Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ergste ruzie tussen jou en je partner?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Dec 2013 17:51

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

We hebben nooit echt heel erg ruzie. Ik ben wel eens boos omdat hij eten als een soort wedstrijd ziet. Hij harkt alles in sneltreinvaart naar binnen en moet dan ineens naar de wc en dan zit ik weer met R samen te eten. Echt super gezellig :thumbdown:
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 21:58

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Haha best leuk om te lezen dit, als vrijgezel. Je kunt zeggen wat je wil, maar ik heb in elk geval nooit relatieproblemen :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 11 Dec 2013 22:06

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Carool schreef:We hebben nooit echt heel erg ruzie. Ik ben wel eens boos omdat hij eten als een soort wedstrijd ziet. Hij harkt alles in sneltreinvaart naar binnen en moet dan ineens naar de wc en dan zit ik weer met R samen te eten. Echt super gezellig :thumbdown:

:lol: Wat prachtig beeldend omschreven!

En sterkte :nopompom:.
<<

Kannibaal

Bericht 11 Dec 2013 22:14

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Bliss schreef:Haha best leuk om te lezen dit, als vrijgezel. Je kunt zeggen wat je wil, maar ik heb in elk geval nooit relatieproblemen :wink:


En 's nachts ook geen snurkende vent naast je die je uren wakker houdt :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 22:18

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Kannibaal schreef:
Bliss schreef:Haha best leuk om te lezen dit, als vrijgezel. Je kunt zeggen wat je wil, maar ik heb in elk geval nooit relatieproblemen :wink:


En 's nachts ook geen snurkende vent naast je die je uren wakker houdt :D


Nee, en daar kan ik over meepraten na m'n ex!! Deed geen oog dicht joh. Als er IETS is wat ik niet mis... haha
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 22:25

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Ik vind het, als vrijgezel, een heerlijk topic om te lezen! Vrijgezel zijn heeft toch wel voordelen..
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Dec 2013 23:21

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Carrie schreef:
M-Train schreef:
Printje schreef:Ik schrik eigenlijk best vd verhalen die ik hier lees. Wij hebben echt nooit zo'n ruzies, wel soms woorden maar ik begin ook al snel te huilen en het zit al helemaal niet in onze aard om zo te exploderen.

Daar hoef je niet van te schrikken hoor. Ruzie maken is heel normaal, best gezond zelfs. Ligt er natuurlijk aan hoe, maar even de lucht klaren op z'n tijd kan heel verfrissend zijn. Moet je ook eens proberen.


Ja vind het af en toe echt heerlijk hoor. Het klaart de lucht inderdaad en daarna voel ik me veel beter en opgelucht, hij ook. En soms kom je ook weer meer nader tot elkaar, meer dan voor de ruzie.



Heerlijk af en toe. Lekker een hele dag bozig blijven en dan 's avonds als de kinderen op bed liggen ook snel naar boven de vonken er vanaf laten vliegen!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Dec 2013 09:50

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Bliss schreef:
Kannibaal schreef:
Bliss schreef:Haha best leuk om te lezen dit, als vrijgezel. Je kunt zeggen wat je wil, maar ik heb in elk geval nooit relatieproblemen :wink:


En 's nachts ook geen snurkende vent naast je die je uren wakker houdt :D


Nee, en daar kan ik over meepraten na m'n ex!! Deed geen oog dicht joh. Als er IETS is wat ik niet mis... haha


Die israel snurkte en moet bekennen met zijn gesnurk sliep ik enorm goed, mis het zelfs een beetje haha

Als andere heren snurken kunnen ze echter elders gaan slapen :khaha:

Ja, vrijgezel zijn is soms niet zo verkeerd. Maar dan hebben we misschien geen relatieproblemen, we houden de welbekende mannenproblemen :laughcry:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Dec 2013 12:51

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Carool schreef:We hebben nooit echt heel erg ruzie. Ik ben wel eens boos omdat hij eten als een soort wedstrijd ziet. Hij harkt alles in sneltreinvaart naar binnen en moet dan ineens naar de wc en dan zit ik weer met R samen te eten. Echt super gezellig :thumbdown:


Deels herkenbaar, mijn man heeft de neiging om maar snel op te ruimen als hij klaar is met eten, zodat we kunnen relaxen of wat anders. Ik zit dan vaak nog te eten omdat hij veel sneller eet. Ook heel gezellig
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Dec 2013 12:59

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Ella schreef:
Carool schreef:We hebben nooit echt heel erg ruzie. Ik ben wel eens boos omdat hij eten als een soort wedstrijd ziet. Hij harkt alles in sneltreinvaart naar binnen en moet dan ineens naar de wc en dan zit ik weer met R samen te eten. Echt super gezellig :thumbdown:


Deels herkenbaar, mijn man heeft de neiging om maar snel op te ruimen als hij klaar is met eten, zodat we kunnen relaxen of wat anders. Ik zit dan vaak nog te eten omdat hij veel sneller eet. Ook heel gezellig


Hier is het juist andersom en is mijn man de langzame eter. Ik blijf dan wel netjes zitten meestal maar soms duurt het mij (of D.) echt te lang.
Van de week met de lunch bijvoorbeeld: Ik heb de hele tafel gedekt en thee gezet dus we kunnen aan tafel. Dan bedenkt mijn man dat hij tomaat bij zijn boterham met kaas wil dus hij staat weer op om tomaat te pakken. Daarna bedenkt hij zich dat hij ook een mesje nodig heeft dus moet hij weer opstaan. 1 minuut later heeft hij ineens toch ook wel zin in een gekookt ei dus staat hij weer op om een ei te gaan koken. Dan moet hij zijn telefoon nog even pakken om de tijd in de gaten te kunnen houden en voordat meneer dus eindelijk aan tafel zit en gaat eten zijn we dus al een half uur verder...
Hij is overigens met bijna alles een enorme treuzel en als we ergens moeten zijn komen we daardoor ook bijna standaard te laat. En daar raak ik soms behoorlijk geïrriteerd door.

Maar echt ruzie hebben we nog nooit gehad. We zijn wel eens boos of geïrriteerd op elkaar maar meestal laten we elkaar dan even met rust en praten het daarna uit.
<<

Artemis

Bericht 12 Dec 2013 13:03

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Bliss schreef:Haha best leuk om te lezen dit, als vrijgezel. Je kunt zeggen wat je wil, maar ik heb in elk geval nooit relatieproblemen :wink:

Nou, in het date topic lees ik toch iets anders gemiddeld genomen.

In een relatie zitten is echt niet zaligmakend en soms gewoon niet zo leuk net als dat vrijgezel zijn niet altijd leuk is.

Maar ik weet ondanks heftige ruzies soms wel zeker dat ik 1 allerbeste vriend in de hele wereld heb, en dat die ondanks al mijn rare buien, gekke nukken en onredelijkheid gewoon mijn allerbeste vriend blijft.

Dat we ook halverwege zo'n hele heftige ruzie naar elkaar kunnen kijken en dan in lachen uitbarsten of na een ruzie het op exact hetzelfde moment het goed komen maken. Dus ruzie is echt niet tof, en daar kun je elkaar echt mee beschadigen, maar ik zou nooit zonder deze relatie willen.

En zo heel vaak komt dat gelukkig niet voor.
Laatst gewijzigd door Artemis op 12 Dec 2013 13:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Dec 2013 13:21

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Dat heb ik nu met mijn zus :D


Edit: goh daar heb ik toch wat heftige ruzies mee gehad. Incl. bloedneuzen :silent:
<<

Kannibaal

Bericht 12 Dec 2013 15:38

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

[quote="Artemis"]Nou, in het date topic lees ik toch iets anders gemiddeld genomen.

In een relatie zitten is echt niet zaligmakend en soms gewoon niet zo leuk net als dat vrijgezel zijn niet altijd leuk is.
quote]

Het heeft allebei z'n voor- en nadelen.

Met mijn man heb ik geen heftige ruzies, af en toe wat irritatie maar meer ook niet.
Bij mijn ex was dat wel anders, daar vlogen de bloempotten inclusief inhoud door de woonkamer heen.
<<

No. 3

Bericht 12 Dec 2013 15:58

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Artemis schreef:Maar ik weet ondanks heftige ruzies soms wel zeker dat ik 1 allerbeste vriend in de hele wereld heb, en dat die ondanks al mijn rare buien, gekke nukken en onredelijkheid gewoon mijn allerbeste vriend blijft.
Bedoel je dit nou zo tactloos als het er staat tov Bliss? Zij bedoelde het toch helemaal niet aanvallend, of lees ik het nou verkeerd allemaal?
<<

Anoniem34

Bericht 12 Dec 2013 16:22

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Volgens mij bedoeld ze dit helemaal vevelend, althans zo lees ik het niet.
<<

Artemis

Bericht 12 Dec 2013 16:23

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Uh nee?

Zij zegt dat ze blij is vrijgezel te zijn, nou, ik belicht de voordelen van een relatie. That's all.
<<

No. 3

Bericht 12 Dec 2013 16:27

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Hm, oké. Ik vind het een tikje tactloos om een vrijgezelle meid die zit te springen om een relatie (sorry Bliss) te vertellen dat jij toevallig wél een beste vriend hebt die er door dik en dun voor je is – precies wat zij wil. Ik had dat een jaar geleden zelf wel pijnlijk gevonden, geloof ik. Maar volgens mij ben ik de enige die hier problemen zit te lope te zien. :laughcry:
<<

Artemis

Bericht 12 Dec 2013 16:31

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

No. 3 schreef:Hm, oké. Ik vind het een tikje tactloos om een vrijgezelle meid die zit te springen om een relatie (sorry Bliss) te vertellen dat jij toevallig wél een beste vriend hebt die er door dik en dun voor je is – precies wat zij wil. Ik had dat een jaar geleden zelf wel pijnlijk gevonden, geloof ik. Maar volgens mij ben ik de enige die hier problemen zit te lope te zien. :laughcry:

Eh. Zij zegt toch dat ze blij is geen relatieproblemen te hebben omdat ze vrijgezel is? Moet ik me dan ook op mijn tenen getrapt voelen omdat dat dat niet zo aardig is tegenover de mensen mét relatie?

En nee, ik bedoelde het niet naar, het hebben van een flinke ruzie op z'n tijd is helemaal geen ramp vind ik, als ik bekijk wat voor kerel ik heb. Zo ervaar ik dat, net als dat zij ervaart dat ze blij is geen relatie te hebben zodat ze geen problemen heeft.
<<

No. 3

Bericht 12 Dec 2013 16:36

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Artemis schreef:Eh. Zij zegt toch dat ze blij is geen relatieproblemen te hebben omdat ze vrijgezel is? Moet ik me dan ook op mijn tenen getrapt voelen omdat dat dat niet zo aardig is tegenover de mensen mét relatie?
Ja, dat dacht ik dus te lezen in jouw reactie – dat je het een beetje raar vond hoe zij sprak over mensen met een relatie. En dat je daarom jouw opmerking plaatste.

Never mind, ik heb 't verkeerd gelezen blijkbaar. :-)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Dec 2013 16:43

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Laten we er nu geen olifant van maken.

Of laten we de ergste ruzie ooit ervan maken :D
<<

Artemis

Bericht 12 Dec 2013 16:49

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Ja jemig, die refomuts heeft gewoon altijd wat te zeiken. Kan ik toch niets aan doen?

Ga jij je er nu ook nog tegenaan bemoeien?

:angel:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Dec 2013 16:51

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Ik vond het ook een beetje een zwaar relaas op een luchtige opmerking dat het ook wel voordelen heeft om single te zijn. Natuurlijk snapt Bliss ook wel dat het ook voordelen heeft om een relatie te hebben. Maar goed, blijkbaar was het niet zo serieus bedoeld als ik dacht.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

No. 3

Bericht 12 Dec 2013 16:52

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Afvallig seksbeest dat je er bent. :yes:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Dec 2013 16:55

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

Tetterende ijs koningen zijn jullie ook met jullie "ik heb tenminste wel mijn maatje gevonden"! :D



Ps. ik zou jullie echt wel eens bij elkaar willen zien discussieren over seksuele moralen. Lijkt mij uiterst interessant! (en nu wil ik expres spelfouten gaan maken speciaal voor No. 3 ;) )
<<

Anoniem124

Bericht 12 Dec 2013 16:57

Re: Ergste ruzie tussen jou en je partner?

De heilige vs de hoer. Vet!!,

:khaha:

Of ga ik nu te ver?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers