Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat hebben jullie vandaag gedaan?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Jan 2014 18:08

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vandaag lekker rommeldagje gehad! We eerst gezellig ontbeten met z'n alle, daarna ben ik de kerstspullen op gaan ruimen, en is mijn vriend het hele (!) huis gaan stofzuigen. Inclusief alle plinten en spinnenwebben enz.. Superfijn. Ik heb verder alles beneden gepoetst, en alle windlichten en kaarsenkandelaars schoongemaakt. Vriend heeft nog een wasje gedraaid en de wc uitgedaan. Daarna zijn we nog even de auto gaan wassen. Net een kop tomatensoep gegeten, en nu zit ik lekker achter de iPad en vriend is een boek. Aan het lezen. Kinderen kijken tv. Straks frietjes halen denk ik. Of pizza. Vanavond beetje voor de tv hangen denk ik.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 05 Jan 2014 18:17

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb vandaag uitgeslapen en toen eigenlijk heel weinig gedaan. Uiteindelijk een uurtje wat aan mijn werk gedaan. Toen kwam mijn vriend uit bed (had nachtdienst gehad) en hebben we ons klaargemaakt en zijn we even naar de condoleance van mijn opa geweest. Daarna getankt, boodschappen gedaan en net wee thuis.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jan 2014 18:19

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Een beetje uitgeslapen, naar huis gegaan vanaf de camping, thuis alle kleding van de vakantie uitgepakt, wassen gedraaid en opgehangen, alle bedden verschoond. Beetje mijn standaard zondag alleen is er nu iets meer rommel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 05 Jan 2014 18:38

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen en aan het begin van de middag hadden we een verjaardag/koffietafel van mijn tante. Daarna ben ik dingen voor mijn werk gaan doen en mijn man boodschappen. Nu lig in in bed Gossip Girl te kijken.
Laatst gewijzigd door Roxi3 op 05 Jan 2014 18:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem22

Bericht 05 Jan 2014 18:40

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Op een terrasje genoten van het zonnetje en een goede cappuccino, zo fijn! Morgen begint de werkweek weer na twee weken vakantie, dus het was best fijn om nog even heerlijk te niksen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 05 Jan 2014 18:47

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Gisteren feest gehad dus vandaag was een echte zondag. Lekker lang op bed gelegen, urenlang met een vriendin gekletst en kussengevechten gehouden, een stuk gefietst, wat opgeruimd en aan de studie gezeten.

Nu Life 4 You aan het kijken met een dikke knoflooklucht die uit de oven komt :heart:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Jan 2014 18:49

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanochtend hebben mijn vriend en ik heerlijk uitgeslapen. Daarna ben ik gaan hardlopen en is mijn vriend gaan mountainbiken. Vanmiddag ging mijn vriend zijn zoontje weer ophalen en zijn ze even langs mijn schoonouders gegaan. Ik heb een zeer gezellige zondagmiddagborrel gedaan in de stad, met twee vriendinnen. De twee rode wijntjes komen aardig binnen. :drunken: Nu wacht ik tot mijn twee mannen weer thuiskomen en we weer compleet zijn. :heart:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Jan 2014 19:17

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Kerstboom opgeruimd, schoongemaakt, geluncht in de stad, geshopt, boodschappen gedaan, rondje gereden en nu een film kijken. Allemaal met m'n love.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 05 Jan 2014 19:19

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen ben ik bezig geweest om een verslag voor mijn werk uit te werken. Rond 12.00 uur snel een broodje gegeten en samen met mijn man en moeder naar The Hobbit geweest, film duurde ruim 3 uur dus dat heeft de hele middag wel in beslag genomen. Thuis hebben we de babykamer verder afgewerkt, sushi besteld en nu gaan we nog een film kijken.
2014 2016 2019
<<

Anoniem 43

Bericht 05 Jan 2014 20:01

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 42

Bericht 05 Jan 2014 20:07

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Eerst uitgeslapen, toen ontbeten met een verse smoothie. Afwas gedaan en wat opgeruimd. Toen met dochter naar familie geweest voor een nieuwjaarsbezoekje en toen nog naar mijn oma, ook met mijn dochter. Toen heb ik thuis aardappels gebakken en opgegeten met een salade en toen ben ik gaan forummen.
<<

Anoniem130

Bericht 05 Jan 2014 20:11

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik probeer te leren voor mijn voortgangstoets, maar wat is dat onmogelijk zeg.. Hoe kun je in godsnaam AL je geneeskundekennis ophalen/herhalen.. :') Ik zit nu dus maar gewoon oude tentamens door te kijken en af en toe een korte samenvatting van iets.. :(

Maar goed, ik hoef hem nu toch nog niet te halen. Dus komt wel goed. :)
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 05 Jan 2014 20:22

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ben even bij m'n paard wezen kijken en met de hond naar de hei geweest. Heerlijk! Verder dingetjes in huis aan het rommelen en nog wat aan het werk nu.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 05 Jan 2014 20:44

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik ben naar de kerk geweest vanmorgen, hadden we avondmaal. Tussen de middag geslapen en daarna op de fiets naar vrienden naar een verjaardag.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jan 2014 21:03

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Niks!
Nou oké, twee wassen gedraaid, het bed verschoont en de afwas gedaan, maar verder helemaal niks :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jan 2014 21:06

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vrij weinig, ben niet helemaal fit.
Zijn bezig met boeken verkopen via bol.com/marktplaats , huis schoongemaakt en ik heb wat materiaal gezocht voor op school.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Jan 2014 21:09

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Uitgeslapen, naar de Ikea geweest, kerstboom en kerstspullen opgeruimd, ramen woonkamer gezeemd, vanmiddag ook nog 2 uurtjes geslapen en een was gedraaid.
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 05 Jan 2014 21:14

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vandaag niet zoveel gedaan, ontbeten en een film gekeken met m'n vriend. Daarna gedoucht een geluncht en toen even op bezoek geweest. En nu zijn we aan het bankhangen :)
Afbeelding
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 05 Jan 2014 21:18

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Wat gewinkeld en daarna gelunched met een vriendin. Heerlijke zondag.
Whatever: succes met je toets alvast. Het zal vast wel goedkomen.
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 05 Jan 2014 22:36

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

vanmorgen naar nieuwjaarsconcert geweest van een vriendin en vanavond ff op visite bij familie. Rest van de dag beetje opgeruimd in huis
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Pearl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 08 Dec 2013 00:24

Bericht 05 Jan 2014 22:49

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen heel weinig...eigenlijk niets. Vanmiddag aan het werk gedaan tot 22.00 uur. Bijna vrij! :cheering:
2012 & 2015
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 22:52

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Mijn zwager was jarig vandaag. En voor het eerst dit jaar hadden ze de visite wat opgesplitst. Gisteren de vrienden en vandaag de familie. Was erg gezellig, niet zo heel druk, en makkelijk met iedereen te praten.
Voor de rest kinderen vroeg op bed, want ze moeten morgen weer naar school!
<<

Anoniem85

Bericht 05 Jan 2014 23:04

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Uitgeslapen, ontbeten en toen zoon middagslaapje deed hebben man en ik schoongemaakt en geluierd. Toen zijn we gaan wandelen in een park en daarna met z'n drieën uiteten geweest.
<<

Anoniem129

Bericht 06 Jan 2014 01:33

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Uitgeslapen, gedoucht, bed verschoond, bij ouders en schoonouders een bakkie gedaan. Uit eten geweest, tv gekeken en toen het besef gekregen dat ik morgen toch echt weer voor de klas moet! Nu liggen we op bed en kan ik niet slapen *zucht*
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Jan 2014 02:33

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb gewerkt,en vanavond ben ik naar The Hunger Games geweest. En net heb ik nog even een was opgehangen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat, Salome