Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto service HEMA

<<

Anoniem 53

Bericht 10 Dec 2013 14:27

Foto service HEMA

In het foldertje van Hema staat een leuke 20% korting actie op fotocadeaus. Nu dacht ik eraan om voor mijn zusje een puzzel met een foto van mijn neefje te bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee, niet perse met een puzzel, kan ook met de andere fotocadeaus? Waarschijnlijk ga ik het toch bestellen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Dec 2013 16:07

Re: Foto service HEMA

Niemand?
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 10 Dec 2013 16:17

Re: Foto service HEMA

Ik heb wel vaker fotocadeaus laten maken bij de Hema (mokken, kopje, muismat, kalender, agenda), en taarten/tompoucen. Tot nu toe altijd goed bevallen. Toevallig had ik voor Kerst een canvas voor mijn schoonzusje besteld en daar zat een fout in. Ik zag het pas thuis, maar ik kon hem terugbrengen en kreeg binnen een paar werkdagen kosteloos een nieuw exemplaar. Dus ik ben tevreden :-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Dec 2013 16:19

Re: Foto service HEMA

Ik bestel heel vaak dingen m.b.t. foto's bij de Hema, nog nooit klachten gehad. Heb er gisteren toevallig een muismat met foto besteld. Hoop dat het een beetje snel klaar is zo voor de feestdagen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 10 Dec 2013 16:43

Re: Foto service HEMA

Ik heb een keer een koffie mok met foto besteld voor mijn vader zijn verjaardag. Toevallig hadden we het er van de week over. Die mok heeft hij nu al 5, 5 jaar want hij kreeg hem toen hij 50 werd. Ziet er nog steeds mooi uit.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Dec 2013 19:16

Re: Foto service HEMA

Dat is inderdaad heel netjes Pineco. De rest klinkt ook positief, van de week dus maar even bestellen.
<<

Anoniem173

Bericht 10 Dec 2013 19:51

Re: Foto service HEMA

Fotoalbums ben ik altijd zeer tevreden over!
<<

Anoniem100

Bericht 13 Dec 2013 12:40

Re: Foto service HEMA

Wij maken al een aantal jaar fotoboeken via Hema, tot nu toe steeds erg tevreden geweest. Afgelopen jaar zat er een foutje in het boek, zag ik ook pas thuis en ben teruggegaan. Heb toen kosteloos een nieuwe gekregen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers