Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verdrietige verhalen

<<

Anoniem16

Bericht 09 Dec 2013 20:10

Verdrietige verhalen

Van de week hoorde ik dat het kindje van een kennis is overleden na ongeveer 24 weken zwangerschap. Vandaag werd ze ingeleid en is dus het kindje geboren. Ik ben er al de hele dag een beetje door van slag, ik vind zulke verhalen altijd enorm verdrietig maar wanneer het bij iemand gebeurd die je kent.

Zij heeft dit jaar ook al haar moeder verloren, bleek ongepland zwanger en nu is dat kindje dus overleden. Zoiets laat me dan moeilijk los.

Moest het ff kwijt.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Dec 2013 20:13

Re: Verdrietige verhalen

Zo is hier een paar dorpen verderop een jochie van 4 overleden aan de gevolgen van kanker. Echt bizar zo'n verhaal, en als je dan naar je eigen kinderen kijkt word je inderdaad helemaal naar.
<<

Anoniem 53

Bericht 09 Dec 2013 20:55

Re: Verdrietige verhalen

Ik vind dat ook altijd naar om te lezen, ook heb ik zelf geen kinderen. Krijg het daar altijd helemaal koud van. Gister is er in Eindhoven ook een baby verdronken, ook al zo heftig. En hier in de buurt best een hoop kindjes met kinderkanker :(
<<

Anoniem123

Bericht 09 Dec 2013 20:58

Re: Verdrietige verhalen

Ik kan dan ook dagen aan zulke dingen denken. Tijdens de zwangerschap van S zat ik bij de februarimama's. En twee vaders zijn tijdens de zwangerschap overleden. 1 andere moeder had paar jaar daarvoor een kindje verloren bij 42 weken zwangerschap. Heftig groepje.

Ik vind het altijd erg zielig als ik hoor dat mensen baby's verliezen. Zo oneerlijk.
<<

Anoniem168

Bericht 09 Dec 2013 21:08

Re: Verdrietige verhalen

Auxo schreef:Ik vind dat ook altijd naar om te lezen, ook heb ik zelf geen kinderen. Krijg het daar altijd helemaal koud van. Gister is er in Eindhoven ook een baby verdronken, ook al zo heftig. En hier in de buurt best een hoop kindjes met kinderkanker :(


Ja van het nieuwsbericht van die baby die in Eindhoven is verdronken kreeg ik echt kippenvel gisteren en werd er misselijk van. Zo dichtbij ineens dat zoiets kan gebeuren (woon vlakbij Eindhoven en heb er gewoond bijna heel mijn leven). Echt eng dat het plotsklaps voorbij kan zijn allemaal. En natuurlijk weet ik dit zelf door mijn ervaringen ook maar al te goed, maar werd van dit verhaal ook enorm verdrietig bah. Dat gun je echt niemand.

En ook een van mijn beste vriendinnen is in juni met 22 weken zwangerschap haar kindje verloren. Was echt zo heftig en verdrietig, ben er toen ook best een tijd kapot van geweest.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 09 Dec 2013 21:29

Re: Verdrietige verhalen

Vreselijk zulke verhalen. Ik kan daar ook echt heel lang mee bezig zijn. Ik heb een vriendin die nog later in de zwangerschap haar kindje verloor. Heb daar ook echt een tijd mee gezeten. Logisch natuurlijk
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Dec 2013 21:47

Re: Verdrietige verhalen

een vriendin van mij staat nu voor de keuze of weg halen of een gehandicapt kindje
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 09 Dec 2013 21:49

Re: Verdrietige verhalen

Pfff sarah dat lijkt me ook enorm moeilijk. Aan de ene kant zou ik meteen denken 'weg halen' maar pff wanneer het echt zo is bij jezelf.... dan is dat natuurlijk enorm zwaar zeg. Weet je in hoeverre het kindje dan gehandicapt zou zijn?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Dec 2013 22:06

Re: Verdrietige verhalen

nee precies weet ik het niet. Ze hebben donderdag meer gesprekken in het ziekenhuis. Ja is zo dubbel voor ze
Afbeelding
<<

Anoniem14

Bericht 09 Dec 2013 22:26

Re: Verdrietige verhalen

Ik 'ken' (een oude jeugdvriend, geen contact meer mee, maar volg hem nog via Facebook) ook mensen die in zo'n situatie zitten. Zij weten ook donderdag meer. Toevallig, Sarah1985.
Ik vind het wel een aangrijpende situatie.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 10 Dec 2013 06:35

Re: Verdrietige verhalen

Vorig jaar stond een collega voor die keuze; zij heeft de zwangerschap uitgedragen en haar baby overleed met een maand na de voldragen zwangerschap. Ik vond dat heel heftig.

Het topic laatst van CBL over jonge mensen die overlijden vond ik ook erg heftig. Ik kan er slecht tegen om te lezen en toch open ik zulke topics.
L2014 & H2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Dec 2013 07:07

Re: Verdrietige verhalen

Het zijn hele triesten verhalen. Ik heb het van dichtbij meegemaakt, mijn zus heeft bij haar 1ste te horgen gekregen bij de 20 weken dat het kind bijna tot niet levensvatbaar was. Die heeft er voor gekozen om de zwangerschap af te breken. Doordat het zo dichtbij is gebeurd ben ik in verhalen van andere wat harder geworden. Ja het is triest, maar als ik zie hoe trots mijn zus is op haar kleine nu dan zie ik ook dat het leven door gaat. Haar eerste kind zullen we nooit vergeten, ook al heb ik haar alle op foto's gezien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Patsy

Bericht 10 Dec 2013 09:14

Re: Verdrietige verhalen

Weg
Laatst gewijzigd door Patsy op 31 Dec 2018 09:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 21:11

Re: Verdrietige verhalen

Ze heeft gisteren ook een shoot gehad met haar baby ( en andere kinderen) ik denk dan niet kijken niet kijken want ik ken mezelf maar toch.... en dan schiet ik helemaal vol. Het verhaal dat er op de site bijstond.. de foto's.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Dec 2013 21:14

Re: Verdrietige verhalen

.
Laatst gewijzigd door Anoniem75 op 11 Dec 2013 12:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Dec 2013 21:19

Re: Verdrietige verhalen

Volgens mij heb ik het verhaal net ook gelezen. Echt heftig, word er best verdrietig van.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 21:21

Re: Verdrietige verhalen

Ja heftig he, ook alles eromheen maakt het voor mij een extra verdrietig verhaal.

Ik zag ook Lejow reageren in een bericht op fb voor haar. Razz, ja idd heftig he. Ken jij haar ook?
<<

Anoniem187

Bericht 10 Dec 2013 21:28

Re: Verdrietige verhalen

Printje schreef:Ze heeft gisteren ook een shoot gehad met haar baby ( en andere kinderen) ik denk dan niet kijken niet kijken want ik ken mezelf maar toch.... en dan schiet ik helemaal vol. Het verhaal dat er op de site bijstond.. de foto's.


Ik denk dat ik dat verhaal ook gelezen heb vanavond.. Early Birds?
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 21:30

Re: Verdrietige verhalen

Ja daar staat het verhaal ook op.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 10 Dec 2013 21:35

Re: Verdrietige verhalen

Ik heb het net gelezen, wat ontzettend heftig. Ik ken haar niet.
L2014 & H2017
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 21:39

Re: Verdrietige verhalen

Al die verhalen op die site zijn aan de ene kant geweldig mooi maar zo zo triest.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Dec 2013 21:43

Re: Verdrietige verhalen

Printje schreef:Ja heftig he, ook alles eromheen maakt het voor mij een extra verdrietig verhaal.

Ik zag ook Lejow reageren in een bericht op fb voor haar. Razz, ja idd heftig he. Ken jij haar ook?


Lieve schat daar heb ik je gisteren nog een pm over gestuurd :wink:
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 21:44

Re: Verdrietige verhalen

hahahaha ow ja...... sorry
<<

Anoniem75

Bericht 10 Dec 2013 22:13

Re: Verdrietige verhalen

Printje schreef:Ja heftig he, ook alles eromheen maakt het voor mij een extra verdrietig verhaal.

Ik zag ook Lejow reageren in een bericht op fb voor haar. Razz, ja idd heftig he. Ken jij haar ook?


Bedoel je trouwens ook niet Munk ipv Lejow? :P
<<

Anoniem16

Bericht 10 Dec 2013 22:18

Re: Verdrietige verhalen

Nee Lejow heeft ook gereageerd ergens p die foto's die er staan.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers