Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud&nieuw en de kindjes...

<<

Anoniem219

Bericht 10 Dec 2013 07:30

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij vieren het bij vrienden. Zijn de enige met een kindje en ze gaat gewoon mee. Meestal gaan we dan rond 1.30 weer naar huis.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 10 Dec 2013 07:41

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Jans schreef:Ik heb sinds kort een nieuw iemand leren kennen, dat klikt goed, ook met haar man en kinderen. Maar ik weet niet of zij daarop zitten te wachten. Misschien dat ik het eens ga vragen.


Gewoon doen. Nee heb je, ja kun je krijgen! En als je het niet vraagt, zul je het niet weten. Misschien viert ze het al met anderen, maar is er prima ruimte voor jullie. Mooie gelegenheid om ook weer nieuwe mensen te leren kennen. Ik zou het leuk vinden als iemand me naar mijn plannen zou vragen en O&N met mij wilt vieren. Laat het denken over je vraag maar aan haar over! :)
L2014 & H2017
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 10 Dec 2013 08:32

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Printje schreef:Wij blijven gewoon lekker thuis, doen dat al sinds R geboren is, ik ben sowieso niet vd feesten en vind het net zo prima heerlijk thuis op de bank. Ik maak ze trouwens ook niet wakker, R misschien dit jaar wel maar dat weet ik nog niet zeker.


+1
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem186

Bericht 10 Dec 2013 08:41

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

mzcharlotte schreef:
Jans schreef:Ik heb sinds kort een nieuw iemand leren kennen, dat klikt goed, ook met haar man en kinderen. Maar ik weet niet of zij daarop zitten te wachten. Misschien dat ik het eens ga vragen.


Gewoon doen. Nee heb je, ja kun je krijgen! En als je het niet vraagt, zul je het niet weten. Misschien viert ze het al met anderen, maar is er prima ruimte voor jullie. Mooie gelegenheid om ook weer nieuwe mensen te leren kennen. Ik zou het leuk vinden als iemand me naar mijn plannen zou vragen en O&N met mij wilt vieren. Laat het denken over je vraag maar aan haar over! :)


Ja, ga ik inderdaad maar doen!
Eerst nog even met m'n man overleggen of hij het ziet zitten om met de kindjes te slepen.
<<

Anoniem115

Bericht 10 Dec 2013 08:42

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij vieren het bij vrienden.
We zijn met 4 stellen en met 7 kinderen in totaal.
Alleen de oudste blijft op denk ik en de rest gaat op bed (op de duur)
<<

Anoniem186

Bericht 10 Dec 2013 08:44

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Carool schreef:Jans, wat rot om te lezen.

Wij vieren het altijd met familie, R gaat gewoon mee, we gaan niet te laat naar huis, we moeten beide vroeg werken 1 januari.


Best wel ja. We waren altijd met een clubje van 4 meiden. En we gingen regelmatig leuke dingen doen met elkaar. Dit jaar kennen we elkaar 10 jaar en zouden we wat leuks gaan doen, maar ipv daar van is het doodgebloed. Erg jammer, maar ik heb nu andere dingen aan m'n hoofd dan om (eenzijdige) vriendschappen te redden.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 10 Dec 2013 08:54

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Het ligt er een beetje aan of we nog met 3 zijn of met 4 ;).

Als we met 3 zijn dan gaan we naar onze beste vrienden (3 straten verderop). Onze hond blijft dan thuis, zij hebben een kat en dat mixt niet zo met onze hond. Als de buren thuis zijn gaat hij daarheen (alleen mag hij niet naar buiten want hij gaat achter vuurwerk aan).

Als we met 4 zijn blijven we thuis, misschien dat mijn man nog ff langswipt daar.

Ruben laten we slapen en als hij wakker wordt is dat prima maar als hij blijft slapen ook. We zien het allemaal wel!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Dec 2013 09:02

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Jans, wat sip om te lezen. Volgens mij woon je wat te ver weg, anders leek het me gezellig om jou een je knappe kindjes eens te ontmoeten

Wij vieren het thuis met mijn zus, zwager en neefje, die zijn dan twee weken in Nederland (wonen in Canada)
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem113

Bericht 10 Dec 2013 09:04

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij zijn met O&N een midweek weg naar P.reston Palace. Ik heb totaal geen idee hoe we dat met T. gaan doen nog.

Ik laat hem in ieder geval niet in de hotelkamer slapen en dat wij dan naar een feest gaan ofzo. En op de kamer zitten is ook zo niet gezellig.

Iemand misschien een een tip voor ons? Kinderwagen neem ik mee en daar slaapt hij ook nog wel in als het nodig is. Maar ja zal hij dat ook doen tijdens zo'n avond?
<<

Anoniem112

Bericht 10 Dec 2013 09:11

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij vieren al sinds een aantal jaren het gewoon thuis met z'n tweetjes, vorig jaar lagen we al om 23 uur in bed, hahaha
nee wij geven niets om oud&nieuw en als we het ergens anders zouden gaan vieren vind ik het te veel gesleep met twee kleine kinderen en een hond want die laat ik ook niet alleen thuis met oud op nieuw.
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 10 Dec 2013 09:18

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij weten nog niet waar we oud&nieuw vieren. Ligt ook een klein beetje waar we met het schip liggen. Voor het vuurwerk maakt het niet uit dat is in Duitsland vaak net zo veel en mooi. Over de kindjes maak ik me niet druk die slapen overal wel.
<<

Anoniem97

Bericht 10 Dec 2013 09:50

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij zijn lekker weg met oud&nieuw. Zijn dan gewoon met z'n 4tjes.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Dec 2013 09:52

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Muppetje schreef:Jans, wat sip om te lezen. Volgens mij woon je wat te ver weg, anders leek het me gezellig om jou een je knappe kindjes eens te ontmoeten

Wij vieren het thuis met mijn zus, zwager en neefje, die zijn dan twee weken in Nederland (wonen in Canada)


Lief! Had mij ook leuk geleken!
Ik heb wel aardig wat kennissen waarmee ik afspreek met onze kinderen, dat is altijd wel leuk. Maar zo'n echte diepgewortelde vriendschap, dat mis ik. En dan het liefste dat het met de mannen ook klikt, om dan gezellig met z'n allen dingen te ondernemen.
<<

Anoniem331

Bericht 10 Dec 2013 09:57

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Ik denk dat wij dit jaar ook thuis blijven, al ging ik liever ergens heen. Soms is het niet anders.
Ik moet nieuwjaarsdag ook werken, dus heel laat word het toch niet. De kinderen maak ik wel wakker, vrees dat ze het me erg kwalijk nemen als ik ze niet wakker maak :)
<<

Anoniem286

Bericht 10 Dec 2013 09:58

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij blijven dit jaar denk ik thuis, kan s lekker in haar eigen bedje slapen.
<<

anoniem196

Bericht 10 Dec 2013 10:01

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij blijven ook thuis. Met zijn drieën.
Vrienden komen hier ook niet omdat wij vaak half 1 al lekker naar bed gaan.
Als ze wakker word mag ze even vuurwerk kijken. Ga haar niet wakker maken.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Dec 2013 10:20

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Nana schreef:Wij gaan naar vrienden en leggen de kids daar in bed. Rond een uur of 3.00 gaande naar huis en plukken we zij uit bed.


Ik denk dat wij het ook zo gaan doen!
Al heb ik ook wel veel zin om gewoon thuis te blijven en op tijd naar bed te gaan.. R. gaat vast niet uitslapen.

edit; vrienden hebben zelf ook 2 kindjes!
Laatst gewijzigd door Olivia op 10 Dec 2013 10:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem123

Bericht 10 Dec 2013 10:20

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij zijn jarenlang thuisgebleven, gewoon met ons tweetjes en vorig jaar met ons drietjes. Vrienden van ons samen (eigenlijk vrienden van mijn man maar ik ken ze ook al 9 jaar) die gaan samen echt stappen en dat willen wij niet met oud en nieuw. En vriendinnen van mij hebben ook zo hun eigen gezin en plannen.
Maar dit jaar wou mijn man graag weg met zijn verjaardag (30 dec) dus we gaan naar mijn moeder en vieren daar meteen oud en nieuw. Bij ons in de straat is het zo dood.... en daar steekt iedereen vuurwerk af. Heel gezellig. :thumbup:
<<

Anoniem123

Bericht 10 Dec 2013 10:26

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Mijn moeder heeft trouwens een babykamer bij haar huis dus S ligt in een vertrouwd bedje en kan blijven slapen. Sjouwen met een campingbedje en midden in de nacht uit bed plukken zouden we niet doen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Dec 2013 11:02

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij kunnen naar mijn zwager gaan, maar ik denk dat we daar gaan eten en dan naar huis. ik hou het nu maar vol tot half 10 in de avond dus ik weet niet of ik opblijf. Ik ga er nu vanuit dat ik met O&N hoogzwanger ben dus ik blijf liever thuis.
M:21072011
J :08012014
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Dec 2013 11:09

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij vieren oud & nieuw met onze vriendengroep. Bijna ieder van hen is werkzaam in een eetcafé/bar hier in de straat, mijn vriend heeft er ook gewerkt. We mogen daar een 'besloten feest' geven (alleen wij bepalen wie er komt, er kan niet zomaar iemand in en uit lopen, zeker vergunning-technisch gezien) en vieren het dus waarschijnlijk daar met zo'n 15 mensen in totaal. N.'s campingbedje gaat dan in het zaaltje, daar kan zij slapen. Vorig jaar hebben we het ook zo gedaan en dat ging perfect! 's Nachts lopen we naar huis, is nog 300 meter lopen.

Misschien dat het door omstandigheden daar niet door kan gaan (als er teveel andere gasten willen komen), dan hebben we nog een back-up locatie. De ouders van een vriendin zijn met oud & nieuw weg. We mogen het dan in hun huis vieren. Het voordeel hiervan is dat N. dan ergens boven in een kamer kan slapen en dat iedereen die komt ook kan blijven slapen. Dat zou dus ook ideaal zijn.

Waar het ook is, ik heb er zin in!
<<

Anoniem133

Bericht 10 Dec 2013 11:50

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

We vierden het normaal altijd met onze vriendengroep, maar vorig jaar was mijn zoontje heel ziek en zijn we niet gegaan. Dit jaar vieren we het waarschijnlijk ook met z'n tweetjes, mijn man moet de volgende dag vroeg werken en de kinderen zullen ook wel op hun normale tijd (5 uur) wakker zijn, dus ik ga, denk ik, gewoon op tijd naar bed.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 10 Dec 2013 13:59

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij vieren het elk jaar bij een ander stel van een groep. Vorig jaar was onze dochter te klein om naar buiten te mogen dus kwam alsnog iedereen hier.iedereen neemt dan wat mee. De buren waren ook allemaal thuis .was echt heel leuk. Vuurkorf vuurwerk ed

Dit jaar gaan we naar het koppel waar het eigenlijk vorig jaar zou zijn. Die hebben nu een kleine. Dit jaar zijn we met mminder aangezien 1 iemand bijna uitgerekend is en een ander koppel op reis is. Wat wel leuk is is dat de meeste een kindje hebben of krijgen. Iedereen schippert dus een beetje met t hoe en wat en past zich makkelijk aan/heeft begrip

Deze groep is overgens niet extreem hecht hoor. De mannen waren voetbalvrienden. Bij feesten zoals dit . Koninginnedag en verjaardagen is het heel gezellig en met een aantal spreek ik ook apart af maar zo n diepe vriendschap als jij aangeeft is t niet.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Dec 2013 14:03

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij gaan mijn zus en haar man. Hun kindje is even oud als die van ons, dus die kunnen mooi samen klieren en met oliebollen smijten terwijl wij aan de champagne zitten. We blijven ook slapen en hopen dat de kleintjes ook wat uitslapen.
<<

Anoniem 77

Bericht 10 Dec 2013 14:13

Re: Oud&nieuw en de kindjes...

Wij gaan naar kenissen, y gaat mee. Hij slaapt overal doorheen. Hij gaat gewoon op tijd naar bed, om 23.30 zal ik hem er denk ik wel even uit halen. Vorig jaar sliep hij gewoon door.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers