Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


: Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw & k

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Dec 2013 22:28

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Wie koopt er wel eens iets bij de Shoeby voor de kids? Ik heb vandaag voor het eerst wat gekocht, verkoopster zei wel dat het smal viel, dus ik dacht mooi ze zijn ook smal hier. Had een 92-98 mee genomen, vanavond gepast maar ik kreeg het amper over hun hoofd heen, eenmaal aan, met gehuil, zat het best strak. nu ben ik bang dat het na een keer wassen niet meer past dus ik ga het wel terug brengen en probeer ik wel een maatje groter. Maar vroeg me af of dit nu aan het shirtje ligt of dat jullie het wel herkennen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem144

Bericht 11 Dec 2013 22:34

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Studiebol schreef:Weet iemand of er ook skipakken in maat 92 bestaan? En ook betaalbaar zijn? Ik vind ze alleen maar tot maat 86.


Op marktplaats zijn er veel leuke, betaalbare te vinden. Ik heb nu voor een zwarte skibroek maat 92 gekozen ( ook via marktplaats) , daar kan ze gewoon haar winterjas op aan en snowboots eronder ( nu 10/15 euro bij bristol).
<<

Anoniem25

Bericht 11 Dec 2013 23:02

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Studie; ik vind shoeby heel klein vallen qua hoofdgat. Luuk heeft twee truien die eigenlijk nog te groot zijn, maar ik krijg ze alleen met een hoop gesjor over zijn hoofd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Dec 2013 23:12

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Aime, oke thanks.. nou dan probeer ik wel ff het maatje groter en anders maar terug, heb geen zin in dat gedoe met die truien die steeds over het hoofd moeten en dat het dan huilen is.
:heart: :heart: 2011
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Dec 2013 08:56

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Hoe koud/warm hebben jullie het op de baby/kinder kamer? En wat heeft de baby dan aan? Ik ben altijd bang dat ik T veel te koud aan kleed en dat hij te weinig dekens over heeft etc.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 12 Dec 2013 11:07

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Hier is het rond de 20 graden op mijn dochtertje haar kamer. Ze draagt een romper zonder /korte mouw en een pyjama met lange mouwen en lange broek. En ze ligt in een slaapzak.
Hier ligt ze niet onder een dekentje, want ze draait nogal veel en is dan na een uur net een wokkeltje.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Dec 2013 11:08

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Silver schreef:Hoe koud/warm hebben jullie het op de baby/kinder kamer? En wat heeft de baby dan aan? Ik ben altijd bang dat ik T veel te koud aan kleed en dat hij te weinig dekens over heeft etc.


20 graden. Hij draagt een romper met lange mouw, pyjama, zomerslaapzak en ligt onder een deken en laken maar daar kruipt hij meestal onder vandaan.
R. 2013
D. 2016
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Dec 2013 11:41

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Zijn kamer is 17 graden. Hij draagt een romper korte mouw, pyama en het een 4 seizoenen dekbed.

Mijn vraag: sinds kort hebben we de luieremmer van de Hema, dat toen weer een pedaalemmer zakje in. Maar weer krijgen er super veel condens in! Iemand een tip hier tegen?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Dec 2013 12:31

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Hier is het meestal 18/19 graden in zijn kamer. Hij draagt een romper met korte mouw, pyjama met lange mouwen en een winter slaapzak.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 12 Dec 2013 12:52

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Hier is het rond de 19. Luuk draagt romper lange mouw, pyjama en winterslaapzak (aan de winterslaapzak zitten de mouwem van de zomerslaapzak :) )
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Dec 2013 12:59

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Steep schreef:Zijn kamer is 17 graden. Hij draagt een romper korte mouw, pyama en het een 4 seizoenen dekbed.

Mijn vraag: sinds kort hebben we de luieremmer van de Hema, dat toen weer een pedaalemmer zakje in. Maar weer krijgen er super veel condens in! Iemand een tip hier tegen?


Misschien wat zout er in strooien? Dat neemt vocht op.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem122

Bericht 12 Dec 2013 14:20

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Carool schreef:
Steep schreef:Zijn kamer is 17 graden. Hij draagt een romper korte mouw, pyama en het een 4 seizoenen dekbed.

Mijn vraag: sinds kort hebben we de luieremmer van de Hema, dat toen weer een pedaalemmer zakje in. Maar weer krijgen er super veel condens in! Iemand een tip hier tegen?


Misschien wat zout er in strooien? Dat neemt vocht op.


Ik zou dan eerder rijst nemen. Dat wordt minder een kliederboel.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Dec 2013 14:28

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

TukTuk schreef:
Carool schreef:
Steep schreef:Zijn kamer is 17 graden. Hij draagt een romper korte mouw, pyama en het een 4 seizoenen dekbed.

Mijn vraag: sinds kort hebben we de luieremmer van de Hema, dat toen weer een pedaalemmer zakje in. Maar weer krijgen er super veel condens in! Iemand een tip hier tegen?


Misschien wat zout er in strooien? Dat neemt vocht op.


Ik zou dan eerder rijst nemen. Dat wordt minder een kliederboel.


Thnx voor de tips! Maar zijn wij dan de enige met dit probleem? Hoe doen andere dat dan met een afsluitbare prullenbak voor luiers?

Trouwens autocorrect is a bitch. Dat jullie nog konden lezen wat er stond!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Dec 2013 14:30

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ja dat condens in de luieremmer heb ik hier ook, dus ik lees even mee.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 13 Dec 2013 11:14

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Iemand een 2 jarige peuter wel eens meegenomen naar de bioscoop? hoe ging dat?
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 13 Dec 2013 11:18

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ik heb ook condens in de luieremmer, dat komt natuurlijk door het vocht in de luiers, dus ik denk dat er niet veel aan te doen is, wij legen hem wel zoveel mogelijk... maarja dat helpt niet echt.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem331

Bericht 13 Dec 2013 11:44

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Funk schreef:Iemand een 2 jarige peuter wel eens meegenomen naar de bioscoop? hoe ging dat?


Ik ben met een 2 jarige naar Nijntje de film geweest!
Was echt heel erg leuk! Goed te doen ook. Al waren er ook mindere reacties. Licht ging niet helemaal uit, en het geluid was minder hard dan normaal.
<<

Anoniem171

Bericht 13 Dec 2013 13:25

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Funk schreef:Iemand een 2 jarige peuter wel eens meegenomen naar de bioscoop? hoe ging dat?


Ja naar Nijntje en Planes. Ze vond het leuk en ging prima.

Ik had popcorn en pakje drinken mee voor moeilijke momentjes, maar eigenlijk waren die er niet.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 13 Dec 2013 15:01

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

TukTuk schreef:
Carool schreef:
Steep schreef:Zijn kamer is 17 graden. Hij draagt een romper korte mouw, pyama en het een 4 seizoenen dekbed.

Mijn vraag: sinds kort hebben we de luieremmer van de Hema, dat toen weer een pedaalemmer zakje in. Maar weer krijgen er super veel condens in! Iemand een tip hier tegen?


Misschien wat zout er in strooien? Dat neemt vocht op.


Ik zou dan eerder rijst nemen. Dat wordt minder een kliederboel.


Misschien wat kattenbakgrit (als je een kat hebt).

Hier zit er ook altijd veel condens in. Als we de zak verschonen laten we de emmer altijd open staan.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 13 Dec 2013 18:22

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Hmm nee geen kat, dat gaat niet met onze hond haha.

Maar stinkt dat dan niet als je de emmer open laat staan? Ooh iemand moet hier iets op verzinnen. .
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem75

Bericht 13 Dec 2013 19:42

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Ik heb daar eigenlijk nooit last van gehad. Wel doe ik de luiers in een zakje (die luierzakjes van de Action met geur) voordat ik ze erin gooi. En verder werd dat ding om de dag geleegd.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 23 Dec 2013 00:01

Re: : Het grote 'is geen eigen topic waard' vragen topic! zw

Verplaats naar naar topic 2014.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers