Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


welke camera

<<

katje

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 09 Dec 2013 16:13

welke camera

Wie weet een goede camera voor max 200 euro. Ik weet erg weinig van camera's, hij moet dus erg makkelijk in gebruik zijn. Een functie waarbij de camera automatisch de juiste instellingen zoekt is dus eigenlijk nodig. Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor foto's van de kinderen, vakantiefoto's e.d. Ook makkelijk als de batterij vrij lang mee gaat en ik er een kort filmpje mee kan maken.
april 2012
juni 2014
mei 2017
<<

Zero

Bericht 09 Dec 2013 16:36

Re: welke camera

Je omschrijft nu ongeveer alle camera's :')

Andere vragen - wil je er veel mee kunnen zoomen, moet er WIFI op zitten, moet hij touch screen te bedienen zijn?
Mijn eerste ingeving is Canon Powershot SX280 maar die komt net over je budget (De sx260 zou alternatief kunnen zijn)
<<

Anoniem309

Bericht 09 Dec 2013 17:19

Re: welke camera

Ik heb de olympus tough en ben daar erg tevreden over. Zeker met kinderen is deze handig omdat die ook waterproof is. Je kan dus onder water fotograferen wat vaak leuke onderwaterfotos oplevert en je hoeft natuurlijk nooit bang te zijn voor een spatje water.
<<

katje

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 09 Dec 2013 17:59

Re: welke camera

Zero schreef:Je omschrijft nu ongeveer alle camera's :')

Andere vragen - wil je er veel mee kunnen zoomen, moet er WIFI op zitten, moet hij touch screen te bedienen zijn?
Mijn eerste ingeving is Canon Powershot SX280 maar die komt net over je budget (De sx260 zou alternatief kunnen zijn)


Duidelijk dus dat ik er totaal geen verstand van heb. :) We hebben nu een 10 jaar oude digitale camera die gwoon echt minder wordt.
Ik hoef er niet veel mee in te kunnen zoomen, WIFI hoeft niet en touch screen ook niet. Gewoon een simpele camera van een betrouwbaar merk. Ik ga even zoeken na de suggesties die je hebt gegeven.
april 2012
juni 2014
mei 2017

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers