Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie kan mij helpen..?

<<

Anoniem106

Bericht 11 Dec 2013 13:58

Wie kan mij helpen..?

Drie week geleden kreeg L 5x150 +5 scheppen. Nadat ze de prikjes heeft gehad wilde ze nog maar 4 flessen, dus de hoeveelheid opgehoogd naar 4x180 + 6. Langzaam aan wilde ze toch weer 5 flessen, ze krijgt nu 5x180.
Sinds vorige week drinkt ze haar flessen niet meer leeg en van de week het cb daar maar even over gebeld. Verhaal uitgelegd en haar advies was terug naar 4x180 of 5x150. Aangezien L steeds om de 3 uur komt leek me 5x150 dan de beste optie. Maar zelfs die drinkt ze nu niet meer leeg en ze komt daardoor nu nog sneller.

Pfff, ik weet het even niet meer... :nopompom:

Bijvoeding mag ze nu nog niet hebben, maar daar wil ik ook pas mee beginnen rond de 6 maanden.
<<

Anoniem171

Bericht 11 Dec 2013 14:03

Re: Wie kan mij helpen..?

En gewoon voeden op verzoek? Dus als ze weer eerder komt dan die drie uur gewoon een klein beetje aanbieden?
<<

Anoniem103

Bericht 11 Dec 2013 14:03

Re: Wie kan mij helpen..?

Laten drinken op verzoek misschien? En dan even bijhouden hoeveel ze binnenkrijgt op een dag. Als dat gewoon voldoende is zou ik me geen zorgen maken over hoevaak en hoeveel ze wanneer drinkt.
<<

Anoniem106

Bericht 11 Dec 2013 14:59

Re: Wie kan mij helpen..?

Ik maak me ook geen zorgen dat ze te weinig binnen krijgt, eerder te veel als ik ga voeden op verzoek. Er zat zo'n mooi ritme in die van beide kanten wel beviel. Daarom baal ik een beetje.
<<

Anoniem286

Bericht 11 Dec 2013 15:17

Re: Wie kan mij helpen..?

Toch proberen te rekken denk. Even een rondje wandelen en dan pas de fles. Misschien dat ze hem dan ook beter gaat drinken.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 11 Dec 2013 15:23

Re: Wie kan mij helpen..?

Highway schreef:Toch proberen te rekken denk. Even een rondje wandelen en dan pas de fles. Misschien dat ze hem dan ook beter gaat drinken.


+1, Ik probeer hier ook te rekken als hij te snel komt, want anders ben ik bang dat hij zelf ook in zo'n ritme komt en dus steeds te vroeg komt.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 11 Dec 2013 19:15

Re: Wie kan mij helpen..?

Zou het niet kunnen dat er een speen met een groter gaatje op de fles moet? Dat het nu te langzaam gaat?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Godsavethequeen