Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toch weer mooi meegenomen...

<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 23:57

Toch weer mooi meegenomen...

Een tijdje terug heb ik mijn bonuskaart vd AH toch maar omgezet in een persoonlijke kaart. Nu kwam er onlangs ook een soort enquête waarbij je uitgekozen kon worden voor een soort 'geheime' ah forumclub.

Nou dus uitgekozen en sinds kort zit ik dus op dat forum en wordt er regelmatig van alles gevraagd over hoe ze dingen kunnen veranderen/ verbeteren. Ik had ook het kerstmagazine eerder in huis en moest daar commentaar opgeven. Het is eigenlijk best breed wat ze vragen.

Maar goed nu kun je dus iedere maand een vergoeding krijgen en ik had nu mijn eerste vergoeding. je kunt zelf kiezen waar je het voor wilt gebruiken, via een website maar je kunt ook cadeaukaarten krijgen van allerlei winkels. Dat heb ik dus mooi gedaan vd Hema. Het is geen mega bedrag maar altijd weer lekker.

Hier nog meer mensen die op dat forum zitten toevallig? Het is erg klein, ik meen iets van 100? leden als het dat al is.
<<

Nyx

Bericht 11 Dec 2013 00:07

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Jij was toch degene die de bonuskaart niet wilde personaliseren? Maar even zonder gekheid, klinkt goed. :)
<<

Anoniem16

Bericht 11 Dec 2013 00:10

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Ja klopt maar ik was toch wel nieuwsgierig naar die persoonlijke aanbiedingen, die ik overigens echt kwats vind. Helemaal niet persoonlijk. Allemaal aanbiedingen die ik serieus nooit gebruik maar goed... dat heb ik al gemeld op dat forum, en met mij veel anderen.

ideaal toch, beetje forummen, beetje commentaar geven op nieuwe boeken, ideeen etc. en enquêtes invullen en je krijgt er gewoon cadeaubonnen voor. Als dat hier was was ik kei rijk ;)
<<

Nyx

Bericht 11 Dec 2013 00:13

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Komt die juffeneigenwijsheid toch nog goed van pas. ;)

Mijn aanbiedingen kloppen aardig. Laatst had ik Cola light persoonlijk. Vriendin had alleen mijn bonuskaart gebruikt en Always gekocht en ik kreeg steeds melding dat er een artikel dat ik vaak kocht in de bonus was. Leuk, maar eh... Ik gebruik geen Always. Toen herinnerde ik me opeens dat zij dus mijn kaart had gebruikt. Als ik nu maar geen persoonlijke aanbiedingen krijg voor dat soort dingen. Beetje jammer. :P
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 11 Dec 2013 14:08

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Oh wat leuk zeg
Jammer dat ik die enquete nooit voorbij heb zien komen, ik had ook wel op dat forum willen zitten.
Trouwens ik heb nog nooit een persoonlijke aanbieding gekregen wel een exclusieve deal hoe zit dat bij jullie ?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Dec 2013 14:15

Re: Toch weer mooi meegenomen...

sanskie schreef:Oh wat leuk zeg
Jammer dat ik die enquete nooit voorbij heb zien komen, ik had ook wel op dat forum willen zitten.
Trouwens ik heb nog nooit een persoonlijke aanbieding gekregen wel een exclusieve deal hoe zit dat bij jullie ?


Ik heb ook nog niks gezien...
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Dec 2013 08:19

Re: Toch weer mooi meegenomen...

D'n Ibbel schreef:
sanskie schreef:Oh wat leuk zeg
Jammer dat ik die enquete nooit voorbij heb zien komen, ik had ook wel op dat forum willen zitten.
Trouwens ik heb nog nooit een persoonlijke aanbieding gekregen wel een exclusieve deal hoe zit dat bij jullie ?


Ik heb ook nog niks gezien...


Ik heb al een aantal deals in mijn mailbox gehad!
08/2018
05/2021
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Dec 2013 09:48

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Hmm oke....misschien komt het nog dan...ik zie het wel hopelijk gauw eens verschijnen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Dec 2013 12:37

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Ik heb de nieuwe bonus kaart al even in huis maar moet hem nog steeds activeren. Moet me ook eerst even in de voor en nadelen verdiepen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Dec 2013 13:50

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Fungeer jij nu als doorgeefluik :D. Want ik heb wel een opmerking over de nieuwe bonuskaart. Die zit aan mijn sleutelbos en ik heb nu al een nieuwe moeten vragen/krijgen omdat de streepjescode versleten was. Bij de oude kaart had ik dit niet en nu moet ik dus weer opnieuw mijn nummer invoeren om m te personaliseren. Maar als ik dat om de 6 weken moet doen is dat natuurlijk een beetje van de zotte.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem73

Bericht 12 Dec 2013 14:58

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Ik heb ook nog steeds geen mails gehad. Maar krijg je die alleen als je veel boodschappen doet bij de appie?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 12 Dec 2013 21:49

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Ik heb ook geen persoonlijke mails gehad. Ik ga bijna elke dag wel naar de AH.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 22:41

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Jeeeeeeeeeeeeeh en weer een vergoeding. Echt zo leuk, toch iedere maand weer een extraatje zo.
<<

Anoniem162

Bericht 10 Jan 2014 11:03

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Hmm dat zou ik ook wel willen. Leuk printje
<<

Anoniem16

Bericht 10 Jan 2014 18:55

Re: Toch weer mooi meegenomen...

Ik weet niet hoe het precies werkt met uitgenodigd worden voor dat forum. Ik kreeg dus opeens een soort enquete via de mail en kwam je daar door heen kwam je bij het forum.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers