Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


CV ketel - Wat voor een heb jij

<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 15:57

Bericht 10 Dec 2013 19:24

CV ketel - Wat voor een heb jij

Een nieuwe woning..een nieuwe ketel.. Deze ketel is namelijk heel oud die er in zit. .En gewoon aan vervanging toe.
Wat voor ketel hebben jullie? Zijn jullie tevreden? Hoe zijn jullie aan je ketel gekomen, welk bedrijf?
<<

Anoniem122

Bericht 10 Dec 2013 19:34

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

We hebben een Vaillant ecoTECpro, erg tevreden over. Ketel is geplaatst door de woningbouw, toen we paar maanden in ons huis woonden. Hij is iig en stuk zuiniger dan de ketel die er voor hing.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Dec 2013 19:39

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

Mijn vriend verkoopt zelf ketels en heeft afgelopen jaar bij ons een Intergas ketel geplaatst. In principe kon hij deze kopen via zijn werk, maar uiteindelijk heeft hij er één gehaald via de WarmteService (zit door heel Nederland).
08/2018
05/2021
<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 15:57

Bericht 10 Dec 2013 19:44

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

TukTuk schreef:We hebben een Vaillant ecoTECpro, erg tevreden over. Ketel is geplaatst door de woningbouw, toen we paar maanden in ons huis woonden. Hij is iig en stuk zuiniger dan de ketel die er voor hing.


TukTuk, wat voor woning hebben jullie? Het gaan bij ons om een eengezinswoning inclusief bad en aparte regendouche.
Ik heb mijn oog vandaag ook laten vallen op een Vaillant EcoTECpro ketel vandaar deze vraag ;)
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Dec 2013 19:48

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

@shopelle, zal ik eens vragen wat mijn vriend aanraad in jullie situatie?
Laatst gewijzigd door MissEnergy op 10 Dec 2013 19:53, in totaal 2 keer gewijzigd.
08/2018
05/2021
<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 15:57

Bericht 10 Dec 2013 19:50

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

MissEnergy dat zou heel fijn zijn! Het gaan om een eengezinswoning uit de jaren ' 60.
Er is een badkamer met een bad en een aparte douche. Mocht hij nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Dec 2013 19:52

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

Zijn feedback:
Goede ketel, vaillant is goed merk ketel. Intergas is eventueel iets goedkoper, maar niets op Vaillant aan te merken.
Er is tegenwoordig weinig verschil in goed / slecht. Zolang je maar geen Agpo neemt.

Zijn tip is op zoek te gaan naar een installateur (die onderhoud doet), die ook Vaillant-onderdelen heeft.
Zijn werk doet geen zaken met Vaillant en heeft daarom er ook geen onderdelen van.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem122

Bericht 10 Dec 2013 19:58

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

shopelle schreef:
TukTuk schreef:We hebben een Vaillant ecoTECpro, erg tevreden over. Ketel is geplaatst door de woningbouw, toen we paar maanden in ons huis woonden. Hij is iig en stuk zuiniger dan de ketel die er voor hing.


TukTuk, wat voor woning hebben jullie? Het gaan bij ons om een eengezinswoning inclusief bad en aparte regendouche.
Ik heb mijn oog vandaag ook laten vallen op een Vaillant EcoTECpro ketel vandaar deze vraag ;)


Een 1 gezinswoning, tussenwoning met alleen een douche. We hebben deze ketel gekregen omdat ons huis Energielabel B zou moeten krijgen. Er zijn toen ook andere ramen geplaatst etc. Ons huis was de enige in het rijtje waarbij die aanpassingen nog niet gedaan waren omdat de oude bewoonster dat niet zag zitten om bijna 2 weken in de troep te zitten.
Maar daarom is er dus voor een zuinige ketel gekozen.

Maar de hoeveelheid warm water is echt ruim voldoende, ik hoef de warme kraan eigenlijk maar een halve slag open te draaien van de douche en dan koud er bij om een goede temperatuur en straal te krijgen. Dus met een regendouche zou het ook wel goed moeten komen verwacht ik.
<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 15:57

Bericht 10 Dec 2013 19:59

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

Meiden hartelijk dank. Ik ga een goed bedrijf zoeken voor een CV ketel. :) Meer reacties mag natuurlijk altijd.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 10 Dec 2013 20:08

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

Wij hebben nu 2 jaar een Remeha Calenta. Wij hebben een rijtjeshuis en hebben de ketel aangeschaft via een lokaal bedrijf. De ketel bevalt ons goed.
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 10 Dec 2013 20:31

Re: CV ketel - Wat voor een heb jij

MissEnergy schreef:Zolang je maar geen Agpo neemt.


+1!!!!
Er hing hier al een Agpo ketel toen wij hier kwamen wonen. De ketel was toen 10 jaar oud. Een monteur zoeken voor dit merk is lastig en de ketel was continu in storing. Vonden we het weer zo koud en keken we boven en ja hoor STORING! Of ik wilde douchen en de douche werd niet warm, ook weer STORING. Wij hebben dat ding er zo snel mogelijk uitgegooid, wat een ellende zeg.
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers