Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


stiekeme snoeperds...

<<

Anoniem20

Bericht 08 Dec 2013 23:07

stiekeme snoeperds...

proberen jullie kindjes weleens stiekem te snoepen? :)

De oudste hier, deed dat eigenlijk nooit, tot voor kort :)
Laatst was ik 's avonds bij het opruimen 1 van de 2 kinderstoeltjes (aan de salontafel) kwijt. Vind ik het stoeltje terug in de voorraadkast, voor de planken...
daar was er dus 1 op missie geweest.

Vanavond wilde ik een plakje cake afsnijden voor vriend en mij (was nog net een stuk over, wat ik in 2-en kon delen). Kijk ik.....is de helft afgebrokkeld. Nu kan ik mij wel herinneren dat hij vanmiddag met een big smile verstopt onder te eettafel zat...en niet wilde vertellen wat er aan de hand was. Hij zit daar altijd alleen wanneer hij ondeugend is geweest :)

Jullie stiekeme snoepkontjes in huis?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 08 Dec 2013 23:22

Re: stiekeme snoeperds...

D gaat smorgens wel eens alleen naar beneden smorgens om tv te kijken.
Gister was ze weer eerder beneden als ons, toen wij benenden kwamen zei ze " mama ik heb een snoepje gehad"
- heb je die van papa gekregen?
"Nee, heb ik zelf gepakt, 2 wormpjes!"

Gelukkig is ze eerlijk ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Dec 2013 23:25

Re: stiekeme snoeperds...

Wat schattig Juani! :)

Hier ook een stiekemerd, laatst had ik een schaaltje pepernoten op tafel staan omdat er visite was. Alleen haar dochter vond ze wel erg interessant dus hadden we het schaaltje even op de bank neergezet. Toen kwam N. opeens heel lief naast me zitten en opeens hoor ik haar dus stiekem een pepernootje eten. Toen ik haar aankeek en vroeg wat ze in haar mond had stopte ze met kauwen totdat we weer verder kletste en daarna een big smile :D
<<

Anoniem103

Bericht 08 Dec 2013 23:29

Re: stiekeme snoeperds...

Gisteren kreeg mijn zoontje van mijn man een bakje chips. Dat krijgt hij bijna nooit dus hij was helemaal gelukkig. Mijn man had de zak met de rest van de chips op de bank laten liggen maar hij was zelf in slaap gevallen. Toen mijn zoon z'n bakje leeg had kroop hij over m'n man heen om die zak te pakken en z'n bakje bij te vullen ondertussen keek hij mij aan en deed z'n vinger voor z'n mond "sst niet tegen papa zeggen hoor!"

Maar verder pakt hij nooit zomaar snoepjes of koekjes uit de kast. Alleen soms als ik wat op tafel laat liggen maar dat is volgens mij meer omdat hij dan denkt dat ik het er voor hem heb neergelegd omdat ik het normaal niet laat liggen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 08 Dec 2013 23:32

Re: stiekeme snoeperds...

Mijn oudste was van de week als eerste beneden, ze kon niet wachten om te zien wat er in haar schoen zat. Ik had in papa's schoen ook wat chocola gestopt, maar toen ik in de keuken kwam, zat dat allemaal in haar eigen schoen en had papa helemaal niets meer ;-) Ik kon natuurlijk niet laten merken dat ik wist dat de Sint niet alles in haar schoentje had gedaan en ze hield stug vol dat in papa's schoen echt niets zat! Toen ik bleef volhouden dat ik dat wel erg vreemd vond en niet heel lief van de Sint, begon ze terug te krabbelen en legde ze een paar chocolaatjes terug in papa's schoen :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 09 Dec 2013 00:08

Re: stiekeme snoeperds...

Louise wacht meestal wel tot ze van ons toestemming krijgt. De keer dat ik nooit vergeet was toen ze 1 jaar werd. Ik had mezelf sandwiches met kip curry gesmeerd en toen ik de tweede wilde pakken was die plots verdwenen. In de andere zetel zag ik Louise inclusief currysnor en mijn sandwich over de zetel uitgesmeerd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 09 Dec 2013 00:38

Re: stiekeme snoeperds...

Ja, hier doet ze dat soms ook de laatste tijd. Gisteren liep ik even snel naar boven om de wasmachine aan te zetten, ze komt bijna direct achter me aan, met bijna een complete banketstaaf in haar hand :laughcry: Ik vraag me nog steeds af waar ze die zo snel vandaan heeft getrokken (volgens mij was hij hoog genoeg opgeborgen en zat hij in een doos), en ik heb hem ook gauw afgepakt. Heb haar toen wel een stukje gegeven, met de boodschap erbij dat ze best eens wat lekkers mag, maar dat ik het wel zo fijn vind als ze het even vraagt, haha. Dat doet ze normaal ook eigenlijk wel, al zijn er dus af toe van die onbewaakte ogenblikjes waarin ze zich dan net niet kan beheersen. Vind dat stiekem ook wel schattig, zolang ze er geen gewoonte van maakt.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 09 Dec 2013 01:12

Re: stiekeme snoeperds...

Slakje schreef:Louise wacht meestal wel tot ze van ons toestemming krijgt. De keer dat ik nooit vergeet was toen ze 1 jaar werd. Ik had mezelf sandwiches met kip curry gesmeerd en toen ik de tweede wilde pakken was die plots verdwenen. In de andere zetel zag ik Louise inclusief currysnor en mijn sandwich over de zetel uitgesmeerd.


Haha herkenbaar! Hier verdwijnen er ook nog weleens boterhammen of plakjes kaas van het brood :laughcry:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 09 Dec 2013 01:43

Re: stiekeme snoeperds...

N. pakt heel af en toe weleens het oak K3 hagelslag. Deze giet ze dan op haar hand, de helft op de vloer uiteraard, en hapt/likt ze er dan zo vanaf.
<<

Anoniem123

Bericht 09 Dec 2013 08:40

Re: stiekeme snoeperds...

S pakt geen eten zelf uit de voorraadkast. Hij weet niet eens waar wij de koekjes voor hem bewaren.

Wat hij wel doet is wat snel pakken als er iets op tafel staat. Chips, worst etc. Als 1 van ons dan de kamer uit gaat dan grijpt hij snel zijn kans.
<<

Anoniem97

Bericht 09 Dec 2013 09:47

Re: stiekeme snoeperds...

Nee dat doen ze gelukkig niet, als hij wat wil dan vraagt hij dat gewoon.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 09 Dec 2013 11:41

Re: stiekeme snoeperds...

SarahKey schreef:S pakt geen eten zelf uit de voorraadkast. Hij weet niet eens waar wij de koekjes voor hem bewaren.

Wat hij wel doet is wat snel pakken als er iets op tafel staat. Chips, worst etc. Als 1 van ons dan de kamer uit gaat dan grijpt hij snel zijn kans.


Al zit je er gewoon naast dan pakt hij snel een chippie uit het schaaltje! En dan heel lief kijken naar je!! :heart: Oh wat heb ik mijn lachen toen in moeten houden zeg!

Hier geen snoep oid pikker omdat ze daar nog niet bij kan, maar ze probeert wel alles van de salon tafel te pakken wat niet van haar is, en dan zo'n onschuldig snoetje erbij trekken.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers