Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

<<

Anoniem26

Bericht 12 Dec 2013 11:53

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

-Ieniemienie- schreef:Senseo.
We drinken het zelf niet, is alleen voor de visite.


Hier ook zo.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 12 Dec 2013 12:21

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

Jans schreef:
Elin schreef:
Jans schreef:Oh, dat van die bonen wist ik niet! Thanx voor de tip!
Dan denk ik inderdaad dat we voor een nespresso gaan. Eens kijken of we die voor niet teveel geld op de kop kunnen tikken.



Ze hebben nu een actie, krijg je €50 of €70 terug.


Ja, ik weet het! 30 euro bij aanschaf van de goedkopere nespresso's (of 50 euro aan cups), maar de prijs per winkel verschilt ook nogal. Dus dat bedoelde ik eigenlijk.


Volgens mij is de goedkoopste de Krups Essenza Earth (XN2140) . Betaal je 69,- (zie kieskeurig) (ex. de korting 30 op het apparaat of 50 op koffie).
<<

Anoniem 43

Bericht 12 Dec 2013 12:25

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 10 Mrt 2014 13:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 12 Dec 2013 12:28

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

Biscotti schreef:
Volgens mij is de goedkoopste de Krups Essenza Earth (XN2140) . Betaal je 69,- (zie kieskeurig) (ex. de korting 30 op het apparaat of 50 op koffie).


Ik ga deze bestellen. Die is 7,95 duurder, maar ik vind hem net iets mooier.

Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 12 Dec 2013 12:37

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

Wij hebben een Senseo Sarista. Met een aangepaste funnel. Hier zit een dopje in en die kunnen we dus zelf opnieuw vullen met bonen en de funnel is groter dan de standaard. Daardoor kunnen we daar gewoon de goedkopere bonen in doen. Maar vaak kopen we ook wel funnels omdat die smaakjes zo lekker zijn. Herrie maakt ie wel ja, maar dat doen de meeste apparaten die verse bonen gebruiken. We hebben er ook een kan bij, 6 kopjes kunnen daarin. En dat is zo klaar hoor met zetten.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 12 Dec 2013 13:48

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

-Ieniemienie- schreef:Senseo.
We drinken het zelf niet, is alleen voor de visite.


Hier precies hetzelfde.
<<

Anoniem112

Bericht 13 Dec 2013 22:22

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

Senseo sarista, hoop herrie maar lekkere koffie!
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 13 Dec 2013 22:42

Re: Wat voor koffiezetapparaat heb jij?

Ooh La La! schreef:Een Moccamaster.
Het is een filterkoffie apparaat, maar kan ook hele goede espresso zetten.
We hebben 'm nu een jaar en ben er onwijs blij mee. 'S ochtends drinken wij beide 1 kop espresso en dat doet ie heel goed. Als er bezoek is kunnen we snel een hele pot zetten. Erg handig. Voorheen hadden we een perculator (zo'n pruttelpotje). Echt heerlijke koffie, maar een drama met verjaardagen.

Afbeelding


Deze maar dan met isoleerkan. Hij bevalt erg goed!! Ik wist niet dat je er ook espresso mee kon zetten. Zo . Leer je nog eens wat.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers