal ik dat tegenwoordig ook maar zelden meer.


Wat schattig, hoeveel hartjes er op haar boterham komen.
Wij hebben Piet Piraat Hagelslag in huis, hij at al een hele tijd praktisch geen eten meer, hij zag deze in de winkel dus die heb ik gekocht. Toen ging het eten een stuk beter (ik strooi overigens gewone hagelslag op zijn brood tegenwoordig, we noemen het piet piraat hagelslag en hij is er dolbij mee en eet het op)
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Dec 2013 20:04

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Van ons krijgt T. alleen goodies, rozijntjes en soepstengel. Bij de opa's en oma's wordt hij de laatste tijd volgestouwd met snoep. We hebben toen hij 2 werd aangegeven dat als we ergens anders zijn dat hij dat gerust wel eens wat mag...geloof dat ze een beetje zijn doorgeslagen in het 'maar nu ben je bij opa en oma'. We gaan t er binnenkort even met ze over hebben. Snoepen kan ook verantwoord en gezond en tegelijkertijd leuk en lekker zijn.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Dec 2013 21:48

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Ik heb hier wel eens dora koekjes in huis. Verder geen speciale kinderdingen, ze eten eigenlijk alles met ons mee. Haha nu is het niet zo dat ze gevulde koeken ofzo krijgen, maar die heb ik ook niet in huis, maar ik bedoel meer dat ik niet echt speciale kinder dingen voor ze in huis haal. Ik heb ook niks van goodies, als ze een keer chipjes eten, zijn dat meestal nibbit chipjes.
:heart: :heart: 2011
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 12 Dec 2013 21:52

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Hij mag af en toe een toetje kiezen. Ik heb soms plopkoeken in huis maar meestal krijgt hij een 'gewoon' koekje.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Anoniem313

Bericht 12 Dec 2013 21:58

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Ik heb 1 x van Goodies die rijstwafeltjes met appel gekocht, maar die lustte hij niet. Nu dus weer Basic rijstwafels.
<<

Anoniem166

Bericht 12 Dec 2013 22:04

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Helemaal niets van dat alles. Ze kreeg eerder gewoon een klein granenbiscuitje en tegenwoordig is ze verzot op bastognekoekjes. Die hebben we ook maar verstopt nu, want anders haalt ze ze zelf uit de kast. Zoete toetjes doen we niet aan en eet ze ook niet als ze die ergens anders wel hebben.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Dec 2013 22:09

Re: Speciale kinderproducten (voeding)

Nee dat koop ik niet, vind het ook onzin. Hij eet brood, fruit, soms wat rozijntjes of een soepstengel. Komkommer en tomaatjes lust hij ook graag.
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers