Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yankee Candle

<<

Anoniem29

Bericht 10 Dec 2013 22:04

Yankee Candle

Eindelijk heb ik 2 Yankee Candles gekocht! Ben helemaal happy, over the moon haha :cheers:

Heb de Christmas Cookie in een medium Jar met 25% korting (toch leuk!)
Afbeelding

En de Sparkling Cinnamon in een large jar
Afbeelding


Welke geur heb jij thuis en welke vindt je het lekkerste?
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 22:20

Re: Yankee Candle

Ik heb onder een steen geleefd geloof ik! Maar waarvandaan en ?quanta costa?
<<

Anoniem119

Bericht 10 Dec 2013 22:24

Re: Yankee Candle

Yaaaay love Yankee Candle! Die kocht ik vroeger altijd in Amerika.
<<

Kannibaal

Bericht 10 Dec 2013 22:31

Re: Yankee Candle

Ik heb er ook nog nooit van gehoord maar het lijken me hele lekker geuren. Waar kun je deze kaarsen kopen?
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 10 Dec 2013 22:45

Re: Yankee Candle

Ik heb de clean cotton geur, vind t wel lekker ruiken en volgens mij kan je met zo'n kleine kaars ook al best wel lang doen. Als ik hem eventjes aan heb, ruik ik de geur al goed.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem29

Bericht 10 Dec 2013 22:49

Re: Yankee Candle

Ze hebben 150 geuren en ik ben al zo'n twijfelkont. Ik weet de website even niet meer maar via google meerdere keuzes. Die large jar heeft 180 branduren en kost 26 euro. De medium heb ik 9 euro voor betaald en heeft 90 branduren. Even een investering, maar heel lang plezier.
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 08:38

Re: Yankee Candle

Jeej lekker!
Ik heb er inmiddels meerdere gehad. Fluffy towels, clean cotton, waikiki melon (favoriet en heb ik er al meer van opgebrand haha oops), Paradise nog wat en nog een naam waar ik niet op kan komen.
Jeetje als ik het zo zie heb ik best veel geld aan geurkaars opgebrand. Mijn lieve schoonmoeder neemt ze vaak voor ons mee.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Dec 2013 11:17

Re: Yankee Candle

Ja, die wakiki melon vind ik zo lekker!! Die wil ik in het voorjaar hebben, samen met iets anders fris (fluffy towels las ik ook echt super verhalen over).

Verder spreken de namen:

Coconut bay
Cozy Sweater
Soft blanket
Sun & Sand
Farmers market (met allemaal fruit, perziken en spices)
Vanilla Chai
Thaitian tiara flower (zo lekker in real life, dus hopelijk ook in een kaars haha. Echt voor hartje zomer!)

En black coconut lijkt mij ook zo lekker. Maar ik vind het niet mooi dat die kaars zwart is. Dus denk niet dat ik hem ooit zal kopen haha.
<<

Anoniem185

Bericht 11 Dec 2013 13:18

Re: Yankee Candle

Oh wat zien die er leuk uit! Zo te lezen ook echt wel het geld waard. Misschien dat ik er ook eentje aanschaf als ik ze ooit tegen kom.
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 14:52

Re: Yankee Candle

Fluffy towels is ook echt heel erg lekker. Echt net als net gewassen was. Dus je huis ruikt heel fris en schoon maar toch knus. Oke goed verhaal dit.
<<

Anoniem253

Bericht 11 Dec 2013 14:56

Re: Yankee Candle

Ik heb volgens mij ook onder een steen gelegen. Waar bestellen jullie deze kaarsen? Via de originele website?
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 14:57

Re: Yankee Candle

Ik koop ze bij een woonwinkel.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Dec 2013 15:05

Re: Yankee Candle

Jeeej ik heb een hele grote Yankee Candle cadeau gekregen van Darcy! Christmas Cookie. Ga m thuis direct proberen!
<<

Anoniem253

Bericht 11 Dec 2013 15:05

Re: Yankee Candle

Ik wil ook! :d
<<

Anoniem12

Bericht 11 Dec 2013 15:06

Re: Yankee Candle

Ik moet er nog eens een keer aan ruiken. Ik kan wel tegen geurkaarsen, maar niet tegen melts enzo, dus ik wil het risico niet nemen, daar zijn ze een beetje te duur voor.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Dec 2013 19:56

Re: Yankee Candle

Ik wilde eigenlijk ook eerst ruiken, maar hier in de buurt nergens iets gevonden waar ze ze verkopen. En online is het vaak toch goedkoper volgens mij haha. Dus nu op de gok 2 geuren gekocht, hopelijk zijn ze lekker.

Ik heb ze besteld bij zimbalicandles.nl daar zijn de verzendkosten gratis boven de €35,- dus mooi meegenomen! De large jars zijn 26 euro, wat ook redelijk is. (Goedkoopste wat ik had gevonden was €25,40 en duurste iets van €31,- )
<<

Anoniem19

Bericht 12 Dec 2013 11:40

Re: Yankee Candle

Jaaaa groot fan hier!!
Christmas cookie is mijn favoriet! Ik heb drie geuren momenteel, de kleinste glazen potjes. Ik heb dus christmas cookie, cinnamon en christmas eve. Als deze op zijn (i don't know whennnnn, ik brand er elke avond 1 en de krengen gaan niet op :P) wil ik een grote christmas cookie. In de stad waar ik woon verkopen ze ze bij een yoga winkel, ik vind het wel heel fijn dat ik kan ruiken vantevoren.

Ik heb Christmas cookie gister ook kado gedaan aan Marin :cheering:
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 11:41

Re: Yankee Candle

Intoxicated schreef:Ik heb ze besteld bij zimbalicandles.nl daar zijn de verzendkosten gratis boven de €35,- dus mooi meegenomen! De large jars zijn 26 euro, wat ook redelijk is. (Goedkoopste wat ik had gevonden was €25,40 en duurste iets van €31,- )

Ja, daar heb ik ook de tarts toen besteld. Maar die kan ik dus niet handelen.

Ik 'moet' even een kaars ruiken en als ik dan niet misselijk word, dan is het goed. 1 vleugje maar haha. :razz:
<<

Anoniem19

Bericht 12 Dec 2013 11:52

Re: Yankee Candle

Harrison schreef:Ik koop ze bij een woonwinkel.


Wist je dat er een hele grote yankee candle store zit in Magna Plaza? :yes: (oh het is niet echt een yankee candle winkel maar ze hebben een enorme collectie, fragancias heet het)
<<

Anoniem29

Bericht 12 Dec 2013 15:44

Re: Yankee Candle

Ik heb ze net binnen gekregen!

Whoooo ik ben helemaal gek van Sparkling cinnamon. Echt een perfecte geur voor nu zo met de feestdagen/donkere dagen.

Christmas cookie (serieus ik schreef cockie hahaha) is ook echt lekker. Heel zacht, vanillekoekje achtig.

Ja helemaal blij! Vanavond gelijk branden.
<<

Anoniem23

Bericht 12 Dec 2013 15:49

Re: Yankee Candle

Darcy schreef:
Harrison schreef:Ik koop ze bij een woonwinkel.


Wist je dat er een hele grote yankee candle store zit in Magna Plaza? :yes: (oh het is niet echt een yankee candle winkel maar ze hebben een enorme collectie, fragancias heet het)

Ja wist ik! Mijn schoonmoeder koopt ze vaak voor me bij een vriendin die een woonwinkel heeft.. Dus tot nu toe heb ik bijna altijd de mazzel gehad dat ik ze gekregen heb.

Die christmas cookie klinkt ook echt lekkerrrr. Shit man ik heb nog 2 hele volle dus eigenlijk heb ik helemaal geen nieuwe nodig haha!
<<

Anoniem29

Bericht 12 Dec 2013 15:52

Re: Yankee Candle

Hahaha wat heb jij nu weer voor een avatar :lol:
<<

Anoniem23

Bericht 12 Dec 2013 17:04

Re: Yankee Candle

Haha! Dat is rooie Robbie. Een toffe Amsterdammer.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Dec 2013 21:59

Re: Yankee Candle

Heej, bij ons zit er ook een winkel die ze verkoopt. Snel maar een gaan kijken/ruiken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers