Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat hebben jullie vandaag gedaan?

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Jan 2014 21:10

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb het huishouden gedaan en vanmiddag een rondje hardgelopen en daarna nog een potje gesjoeld met man en dochter.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 02 Jan 2014 21:15

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Uitgeslapen, Fjallbacka Murders gekeken, huishouden en boodschappen gedaan, gekookt en nu lekker op de bank voor Wie is de Mol?!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Jan 2014 23:25

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb een boek gelezen in bed, in bad gelegen, een wandelingetje naar het centrum gemaakt en alvast wat Kerstspullen opgeruimd. Lekker rustig dagje dus. Tussendoor beetje laptoppen en natuurlijk Wie Is De Mol gekeken.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Jan 2014 23:31

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb gewandeld, ben op visite geweest bij een vriendin en bij mijn schoonouders gegeten. Nu de film nova Zembla aan het kijken.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Jan 2014 00:05

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Mijn administratie van het afgelopen jaar opgeruimd. Zoveel krijg ik niet meer per post maar wat er is gaat meestal op een grote stapel en ruim ik in de kerstvakantie op in mappen. Verder 5 zakken met kleding in de container voor het goede doel gedumpt. En dan heb ik boven nog een kast vol met dingen die toch nog even bewaard moeten blijven voor het geval dat..
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 03 Jan 2014 00:13

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb samen met mijn man 2 uur in een Trabant door Berlijn gereden. Daarna hebben we sushi gegeten en zijn we nog even gaan winkelen. We zitten nu in de lounge van het hotel te wachten, over 15 minuten gaan we naar het station.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Jan 2014 00:19

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Roxi3 schreef:Ik heb samen met mijn man 2 uur in een Trabant door Berlijn gereden. Daarna hebben we sushi gegeten en zijn we nog even gaan winkelen. We zitten nu in de lounge van het hotel te wachten, over 15 minuten gaan we naar het station.


wat leuk met die Trabant! Verder nog speciale dingen/gezien gedaan in Berlijn?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 03 Jan 2014 00:20

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen eigenlijk niks gedaan, daarna gewerkt 15-22 uur. Nu nog even tv kijken dan lekker naar bed!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 03 Jan 2014 00:23

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Gewerkt van 7.00 tot 15.00. Daarna nog even boodschappen gedaan en vanavond beetje tv gekeken
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Anoniem57

Bericht 03 Jan 2014 00:37

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Alle (kerst)zooi opgeruimd, schoongemaakt, boodschappen gedaan en weer eindelijk wat ritme in de dag gekregen. Vanmiddag is mijn vriend even gaan fietsen met onze dochter en ik ben vanavond nog even snel de stad in geweest voor een nieuwe oplader en haarverf. Zojuist heb ik mijn haar geverfd en nu ga ik lekker slapen!
<<

Nyx

Bericht 03 Jan 2014 16:04

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik ben vanochtend om 10.00u richting mijn moeder gegaan voor een kop koffie, hadden we gisteravond afgesproken. Ik vroeg haar of zij wist waar mijn fotoalbum van Malmedy was en zij zei dat we wel even achter het schot konden gaan kijken. Al met al zijn we vier uur bezig geweest om mijn troep achter het schot weg te halen. Ik ben rijker; G-Star, G-sus en andere merk shirtjes (die ik al tijden kwijt was), 25 half volgeschreven dagboeken, kaartjes uit de periode dat ik opgenomen ben geweest, boek uit die tijd, Valentijnskaartjes van mijn exen. Het koopcontract van het huis waar ik met mijn huis heb samengewoond etc. Nu moet ik die troep nog een plaatsje geven. :thumbdown:

Edit: Het fotoalbum lag niet achter het schot, die vonden we tussen de fotomappen op zolder. :laughcry:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 03 Jan 2014 16:13

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik ben vanmorgen met mijn vriend even naar de stad geweest.
Lekker koffie gedronken bij het DE-café en daarna nog wat dingetjes gekocht (hardloopbroek 3/4, hardloopsokken, waxinelichtjes, bakblik).
Net thuis samen even wat schoongemaakt en nu staat er een witte chocolade-cheesecake in de oven voor de familiedag van morgen!

Nu lekker op de bank deel 2 van Sissi terugkijken :laughcry:
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 03 Jan 2014 16:58

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen heeft mijn man samen met mijn vader de babykamer behangen, ik heb vooral toegekeken en drinken/lunch verzorgd. Ondertussen heb ik nog wat aan een beleidsplan voor mijn werk geschreven. Ik ben daar alweer een tijd mee bezig maar ondertussen ben ik aan het forummen en internetten, niet erg nuttig dus.

Ik ga nu wat rommelen in de keuken, boerenkoolstamppot maken en vanavond met mijn man op de bank een film kijken. Heerlijk zo'n dag thuis na alle drukke feestdagen!
2014 2016 2019
<<

Anoniem9

Bericht 03 Jan 2014 17:03

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Bloed laten prikken, naar huis gegaan, op de bank gelegen van ellende. Riooldienst gebeld voor de douche, douche laten ontstoppen, gelijk een beetje schoongemaakt en nu weer als een hoopje op de bank..

Oftewel; ik hoop dat de uitslag van het bloedonderzoek snel binnen is!
<<

Anoniem100

Bericht 03 Jan 2014 17:11

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Gewerkt van 7 tot half 4. Ben net thuis, rest van de middag/avond lekker bankhangen :)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 03 Jan 2014 17:39

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

De wasbare luiers uitgetest, opgeruimd, schoongemaakt, wat gewassen en verder erg lui geweest.
AfbeeldingAfbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 03 Jan 2014 18:01

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Ik heb de was opgevouwen, gestofzuigd, boodschappen gedaan, nieuwe winterjas gekocht en vooral veel geïnternet en serie's gekeken!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Jan 2014 18:12

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Een rustig dagje vandaag. Vanochtend heb ik een rondje hardgelopen en vanmiddag kwamen mijn ouders en zusje op bezoek.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem198

Bericht 03 Jan 2014 21:30

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Gewerkt tot 17.30uur daarna gekookt en wat in het huishouden gedaan.
Nu gtst aan het kijken met laptop op schoot.
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Jan 2014 21:43

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanochtend voor het eerst begonnen met hardlopen, samen met mijn schoonzusje als personal coach.
En vanmiddag hebben mijn vriend en ik nieuwe meubels uitgezocht. Onder andere de buffetkast die ik al een hele lange tijd wou hebben.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Jan 2014 22:02

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Heel veel boeken op Marktplaats gezet, een nieuwe lamp uitgezocht, vriend geholpen bij wat klusjes.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 63

Bericht 03 Jan 2014 22:15

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Gewerkt :yes:
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 03 Jan 2014 22:24

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

8.00-16.00 gewerkt, boodschappen gedaan, gekookt, spinning, was...
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jan 2014 22:48

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Vanmorgen van 9.00u tot 13.00u thuis gewerkt, daarna gaan douchen.
vanmiddag met vriend in het bos bij Oisterwijk gaan wandelen, was heerlijk.
nu is vriend aan het werk en ik zit thuis op de bank met tablet voor de tv.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Jan 2014 23:10

Re: wat hebben jullie vandaag gedaan?

Dagje Rotterdam in mijn uppie, prima vermaakt, heerlijk uitgewaaid en op de momenten dat ik buiten was maar een paar druppen regen gehad: koffie gedronken bij de Bijenkorf, vervolgens havenrondvaart (heerlijk uitwaaien op het bovendek), de tentoonstelling over de bouw van De Rotterdam bekeken http://www.derotterdam.nl/news/bezoek_de_fototentoonstelling_van_ruud_sies_in_de_rotterdam Afbeelding, daarna naar het Nederlands Fotomuseum (vaste tentoonstelling De Donkere Kamer vond ik erg leuk, tentoonstelling Wit was ook erg de moeite waard), om ca. kwart voor vier laat geluncht/vroeg gegeten bij Lantaren Venster, daarna was het weer droog dus teruggelopen naar het station en tussendoor alle lichtjes van de skyline/hoogbouw bewonderd (blijft voor mij bijzonder, ik kom niet zo vaak in Rotterdam en ben gek op gebouwen).
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers