Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je lijf, winter-edition!

<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 17:18

Show je lijf, winter-edition!

Kom maar op met die figure-hugging kleding!
Of voor de echte lefgozers onder ons, je bikini/ondergoed.

Wat vind je van jezelf? Ben je tevreden, of juist niet? Wat zou je nog willen veranderen?
<<

Anoniem4

Bericht 10 Dec 2013 17:33

Re: Show je lijf, winter-edition!

Daredevil is my middle name.. en die foto gaat zo weer offline ;)

*Hij's wag*

Dit was de meest flatteuze foto. Ik ben niet erg ontevreden, maar een strakker onderlichaam zou leuk zijn. But I'm working on that.
Ik vind mezelf mooier met kleding aan maar ik vind het niet erg om op vakantie in bikini rond te lopen.
Laatst gewijzigd door Anoniem4 op 10 Dec 2013 19:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem27

Bericht 10 Dec 2013 17:38

Re: Show je lijf, winter-edition!

Naakter dan dit heb ik niet op de Ipad staan. Erg flatteus is de foto ook niet haha. Maar zo zie ik eruit met weinig aan ;). Ben zelf erg tevreden. Heb een slanke taille van mezelf waar ik niks aan hoef te doen. Zou niks willen veranderen op dit moment :)..
Laatst gewijzigd door Anoniem27 op 11 Dec 2013 16:25, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem23

Bericht 10 Dec 2013 17:39

Re: Show je lijf, winter-edition!

Ja mooi Rogue! Echt een mooi vrouwelijk figuur.
Ik zal straks wel even een foto maken!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Dec 2013 17:50

Re: Show je lijf, winter-edition!

Jullie hebben prachtige lijven Applegreen en Rogue.
Ik vind mijn lijf op dit moment echt verschrikkelijk. Na de chemo ben ik 16 kg aangekomen.
De eerste foto is een paar maanden na de chemo, daar vind ik mijn figuur mooi. Tijdens mijn bruiloft vond ik mezelf veel te dik. Hopelijk gaat het me ooit nog lukken om weer een fijn gewicht te hebben.
Laatst gewijzigd door Bisq op 10 Dec 2013 18:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem27

Bericht 10 Dec 2013 17:52

Re: Show je lijf, winter-edition!

Wow Bisq wat een mooie foto van je bruiloft!! Je straalt echt!!
<<

Anoniem23

Bericht 10 Dec 2013 18:00

Re: Show je lijf, winter-edition!

Bisq je bent echt prachtig! Ik snap dat je baalt van je lijf omdat het niet voelt als jezelf, maar je hoeft je zeker niet te schamen!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Dec 2013 18:03

Re: Show je lijf, winter-edition!

Dank je Applegreen en Harri. Ik ben echt véél te zwaar, als ik zeg hoeveel ik weeg geloven de meeste mensen me niet maar toch is het helaas zo.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 18:07

Re: Show je lijf, winter-edition!

Oh wow, Rogue, dare-devil it is! Ik vind je lijf wel echt mooi, heel vrouwelijk, echt een zandloperfiguur.

Applegreen, ik vind jouw lijf ook echt heel erg mooi, volgens mij heb je nergens een grammetje vet zitten!

Bisq, ik kan me voorstellen dat dat vreselijk vervelend is, 16 kg is ook niet zomaar iets! Is het er alweer af, of doe je er niks aan/voor of lukt het niet icm de medicijnen?

Ik zal zo eens kijken!
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 18:07

Re: Show je lijf, winter-edition!

Help me herinneren dat deze foto hier staat haha

Ik ben op zich best tevreden ik zou alleen heel graag een veel slankere taille willen hebben. En ik irriteer me rot aan mijn onderkin, maar die zien jullie niet.

Rogue wat heb je daar voor mysterieuze tattoo?
Laatst gewijzigd door Anoniem57 op 10 Dec 2013 23:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem23

Bericht 10 Dec 2013 18:09

Re: Show je lijf, winter-edition!

Haha ik zie nu pas dat ik een wijze uit het oosten ben tegenwoordig.

Vervelend Bisq, ik hoop dat je je snel fijner voelt in je eigen lijf :).

Sexy Parel!
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 18:12

Re: Show je lijf, winter-edition!

Nou, dank je haha (ik zie alleen maar die taille die niet te bekennen is)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Dec 2013 18:17

Re: Show je lijf, winter-edition!

Mooi figuur Parel.
Ik loop bij een diëtiste maar ik merk dat ik het wel heel moeilijk vind om gezond te eten. Heel vaak heb ik niet eens meer de puf om te koken 's avonds. Ik probeer dat wel op te vangen door bijvoorbeeld 's ochtends of 's middags alvast te koken. Maar het lukt nog lang niet altijd. Daarbij speelt ook wel dat ik ergens nog denk dat ik het verdiend heb om te genieten van alles wat ik nu weer kan, waar eten ook een deel van is want dat kon ik tijdens de chemo niet. En lunchen met vriendinnen is voor mij echt een uitje als ik er niet lekker bij zit plus op dagen dat ik niets hoef vind ik het fijn om voor een lunch met vriendinnen even het huis uit te komen. Daarnaast heb ik lange tijd in de overgang gezeten, waardoor ik echt van het kijken naar eten al aan kwam. Want het lijkt nu of ik abnormaal eet, maar ik heb in mijn hele leven nog nooit zo gezond gegeten als het afgelopen jaar. Kortom, een combinatie van factoren.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Dec 2013 18:19

Re: Show je lijf, winter-edition!

Harrison schreef:Haha ik zie nu pas dat ik een wijze uit het oosten ben tegenwoordig.



Haha en ik iedere keer denken als ik 'een wijze uit het oosten' zie reageren: Hey, wat leuk die komt uit de buurt :redface:
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 18:32

Re: Show je lijf, winter-edition!

Bisq schreef:
Harrison schreef:Haha ik zie nu pas dat ik een wijze uit het oosten ben tegenwoordig.



Haha en ik iedere keer denken als ik 'een wijze uit het oosten' zie reageren: Hey, wat leuk die komt uit de buurt :redface:


:thumbup:
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 10 Dec 2013 18:40

Re: Show je lijf, winter-edition!

Parel schreef:
Bisq schreef:
Harrison schreef:Haha ik zie nu pas dat ik een wijze uit het oosten ben tegenwoordig.



Haha en ik iedere keer denken als ik 'een wijze uit het oosten' zie reageren: Hey, wat leuk die komt uit de buurt :redface:


:thumbup:


Gelukkig, dan ben ik niet de enige die dat dacht.
<<

Anoniem4

Bericht 10 Dec 2013 18:45

Re: Show je lijf, winter-edition!

Pareltje, mede-daredevil, ik ben jaloers op jouw slanke benen! Ik vind dat je een mooi figuur hebt hoor!
Bisq, jij ook! Ik vind het een prachtige foto in je bruidsjurk! Als kan ik me voorstellen dat je je niet prettig voelt met de kilo's die je er nu bij hebt. Maar je hebt volgens mij nog steeds een mooi figuur!

Oh dat ding op m'n onderbuik is m'n jeugdzonde. Het is het oog van Horus. Ik kwam erachter dat ik allergisch voor piercings ben dus toen heb ik maar een tattoo laten zetten. Hij is gelukkig vrijwel altijd bedekt ;)

En thanks voor de lieve complimenten!
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 18:48

Re: Show je lijf, winter-edition!

Ik denk dat we even slanke benen hebben hoor rogue, alleen jouw taille is een stuk smaller dus dan ziet het er al heel anders uit!
<<

Anoniem29

Bericht 10 Dec 2013 18:55

Re: Show je lijf, winter-edition!

Sexy Rogue!! You got abs girl!

Ik vind dat je er prachtig uitziet Bisq. Het lijkt me wel erg vervelend dat je je nog niet fijn voelt in je lijf. Hopelijk vind je een fijne weg om er weer te komen.

Ik heb er een paar weken geleden eentje gemaakt, gewoon eens om te kijken hoe het eruit zag. Hij is alleen behoorlijk pikant hahaha :D

Ben van de zijkant wel meer tevreden dan van de voorkant :P Maar een mens wil altijd meer toch :D

Weg ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem29 op 10 Dec 2013 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem29

Bericht 10 Dec 2013 18:56

Re: Show je lijf, winter-edition!

@ Parel, ik vind je echt een sexy momma hoor! Die tattoo maakt het nog even extra sexy :thumbup: . Sowieso vind ik altijd dat jij een spannende (fietfiew) uitstraling hebt :D
<<

Anoniem27

Bericht 10 Dec 2013 18:56

Re: Show je lijf, winter-edition!

Wow inderdaad stoer dat jullie deze foto's online zetten. Vind dat best gedurfd :thumbup:! Kom ik aan met mijn broek en hemd haha. Maar bikini of ondergoed gaat me wat te ver..

Intoxicated mooi! Niks om over te klagen toch? :)

Rogue je hebt echt een mooie taille, draag je ook kleding om die te benadrukken?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 10 Dec 2013 19:02

Re: Show je lijf, winter-edition!

Rogue, jij hebt echt een prachtfiguur! Mooi vrouwelijk, dat wil ik ook.
Parel je bent echt een sexy mom :cheering: . En Appelgreen ziet er ook al zo goed uit.

Bisq, heb je foto niet gezien, maar kan me voorstellen dat je baalt van je lichaam nu. Zeker als het door die chemo komt. Hopelijk helpt de diëtiste je goed.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 10 Dec 2013 19:02

Re: Show je lijf, winter-edition!

Nice ass Tox!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem23

Bericht 10 Dec 2013 19:06

Re: Show je lijf, winter-edition!

Ja die billen van Toxi.. Daar ben ik jaloers op haha!
<<

Anoniem4

Bericht 10 Dec 2013 19:12

Re: Show je lijf, winter-edition!

Applegreen schreef:Wow inderdaad stoer dat jullie deze foto's online zetten. Vind dat best gedurfd :thumbup:! Kom ik aan met mijn broek en hemd haha. Maar bikini of ondergoed gaat me wat te ver..

Intoxicated mooi! Niks om over te klagen toch? :)

Rogue je hebt echt een mooie taille, draag je ook kleding om die te benadrukken?



Dankjewel! Ehm niet speciaal, maar ik koop geen kleding die wijd valt omdat dat gewoon niet mooi staat. Dus ik draag voornamelijk getailleerde dingen. Er zal vast nog wel wat staan in het wat heb je aan vandaag topic, mocht je nieuwsgierig zijn ;).
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers