Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag ik even heel trots zijn?

<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 09 Dec 2013 16:15

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat goed van haar, talentje!
<<

Anoniem168

Bericht 09 Dec 2013 16:53

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wow knap hoor! Ik durfde dat soort dingen nooit als kind, zag altijd tegen gymnastiek op op school.
<<

Anoniem91

Bericht 16 Feb 2014 16:04

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Even een up-je!
Vandaag heeft ze haar tweede voorwedstrijd gehad en weer is ze derde geworden! Ze is door voor de regionale!

Afbeelding

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Feb 2014 16:44

Re: Mag ik even heel trots zijn?

woow knap van haar zeg
Afbeelding
<<

Anoniem99

Bericht 16 Feb 2014 17:11

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat goed!! :D
<<

Anoniem91

Bericht 16 Feb 2014 18:48

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Ze is nu pas thuis, want ze was nog jurymeisje :) Ze is zo trots en terecht!

Afbeelding

Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 16 Feb 2014 19:47

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat knap van haar zeg!
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 16 Feb 2014 20:18

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat ongelooflijk knap zeg! Met recht een hele trotse moeder.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 16 Feb 2014 20:40

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wooeeeehoeeeee! Wat goed! Gefeliciteerd joh! :cheering:
<<

Anoniem16

Bericht 16 Feb 2014 21:11

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wow wat goed zeg!! Gefeliciteerd.
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Feb 2014 21:53

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat goed van Lise! Leuk ook om die foto's te zien, ik heb vroeger ook een tijdje geturnd, komen de herinneringen weer terug. :)
<<

Anoniem91

Bericht 16 Feb 2014 23:35

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Ze vindt het zo leuk! Er waren zoveel mensen die haar kwamen aanmoedigen! Ik had er ook niet zoveel verwacht. Was voor haar wel fijn dat het een thuiswedstrijd was. Haar trainers waren ook zo trots op haar Lise en dat meisje wat naast haar staat zijn de enige van de vereniging die in instap D1 zitten en ze gaan beide door, dus dat is wel heel fijn.
Mijn vriend moest vandaag alle cijfers invoeren van de wedstrijd en die had dus al gezien dat ze derde was geworden, maar hij zei wel toen hij vanavond thuis kwam dat hij met een brok in zijn keel achter de tafel zat en ook de voorzitter ging er helemaal voor staan. Je hoopt dat je kind zijn of haar best doet met sporten en ik had echt niet verwacht dat ze zo hoog zou eindigen aangezien het een klein dromertje is nog wel eens wat laat liggen, maar de manier van coachen van afgelopen weken heeft wel echt geholpen en gister hebben we ook nog even een uurtje getraind en heel duidelijk de punten gepakt die nodig waren. Ze moet nu heel goed gaan werken aan haar evenwicht want dat is af en toe echt waardeloos. Ik zit daardoor heel hard te denken om haar te laten trampoline springen om dat evenwicht te gaan krijgen en je vaste punten te gaan krijgen en één van haar trainers vond het wel een goede omdat door te gaan krijgen.

Wat mijn trouwens opvalt en misschien weet jij hoe het komt Pinpin, er zijn zoveel meiden die lenig zijn en met gemak van alles op de vloer neerzetten, maar sierlijk is het niet! Eerder houterig! En ik snap niet dat trainers daar niks aan doen?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 16 Feb 2014 23:43

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Ik vind het zo leuk dat je er zo enthousiast over praat! Super!

Misschien ook een leuk oefeningetje: bijvoorbeeld tijdens een reclameblok op tv ofzo, op één been staan en dan daar een beetje mee spelen (voorover buigen enzo), dan train je je voeten om je lichaam terug naar het midden te sturen zodra je een beetje uit evenwicht raakt :ja:

En je laatste punt: wij waren vandaag kijken bij de b-finale van onze regio en daar waren ook zoveel oefeningen niet om aan te zien. Het is natuurlijk wel zo dat uitstraling, sierlijkheid, etc. niet iedereen haar sterkste punt is, maar je kunt er wel iets aan doen om het fatsoenlijk over te laten komen. Ik ben van nature ook helemaal niet sierlijk enzo, ik ben meer een krachtturnster, maar ik pas mijn oefeningen dusdanig aan dat ik niet hele sierlijke pasjes doe die er vervolgens niet uitzien. Ik doe dan liever iets wat bij mij past en waar ik mee kan stralen.
Ik neem aan dat Lise in de verplichte oefenstof turnt (dat is normaal gesproken van instap t/m jeugd1)? Dat betekent dat ze dus allemaal dezelfde verplichte vloeroefening moeten doen en ik kan me voorstellen dat deze oefening bepaalde turnsters niet ligt. De nieuwe oefenstof is erg zwaar en vooral voor de wat minder lenige/sierlijke turnsters. Maar dan nog ben ik het met je eens dat je je dan nog steeds als een echte turnster kunt presenteren, iets waar de trainers aan kunnen werken.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Feb 2014 23:44

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat goed van haar!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem91

Bericht 17 Feb 2014 00:04

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Kowalski schreef:Ik vind het zo leuk dat je er zo enthousiast over praat! Super!

Misschien ook een leuk oefeningetje: bijvoorbeeld tijdens een reclameblok op tv ofzo, op één been staan en dan daar een beetje mee spelen (voorover buigen enzo), dan train je je voeten om je lichaam terug naar het midden te sturen zodra je een beetje uit evenwicht raakt :ja:

En je laatste punt: wij waren vandaag kijken bij de b-finale van onze regio en daar waren ook zoveel oefeningen niet om aan te zien. Het is natuurlijk wel zo dat uitstraling, sierlijkheid, etc. niet iedereen haar sterkste punt is, maar je kunt er wel iets aan doen om het fatsoenlijk over te laten komen. Ik ben van nature ook helemaal niet sierlijk enzo, ik ben meer een krachtturnster, maar ik pas mijn oefeningen dusdanig aan dat ik niet hele sierlijke pasjes doe die er vervolgens niet uitzien. Ik doe dan liever iets wat bij mij past en waar ik mee kan stralen.
Ik neem aan dat Lise in de verplichte oefenstof turnt (dat is normaal gesproken van instap t/m jeugd1)? Dat betekent dat ze dus allemaal dezelfde verplichte vloeroefening moeten doen en ik kan me voorstellen dat deze oefening bepaalde turnsters niet ligt. De nieuwe oefenstof is erg zwaar en vooral voor de wat minder lenige/sierlijke turnsters. Maar dan nog ben ik het met je eens dat je je dan nog steeds als een echte turnster kunt presenteren, iets waar de trainers aan kunnen werken.


Ik denk ook dat het inderdaad die nieuwe oefenstof is inderdaad. Want toen ik nog op turnen zat, in het jaar kruik was het totaal anders. Dus kon er weinig wijs uit hoor. We zagen de punten wel meteen op het bord en ze had het hoogste met de sprong. Maar mijn vriend begint volgende maand met jurycursus dus dan zal het wel beter worden met de telling snappen.
Ik heb zelf een training nu met body challenge en daar zit een oefening in om evenwicht te bewaren met een zak met aardig wat gewicht en doe moet je dan op 1 been naar de grond doen en dan weer omhoog. Dus misschien dat ik zoiets wel met haar ga doen want dat wordt nu toch wel een belangrijk iets ;)
Ze heeft zelf hiervoor gedanst en ik merk dat haar vloeroefening haar daar wel in helpt, want ze telt zelf en ze weet precies wanneer iets is.
De balk vindt ze totaal niet leuk, maar dat heeft ook te maken met haar evenwicht. Gister donderde ze met trainen 2 keer van de balk af met de handstand en de koprol, dus ik zag haar alweer gaan :) Maar met handstand ging ze echt kaarsrecht en gewoon op de balk terug, zonder moeite. Mijn vriend had toevallig even tijd om te kijken en dacht echt. HUH is dat Lise?? En ik had hetzelfde. Met de koprol donderde ze er wel af, maar nog wel sierlijk :'), maar salto maken met de sprong gaat dan weer zonder problemen.
<<

Anoniem123

Bericht 17 Feb 2014 09:56

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Ik vind het super knap van haar! :yes: :cheering: :cheering: :cheering:
<<

Anoniem91

Bericht 17 Apr 2014 13:52

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Even een upje :) Voor Lise zit het wedstrijd seizoen er nu op, ze heeft het super gedaan.

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2014 14:19

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Ahh wat een leuk stukje Weetjewel!

♥♥
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Apr 2014 17:11

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat leuk!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2014 18:14

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Knap van haar en mooi stukje!!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Apr 2014 19:46

Re: Mag ik even heel trots zijn?

knap van haar en wat een leuk stukje
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 17 Apr 2014 21:45

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat leuk van Lise! Heeft ze het zelf geschreven of heb jij of een trainster dat gedaan? Echt super leuk!
<<

Anoniem86

Bericht 17 Apr 2014 21:50

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Serendipity schreef:Wat leuk van Lise! Heeft ze het zelf geschreven of heb jij of een trainster dat gedaan? Echt super leuk!


Gezien de 'me oefening' denk ik Lise zelf?
<<

Anoniem91

Bericht 17 Apr 2014 21:56

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Pippa schreef:
Serendipity schreef:Wat leuk van Lise! Heeft ze het zelf geschreven of heb jij of een trainster dat gedaan? Echt super leuk!


Gezien de 'me oefening' denk ik Lise zelf?



Klopt, ik ben het er in aan het rammen, maar goed.
<<

Anoniem86

Bericht 17 Apr 2014 22:02

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Weetjewel schreef:
Pippa schreef:
Serendipity schreef:Wat leuk van Lise! Heeft ze het zelf geschreven of heb jij of een trainster dat gedaan? Echt super leuk!


Gezien de 'me oefening' denk ik Lise zelf?



Klopt, ik ben het er in aan het rammen, maar goed.


O bedoelde het niet als kritiek hoor, maar vind dat een fout voor een kind, voor een volwassene zou ik dat slecht vinden ;)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers