Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat hebben jullie vandaag gedaan?

<<

Anoniem123

Bericht 03 Jan 2014 22:24

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

2 tietentaarten gemaakt, kerstspullen opgeruimd, ziekig kind verzorgd, boodschappen gedaan en nu lekker bankhangen.
<<

Anoniem26

Bericht 03 Jan 2014 22:28

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Oh dat klinkt naar forti, hopelijk hoor je het snel.

Ik ben naar Ikea geweest voor een kastje voor dochter haar speelgoed. Toen Naar de supermarkt geweest. De kerstspullen opgeruimd. Daarna gezogen en gestoft. Toen aspergesoep gemaakt. Na het eten lekker op de bank gehangen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 03 Jan 2014 22:30

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Boodschappen gedaan, op het werk gegeten met collega's zoals elke vrijdag, gerwerkt, eten gekookt voor 4 mannen en ons zelf, kinderen gedoucht en weer gewerkt
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem28

Bericht 03 Jan 2014 22:34

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb me eerst laten afbeulen bij de tandarts, toen lekker met de kinderen + man thuis geweest en wat was weg gewerkt, een middagdut van 2 uur gedaan met de jongste, boodschappen gehaald, eten gekookt en gegeten. Beide kinderen naar bed en toen lekker op de bank gehangen.
<<

Anoniem30

Bericht 03 Jan 2014 23:32

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik ben om 5.15 opgestaan voor mijn werk, en was om 17.00 weer thuis, was 'vroeg' dus vandaag. Daarna gelijk door boodschappen gedaan, opgeruimd, met vriend eten gemaakt & op de bank geploft. Nu heb ik lekker gedoucht en ga ik maar naar bed... ik heb een werkweek van 34 werkuren en ruim 12 reisuren achter de rug en ik ben echt helemaal gesloopt. Morgen met familie de verjaardag van mijn vriend vieren & daarna stort ik in :thumbdown:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 03 Jan 2014 23:38

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Had veel op de planning staan maar voelde me echt niet fit vandaag. Dus vooral gehangen, wel wat schoongemaakt en de kerstspullen weer opgeruimd en ook geslapen vanmiddag omdat ik niet lekker was.
<<

Anoniem36

Bericht 04 Jan 2014 11:16

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Nog niet zoveel, beetje luierdag vandaag. Zometeen wel wat opruimen omdat ik morgen weer naar huis toe ga.
<<

Anoniem73

Bericht 04 Jan 2014 11:30

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Alleen nog maar een was aangezet. Sobiet even mn dochter onder de douche zetten en haar bedje verschonen, boodschapjes doen en dan uhh lekker niks meer.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 04 Jan 2014 11:39

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Mij dag staat tot 15.00u in het teken van de was. Wassen, drogen, strijken en mijn kledingkast intussen uitzoeken.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 04 Jan 2014 12:47

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen vroeg eerst heel het huis opgeruimd en daarna een shoot gedaan. Zometeen zoek ik denk ik mijn bedje even lekker op (bijholtes zitten al dagen lang vol en daar wordt ik loom en moe van). Daarna de was en de studio in orde maken voor de volgende klanten en dan vanavond een eerste selectie maken van de shoot van deze ochtend.
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:25

Bericht 04 Jan 2014 12:49

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en daarna even de stad in geweest en nu ben ik de dvd van spijt aan het kijken
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 04 Jan 2014 15:57

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Niks. Ben bizar lui en moet nodig aan de slag :nopompom:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 04 Jan 2014 16:01

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Kerstspullen opgeruimd, salontafel (alles netjes in 2 manden gedaan ipv zo onder op de plank van de salontafel) en eettafel opgeruimd, vensterbank en salontafel, eettafel en dressoir meteen gepoetst ook, stof gezogen...ehm o ja was aangezet. En vanmorgen mijn wenkbrauwen laten epileren. Dus wel druk bezig geweest. (twijfel even of ik alles gezegd heb wat ik gedaan heb. Maar dit is iig anders wel veel er van haha).
<<

Anoniem129

Bericht 04 Jan 2014 16:59

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb de was gedaan, de vaat gedaan, ben met mijn vriend naar de huisartsenpost geweest, wezen lunchen met een vriendin,boodschappen gedaan en nu hang ik heerlijk op de bank!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Jan 2014 17:02

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

We zijn met zijn drietjes naar de Jumbo geweest voor de weekboodschappen en nog even bij prenatal voor wat extra dingetjes.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem168

Bericht 04 Jan 2014 17:39

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik ben met mijn dochter in de kinderwagen lekker naar het dorp gewandeld en terug. Heb wat boodschappen gedaan, maar ben wel 3 winkels af geweest voor flesvoeding standaard 1 van huismerk. Echt zo stom dat de voorraad schaars is overal. Verder nog even gesnuffeld bij de hema voor babykleertjes in de uitverkoop, maar er hing niets tussen of niet in de juiste maat.
Daarna weer lekker naar huis en heb ik How I Met Your Mother gekeken. Wat ik straks ga doen weet ik nog niet. Denk dat ik muziek ga luisteren.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 04 Jan 2014 17:43

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Is alles goed met je vriend Lien?

Ik heb geslapen, gelegen, 3 pogingen gedaan de kerstboom af te tuigen tussen het slapen en liggen door. En nu ga ik verplaatsen naar de bank. Zo leuk dat ziek zijn.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 04 Jan 2014 17:55

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Bluh dat is niet leuk Carra. Beterschap!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem129

Bericht 04 Jan 2014 17:58

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Carra schreef:Is alles goed met je vriend Lien?

Ik heb geslapen, gelegen, 3 pogingen gedaan de kerstboom af te tuigen tussen het slapen en liggen door. En nu ga ik verplaatsen naar de bank. Zo leuk dat ziek zijn.


Hij ligt nu al heel de middag te slapen/op bed. Hij heeft waarschijnlijk niersteen/stenen. Pijnstillers gehad dus nu even afwachten.

Jij ook beterschap!
<<

Anoniem9

Bericht 04 Jan 2014 18:44

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen op de bank gelegen, want ik ben nog steeds niet fit. Daarna samen met mijn vriend naar de bakker geweest in mijn ouderlijke woonplaats en daarna nog even naar een dorp verderop geweest om even wat te 'winkelen' (als in; naar de Action en één kledingzaak :P )
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 04 Jan 2014 18:52

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Oh bah Lien, dat klinkt pijnlijk.
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 18:53

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen werd ik gebeld door de onderdelensuper dat het stukje plastic (eh, onderdeel) voor mijn droger binnen was. Deze heb ik vanmiddag gehaald en 30 euro afgerekend. Eenmaal thuis kwam ik tot de ontdekking dat ik een andere schroevendraaier nodig was dan ik had en dus pap gebeld of hij deze wel heeft. Ja, die had hij. Hij was alleen niet thuis, maar zijn vrouw wel. Dus even een bakkie koffie gedaan met mijn stiefmoeder en daarna de schroevendraaier uitgezocht en twee nieuwe schroeven. Daarna door naar de supermarkt. Eenmaal thuis geprobeerd om de schroeven los te draaien, maar helaas. Afwas gedaan, schoongemaakt, nog eens geprobeerd... Maar goed, die rotschroeven zijn niet los te krijgen. En nu zit ik op de bank en nog niet helemaal rustig. Voel me dan ook al dagen onrustig/chaotisch. Dat merk ik in alles wat ik doe. Heel vervelend.
<<

Mo-Lola

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 187

Geregistreerd: 11 Sep 2013 08:17

Woonplaats: h.i.a

Bericht 05 Jan 2014 00:02

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Kerstspullen en de kerstboom opgeruimd.
Tussendoor met de honden gewandeld.
Woonkamer schoongemaakt en daarna bloemen (tulpen) en narcissen,hyacinten gehaald voor in huis was zo kaal nadat alle kerstspullen weg waren.
Het fleurt gelijk het huis op met al die bloemen en plantjes

En vanavond na de bios geweest naar frozen en nu met ipad in bed.
22-10-2012 :D
<<

Anoniem123

Bericht 05 Jan 2014 08:55

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb gisteren dit gedaan:
Eerst uitgeslapen tot 8 uur. Kind was niet eerder wakker, heel fijn!
Daarna mocht ik even blijven liggen. Gedoucht, laatste boodschappen gedaan. Cakepops gemaakt. Verjaardag geweest, zelf visite gehad, gekookt, opgeruimd, stofgezogen en als laatste hebben we om 11 uur 's avonds nog naar de trouwring van mijn man gezocht. Hij is hem kwijt :thumbdown: :nopompom: Dus zo weer verder zoeken. Vind het wel sneu voor hem hij zit er best mee.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jan 2014 09:04

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Gisteren best veel gedaan.
Om 10 uur mijn bed uit gekomen. Om 11 uur kreeg ik een smsje van mijn zus dat ze thuis wegreden. Toen ben ik snel naar de stad gaan lopen ( half uurtje) om mijn fiets op te halen. Daarmee had ik een lekke band gereden de dag ervoor. Snel naar huis gefietst, bleek mijn zus er al te staan.
Samen met het gezin ( neefjes en zwager) gegeten, beetje huisje bekeken. Mijn zwager is gordijnrailzen gaan ophangen terwijl mijn zus en ik met de twee jongste naar het tuincentrum zijn gegaan. Daar planten gekocht voor in huis en wat kerstversiering. Terug naar huis gereden, snel gordijnen opgehangen in de slaapkamer zodat de jongste kon slapen. Lukte niet dus met zijn alle naar de supermarkt gelopen en boodschappen gedaan. Snel gaan koken en gegeten. Nog even de heren van mijn zus in de pyjama gehesen en ze in de auto gestopt. Daarna ben ik op de bank in slaap gevallen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers