Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare dansjes doen...

<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 22:36

Re: Rare dansjes doen...

Verstand op 0 en gáán Jip. Gewoon doen. Er is niemand die je ziet, niemand die je uitlacht.. En dat heeft in mijn ogen weinig met onzekerheid te maken of met niet jezelf durven zijn, want in die 2 dingen ben ik nou ook niet bepaald goed.
<<

Anoniem7

Bericht 11 Dec 2013 22:45

Re: Rare dansjes doen...

Jip83 schreef:Misschien iets met onzekerheid en niet jezelf kunnen zijn?

Ik ben ook onzeker, vind het soms ook verdraaid lastig om mezelf te zijn (maar daar heb ik geen last van als ik alleen thuis ben, hoor), maar als ik alleen thuis ben, ik maak schoon en heb de radio aan dan sta ik toch wel even idioot te dansen, hoor. Niemand ziet me, ik zie mezelf ook niet dus heb geen idee hoe maf ik eruit zie, maar eerlijk is eerlijk, dat boeit me op dat moment ook niks.

Voor de spiegel deed ik vroeger als puber altijd, mét deobus als microfoon :yes:

Ik voer ala ik alleen ben ook altijd hele gesprekken met mezelf en met m'n katten, en in mezelf voer ik ook hele gesprekken met anderen. Heb een enorme fantasie, en als ik alleen ben dan bedenk ik me de raarste dingen.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 11 Dec 2013 22:48

Re: Rare dansjes doen...

Ja ik dans en zing regelmatig in mijn huis als ik alleen ben. Vorige week ging ik dansen en kwam mijn kat mij overal achteraan rennen was grappig :D. Ik maak mijn eigen feestje dan gewoon, is leuk!
<<

Anoniem38

Bericht 11 Dec 2013 22:49

Re: Rare dansjes doen...

Maple schreef:
Jip83 schreef:Misschien iets met onzekerheid en niet jezelf kunnen zijn?

Ik ben ook onzeker, vind het soms ook verdraaid lastig om mezelf te zijn (maar daar heb ik geen last van als ik alleen thuis ben, hoor), maar als ik alleen thuis ben, ik maak schoon en heb de radio aan dan sta ik toch wel even idioot te dansen, hoor. Niemand ziet me, ik zie mezelf ook niet dus heb geen idee hoe maf ik eruit zie, maar eerlijk is eerlijk, dat boeit me op dat moment ook niks.

Voor de spiegel deed ik vroeger als puber altijd, mét deobus als microfoon :yes:

Ik voer ala ik alleen ben ook altijd hele gesprekken met mezelf en met m'n katten, en in mezelf voer ik ook hele gesprekken met anderen. Heb een enorme fantasie, en als ik alleen ben dan bedenk ik me de raarste dingen.


En toch kan ik het op de 1 of andere manier niet.
Gesprekken voeren doe ik wel, en dan fluister ik er bij, haha.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 11 Dec 2013 22:54

Re: Rare dansjes doen...

Als ik ga stappen en me aan het opmaken ben, ga ik alvast 'oefenen' haha.
<<

Anoniem10

Bericht 11 Dec 2013 22:57

Re: Rare dansjes doen...

Zingen doe ik wel altijd ook samen met mijn papegaai, gaat ie van dansen :laughcry: Dansen doe ik bijna nooit, ik kan absoluut niet dansen en ik weet dat niemand me kan zien en toch durf ik het dan niet. Echt stom.
Gesprekken met mezelf voer ik niet echt, ik geef wel hardop commentaar bij de radio en tv.
<<

Anoniem10

Bericht 11 Dec 2013 22:58

Re: Rare dansjes doen...

Oh, en uiteraard moet ik dan heel hard lachen om mijn briljante opmerkingen :cheering:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 11 Dec 2013 23:00

Re: Rare dansjes doen...

Jaaaaa ik doe ook mee! Ik dans continu het hele huis door (nou ja, zo groot is mijn huis niet :laughcry:). Ik ga eigenlijk nooit gewoon lopend van punt A naar B, altijd dansend, pirouettend (?), op m'n handen lopend, leuk hoor!

O en ik zing ook áltijd mee, terwijl ik zo ontzettend vals zing. Vrienden van me zijn het al gewend, maar als er nieuwe mensen bij zijn kijken ze me toch altijd wel even raar aan. Zo lekker, jezelf zijn :yes:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Dec 2013 23:11

Re: Rare dansjes doen...

Ik sta bijna dagelijks in de finale van SYTYCD. Ik dans zo vaak met R, als ik nu de radio hard zet strekt hij zijn armpjes al om mee te dansen.
R. 2013
D. 2016
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Dec 2013 23:13

Re: Rare dansjes doen...

Ik 'droom' ook heel vaak de dansen van SYTYCD na. Met mezelf in de hoofdrol en dan ben ik heeeeeeel goed! Fijn om te lezen dat ik niet de enige nerd ben die dat doet.

Jip, ik ben ook heel onzeker, maar dit is juist zo lekker om te doen. En voor schut? Hooguit voor de stofwolken in huis en die houden hun mond wel.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 23:17

Re: Rare dansjes doen...

Ach, ik zing de Ahoy nog vol in mijn dromen.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 11 Dec 2013 23:40

Re: Rare dansjes doen...

Ik heb een goed excuus om door het huis te dansen. Ik geef danslessen en die dansen moet ik toch ergens bedenken....
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Dec 2013 00:03

Re: Rare dansjes doen...

Oh heerlijk om lekker te zingen/dansen door het huis heen en ook samen met M.
Ook in de auto zing ik altijd mee, dat levert weleens rare blikken op als ik voor een stoplicht sta en er iemand naast staat of als het lekker weer is en ik vergeet dat het raam open staat.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem 48

Bericht 12 Dec 2013 00:06

Re: Rare dansjes doen...

Mijn vriend en ik hebben dit laatst samen staan doen. Hij doet het iets vaker, afgelopen zondag was het eerste wat hij zei ik heb zin in hoofd schouders knie en teen wat hij vervolgens ook ging doen. Probeer dan nog maar eens een ochtendhumeur te hebben.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 12 Dec 2013 00:25

Re: Rare dansjes doen...

Maple schreef:
Jip83 schreef:Misschien iets met onzekerheid en niet jezelf kunnen zijn?

Ik ben ook onzeker, vind het soms ook verdraaid lastig om mezelf te zijn (maar daar heb ik geen last van als ik alleen thuis ben, hoor), maar als ik alleen thuis ben, ik maak schoon en heb de radio aan dan sta ik toch wel even idioot te dansen, hoor. Niemand ziet me, ik zie mezelf ook niet dus heb geen idee hoe maf ik eruit zie, maar eerlijk is eerlijk, dat boeit me op dat moment ook niks.

Voor de spiegel deed ik vroeger als puber altijd, mét deobus als microfoon :yes:

Ik voer ala ik alleen ben ook altijd hele gesprekken met mezelf en met m'n katten, en in mezelf voer ik ook hele gesprekken met anderen. Heb een enorme fantasie, en als ik alleen ben dan bedenk ik me de raarste dingen.


+ Dansje erbij en toen kwam er een van je ouders of zus ongevraagd je kamer binnen :pale:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Dec 2013 11:29

Re: Rare dansjes doen...

Ja, leuk! Ik dans ook vaak met de kat, of tijdens het koken. De kat laat het toe, maar je ziet 'm haast denken van 'moet dit echt??' :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem280

Bericht 12 Dec 2013 16:09

Re: Rare dansjes doen...

Ik dans ook vaak met de kat of voor de kat, ook met en voor de hond van mijn pa.
Als ik de was aan het opvouwen ben zing ik ook hard met de radio mee en dans ik mee. Het maakt mij niets uit als een ander mij ziet. Zelfs op mijn werk waar de bewoners bij zijn zing ik zo vals als een kraai met de radio mee en dans ik er vrolijk op los. Het maakt mij werkelijk waar niets uit. In de auto ben ik ook altijd aan het mee zingen en aan het dansen met mijn handen, mijn vriend zegt wel eens, doe even normaal joh, of ga je lekker? Dit komt er altijd lachend uit, stiekem vind hij het wel leuk.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Dec 2013 20:29

Re: Rare dansjes doen...

Ik doe dansjes al ik gelijk heb en mijn man niet, altijd dezelfde. Ik ben er heel goed in, want ik doe hem heel vaak :^^:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 12 Dec 2013 20:31

Re: Rare dansjes doen...

Taeda schreef:Ik doe dansjes al ik gelijk heb en mijn man niet, altijd dezelfde. Ik ben er heel goed in, want ik doe hem heel vaak :^^:


denk alS je gelijk hebt.. hahahaha dus dat betekend dat jij heel vaak gelijk hebt :laughcry: en wat voor dansje is dat dan?!
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 12 Dec 2013 21:12

Re: Rare dansjes doen...

Daarom ben ik zo blij met mijn vrije vrijdag! Niemand in huis en de hele dag muziek aan. Mee dansen en zingen, heerlijk vind ik dat. En ja er kijkt wel eens een voorbijganger raar door het raam...
Afbeelding
<<

Anoniem152

Bericht 12 Dec 2013 21:46

Re: Rare dansjes doen...

Als je een camera bij mij thuis op zou hangen, kun je je lol op :laughcry: . Ik zing zelfverzonnen liedjes voor mijn kat, zing tijdens het koken en doe pasjes die voor dansen door moeten gaan.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 12 Dec 2013 22:57

Re: Rare dansjes doen...

Ik doe heel veel dansjes, ook in de auto met hoofd, schouder bewegingen gecombineerd met arm zwaaien.
heel spectaculair, uiteraard!
Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Dec 2013 23:14

Re: Rare dansjes doen...

Ow ja, heerlijk! Mijn vriend gaat vaak meedoen, dan staan we dansen te koken ofzo :D
december 2016
juli 2019
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 12 Dec 2013 23:29

Re: Rare dansjes doen...

Dansjes doe ik met enige regelmaat, ook al ben ik nu nog maar zelden alleen thuis en is m'n zoon meestal getuige. Met name Can't touch this is favoriet. :thumbup: En op Motown achtige muziek kun je ook hele leuke dansjes bedenken. :)
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 13 Dec 2013 12:34

Re: Rare dansjes doen...

Ik hou van dansjes doen! Ik ben vooral 'goed' in Michael Jackson moves...
19-12-2012
04-07-2015
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One