Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw & k

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 10 Dec 2013 16:15

: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw & k

Ook hier zijn vast genoeg vragen die geen eigen topic waard zijn! :)

Ik trap af met de vraag of jullie je baby mee zouden nemen naar de intake van het kdv. Haar broertje zit er al en ze is al een paar keer mee geweest.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 16:21

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ik heb op het kdv gewerkt en wij vonden het niet meer dan normaal dat de baby in kwestie mee ging, kon die gelijk een beetje wennen!
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 10 Dec 2013 16:23

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Oke. Maar dit is alleen een gesprek. Wen dagen komen nog.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem57

Bericht 10 Dec 2013 16:40

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ja, dat weet ik. Maar ik zou de persoon in kwestie waar het gesprek over gaat gewoon lekker meenemen. Dan kunnen de juffen haar ook gelijk zien :)
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 10 Dec 2013 16:53

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ja hoor, hebben wij gewoon gedaan. Geen probleem en zo konden ze meteen kennismaken.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Dec 2013 17:01

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ik kon hem toen nog niet meenemen omdat hij nog in mijn buik zat. (ik nam hem dus wel mee haha, staat lekker krom)

Maar goed als hij geboren was en ik had dat gesprek dan had ik hem gewoon meegenomen. Bij het tweede gesprek was hij er sowieso bij
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 10 Dec 2013 17:35

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Oh ik heb er nog wel een paar haha, maar de meest stomme is, hoe en wanneer beslis je of je met baby op vakantie gaat? En met welke leeftijd? Ik zou graag met baby naar mijn vrienden in Londen gaan en we willen ook onze vakantie naar de UK gaan.
L2014 & H2017
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Dec 2013 17:44

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Wij zijn met 3 maanden een paar dagen naar CP geweest. Ging prima. Ik zou gewoon gaan als je wilt en het ziet zitten. Ik zou alleen met vliegen denk ik wel wat langer wachten ivm de oortjes. (volgens mij is daar ook een richtlijn voor maar dar weet ik niet precies.
<<

Anoniem97

Bericht 10 Dec 2013 18:05

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Dat doe je als je baby er is meestal, als je baby verder geen problemen heeft dan is het alleen maar leuk om hem/haar mee te nemen. Wij zijn ook op vakantie gegaan toen dochter 3 maanden was, ging prima, maar als je een huilbaby hebt of een baby die problemen hebt met de voeding bijv. dan lijkt me dat niet prettig.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 10 Dec 2013 18:07

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ik zou mijn baby gewoon meenemen naar het intakegesprek van het KDV. Is ook normaal waar ik heb gewerkt eigenlijk.

Hoe en wanneer beslis je of je op vakantie gaat? Dat loopt zelf wel denk ik, ik zag het nog niet zitten om te vliegen met N. dus hebben we het niet gedaan. Wel zijn we een weekje naar Landal geweest en een aantal weekendjes weg enz.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 10 Dec 2013 18:11

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ze is mee geweest hoor en uitgebreid bewonderd ;)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Dec 2013 18:44

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Funk schreef:Ze is mee geweest hoor en uitgebreid bewonderd ;)


Leuk!
<<

Anoniem113

Bericht 10 Dec 2013 18:59

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Op vakantie, wanneer je wil gaan :yes: londen is volgens mij vrij makkelijk te doen. Wij zijn toen Ties tien maanden was naar thailand geweest. Zou ik nu niet meer zo snel doen. Dus was juist fijn toen hij nog kleiner was en niet kon lopen.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 10 Dec 2013 20:31

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Beslissen wanneer je op vakantie gaat hebben we bij de jongste al gedaan toen ze nog in mijn buik zat. Toen ze 2,5 maand was zijn we met de auto naar Italie gegaan.
Ik zou gewoon even kijken als de baby er is, hoe het allemaal gaat. Vliegen is idd het makkelijkste met een kindje dat noh lkker bij je blijft zitten. Maar zover is Londen niet dus dat maakt eigenlijk niet uit.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem25

Bericht 10 Dec 2013 21:14

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Hoe kan het dat elke zwangerschap zo verschillend is? Je zou toch denken dat je lichaam een beetje hetzelfde reageert op dezelfde hormonen...
<<

Anoniem144

Bericht 10 Dec 2013 22:19

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Dat vraag ik me ook af Aimee..

Nog een vraag ... is het normaal dat ik het gevoel heb dat ik de 2e 'er maar gewoon bij doe' ? Begrijp me niet verkeerd , ik vind mijn zoon helemaal leuk, schattig, knap en lief, maar het voelt zo anders als toen bij ons eerste kindje.
<<

Anoniem20

Bericht 10 Dec 2013 22:22

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ja....heeel erg herkenbaar star. Het nieuwe en magische is eraf, en de meer praktische zaken zijn ervoor in de plaats gekomen.

Ipv " kom kleine man, we gaan lekker een stukje wandelen" is het nu " help....hoe krijg ik jullie 2 (en mijzelf) binnen 10 klaar voor vertrek"
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 22:26

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Star; heel herkenbaar. De zwangerschap ben ik soms zelfs 'vergeten' ik voelde me zo goed dat ik vaak gewoon vergat zwanger te zijn.

Het is allemaal idd anders omdat het helemaal nieuwe er af is, je beter weet hoe je er zelf instaat en wat je wil en je hoeft allemaal minder te zoeken. tenminste dat vond ik. Ook loopt er al eentje rond die aandacht wil en moet krijgen.
<<

anoniem196

Bericht 10 Dec 2013 23:17

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Peuter fantasie. Dochter speelt en praat met kuikens. Als weken.. ze lopen in huis, slapen bij haar in bed, als ik iets aan haar vraag, nee mama! Dat mag niet van de kuiken. Ze hebben allemaal een andere kleur :)

Soms denk ik..fantasie? ? Of uuhh :bounce:
<<

Anoniem97

Bericht 11 Dec 2013 07:18

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

@Missknutsel, er zijn heel veel kinderen die een fantasie vriendje of dieren hebben, ik zou me er niet druk erover maken :)
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 11 Dec 2013 12:25

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Aimee schreef:Hoe kan het dat elke zwangerschap zo verschillend is? Je zou toch denken dat je lichaam een beetje hetzelfde reageert op dezelfde hormonen...


Ja idd, maar ik ben blij dat mijn tweede zwangerschap niet hetzelfde was als de eerste.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem171

Bericht 11 Dec 2013 13:55

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Funk schreef:Ze is mee geweest hoor en uitgebreid bewonderd ;)


Wanneer ga je weer werken? Heb je er zin in?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 11 Dec 2013 21:01

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Weet iemand of er ook skipakken in maat 92 bestaan? En ook betaalbaar zijn? Ik vind ze alleen maar tot maat 86.
:heart: :heart: 2011
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 11 Dec 2013 21:04

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ja, die zijn er, deze bijvoorbeeld:
http://www.hm.com/nl/product/08532?article=08532-E
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 11 Dec 2013 21:19

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Bedankt liadan, zag vanmiddag niks in de winkel, maar de hm site heeft ze dus wel! Thanks!
:heart: :heart: 2011
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron