Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telfort televisie en internet

<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 07 Dec 2013 09:48

Telfort televisie en internet

Wij zijn voornemens om na de zoveelste storing bij upc over te stappen naar een andere aanbieder voor televisie en internet. Nu lijkt Telfort ons wel wat, met name omdat het scheelt in de kosten. Heeft iemand hier ervaring met deze aanbieder voor televisie en internet?
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Dec 2013 09:54

Re: Telfort televisie en internet

Ja, heb ik. Wij zijn overgestapt van KPN naar Telfort een jaar geleden ofzo, en ben zeer tevreden. Scheelde bij ons ook flink in de kosten, en werkt prima.
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:26

Bericht 07 Dec 2013 11:16

Re: Telfort televisie en internet

Wij hebben ook internet en tv van Telfort. Internet inmiddels zo'n 5 jaar en tv 1,5. Nog geen problemen ondervonden, wij zijn erg tevreden.
<<

Anoniem 82

Bericht 07 Dec 2013 11:52

Re: Telfort televisie en internet

Ik heb ook Telfort en tot nu toe geen enkel probleem mee gehad!
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 07 Dec 2013 15:50

Re: Telfort televisie en internet

Wij hebben ook telfort en zijn ook zeer tevreden!

We kregen alleen maar geen signaal door in ons nieuwe huis; Telfort gebeld en die hebben direct, kosteloos een monteur gestuurd. Die was er 2 uur later en heeft het in 5 minuten voor ons gefixt!

Bleek dat de vorige eigenaar met de aansluiting heeft geklooid en dat was nu kostelos verholpen. Super netjes dus!

Ze zijn ook onderdeel van KPN, dus qua netwerk en bereik gewoon goed! Zowel internet, televisie als vaste telefoon.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 08 Dec 2013 14:20

Re: Telfort televisie en internet

Fiebie schreef:Wij hebben ook telfort en zijn ook zeer tevreden!

We kregen alleen maar geen signaal door in ons nieuwe huis; Telfort gebeld en die hebben direct, kosteloos een monteur gestuurd. Die was er 2 uur later en heeft het in 5 minuten voor ons gefixt!

Bleek dat de vorige eigenaar met de aansluiting heeft geklooid en dat was nu kostelos verholpen. Super netjes dus!

Ze zijn ook onderdeel van KPN, dus qua netwerk en bereik gewoon goed! Zowel internet, televisie als vaste telefoon.


+1 (ook het monteur verhaal)
Ik heb alleen internet maar ben er erg tevreden over.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 08 Dec 2013 14:46

Re: Telfort televisie en internet

Ik ben van Tele2 naar Telfort gegaan om dezelfde reden. Ik heb tot nog toe geen storingen gehad! En qua prijs is hij ook nog eens goedkoper :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Dec 2013 15:03

Re: Telfort televisie en internet

Ik ben blij deze verhalen te horen. Ik heb nameijk ook telfort aangevraagd en ik las alleen maar horror verhalen op internet. Nu heb ik zelf al jaren lang telfort voor mijn telefoon abbonement en daar ben ik tevreden over.
Ik moet zeggen, ik het heb afgesloten in de winkel en de manier waarop ik in de winkel werd geholpen vond ik erg prettig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 08 Dec 2013 16:45

Re: Telfort televisie en internet

Ik heb nu een half jaar Telfort en ik ben er heel blij mee tot nu toe. Nooit storingen (tot nu toe in elk geval)
<<

Vita

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 08 Sep 2013 19:26

Bericht 08 Dec 2013 21:18

Re: Telfort televisie en internet

Ik ben ook super blij met Telfort. Iedereen raadde het me af maar ben blij dat ik niet geluisterd heb en eigenwijs gewoon de gok genomen heb...
<<

Anoniem87

Bericht 08 Dec 2013 22:41

Re: Telfort televisie en internet

Helaas ben ik wel een ontevreden klant, mijn televisie stoort heel vaak. Het signaal komt gewoon niet goed door via die draadloze set. Mijn broer heeft dit ook gehad en heeft het nu weer met snoeren, hij heeft nu geen last meer. Helaas is dat bij mij geen optie, dan loopt het snoer midden door de kamer. Maar ik heb ook geen zin om weer over te stappen, we kijken weinig tv en het is wel lekker goedkoop zo.
<<

Anoniem173

Bericht 09 Dec 2013 15:24

Re: Telfort televisie en internet

hier al bijna 3 jaar een tevreden klant :)
<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 09 Dec 2013 16:55

Re: Telfort televisie en internet

Wat veel positieve verhalen hier! Ik twijfel al een tijdje om over te stappen naar Telfort voor bellen en internet, maar vanwege de vele slechte berichten op internet, heb ik tot nu toe de stap niet durven wagen. Jullie ervaringen stemmen mij echter positief, dus ik ga nu toch binnenkort maar overstappen van KPN naar Telfort.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 09 Dec 2013 18:09

Re: Telfort televisie en internet

Ik zit ook bij Telfort (internet, tv en bellen) en ben ook heel tevreden. Alleen het aansluiten was een drama, die datum werd steeds verschoven. Maar daarover heb ik een klacht ingestuurd en toen kreeg ik een maand abonnementskosten cadeau :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers