Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bloemen

<<

Nyx

Bericht 06 Dec 2013 22:16

Bloemen

Koop jij vaak bloemen voor jezelf? En wat voor soort bloemen koop je? En waar koop je ze?

Drie jaar geleden is mijn vaas gesneuveld en sindsdien geen bloemen meer gehad. Eergisteren was ik bij de Ikea en toen zag ik een vaas staan voor iets meer dan een euro en dus maar meegenomen. Vandaag kreeg ik bij de Jumbo een gratis bosje bloemen (compensatie omdat ik voor niets naar de winkel was gekomen voor Winterglow van Pickwick) en telkens als ik naar de rozen kijk vind ik dat toch wel weer mooi. Kan me niet voorstellen dat ik voor iets meer dan een euro drie jaar zonder vaas heb gezeten. :nerd:
<<

Anoniem30

Bericht 06 Dec 2013 22:18

Re: Bloemen

Krijg je dan bloemen omdat ze iets niet hebben? Die thee is mijn lievelings en ligt weer bij de AH :thumbup:

Maar ik krijg wel eens bloemen van mijn vriend, of koop ze. Heb meerdere vazen en vind het gezellig staan :yes:
<<

Anoniem16

Bericht 06 Dec 2013 22:19

Re: Bloemen

Nooit... soms krijg ik het van man/ kinderen maar voor mezelf koop ik zoiets nooit.

Edit; wat ik nog vergeet, ik vind dat snijden altijd zó'n rotwerk.
<<

Anoniem30

Bericht 06 Dec 2013 22:22

Re: Bloemen

O dat doe ik vaak gewoon met een scherpe schaar :thumbup:
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 06 Dec 2013 22:24

Re: Bloemen

Zelf koop ik nooit bloemen, krijg wel af en toe van me vriend bloemen. Als ze er staat vind ik ze mooi maar als ze dood zijn ben ik niet geneigd ok nieuwe te kopen.
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 06 Dec 2013 22:36

Re: Bloemen

Huh, ik had hier net gereageerd en mijn post is weg? Waar heb ik hem dan gepost als hij niet hier staat? :nerd:

Pippa, de bloemen kreeg ik omdat ze eigenlijk onverkoopbaar waren. De bloemen zijn wel goed, maar staan dan al te lang in de winkel. Het was gewoon een lief gebaar. Sorry, thee hebben we niet, maar je kunt wel een paar rozen meenemen. En ze komen heel mooi uit. Ben benieuwd hoelang ze blijven staan.

En Winterglow is zo lekker dat ik morgen vroeg naar de winkel wil om te zorgen dat ik het nog een paar maanden kan drinken.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Dec 2013 23:12

Re: Bloemen

Ik koop geregeld bloemen voor mezelf. Ga dan naar de tuinier hier in het dorp daar heb je voor 5 euro een mega bos bloemen. Je kan dan allemaal losse bosjes uitzoeken daar maken hun dan 1 grote van

Mijn therapeut zei altijd je moet jezelf elke week verwennen met bloemen of iets anders.

Moet zeggen dat ik rond deze tijd niet veel bloemen koop. Maar straks weer van die hyacinten
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 06 Dec 2013 23:58

Re: Bloemen

Mijn man neemt ze wel eens voor me mee en in de lente en zomer pluk ik zelf bloemen en maak veldboeketten.
<<

Anoniem87

Bericht 07 Dec 2013 00:39

Re: Bloemen

Ik krijg regelmatig bloemen van m'n vriend, maar als dat al een tijdje niet is gebeurd koop ik ze voor mezelf :) Ik ben dol op bloemen, zeker in het voorjaar!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Dec 2013 08:28

Re: Bloemen

Ik koop af en toe een bos gladiolen, dat vind ik mooi staan in een hoge vaas.
#teammaple🍁
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Dec 2013 08:57

Re: Bloemen

Eigenlijk nooit. Als ik bloemen krijg moet ik ook echt huis afspeuren naar waar ik ook alweer een vaas had staan :P
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 07 Dec 2013 09:21

Re: Bloemen

Ik koop ze nooit voor mezelf, maar vind het wel leuk staan als ik af en toe eens een boeketje krijg.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Dec 2013 10:01

Re: Bloemen

Ik koop regelmatig bloemen. Het liefst veldbloemen of tulpen. Of een aantal losse bloemen om in verschillende vaasjes te zetten.
Nooit rozen of boeketten (van die voorverpakte met een hoog pompstation-gehalte).

Van m'n vriend heb ik ooit 1x een (heel mooi groot) bos bloemen gekregen. Toen ik het kaartje zag, bleek 'ie 5 jaar bij z'n werk te werken :laughcry:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Dec 2013 13:35

Re: Bloemen

Ik koop heel vaak voor mezelf bloemen. Meestal bij de supermark. Laatste bosje bloemen heb ik van mijn moeder gekregen.
2014 2016
<<

Sunny

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:06

Bericht 07 Dec 2013 13:41

Re: Bloemen

Ik koop regelmatig bloemen voor mezelf. Staat zo gezellig in huis.
<<

Anoniem260

Bericht 07 Dec 2013 14:02

Re: Bloemen

Ik koop ze niet heel vaak, maar als ik het doe, koop ik meestal een bosje van hetzelfde. Een samengesteld boeket vind ik zo verjaardag-achtig :P

Vind lelies en pioenrozen erg mooi!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 07 Dec 2013 16:31

Re: Bloemen

Eigenlijk koop ik nooit bloemen voor mezelf maar ik denk er de laatste tijd wel regelmatig aan. Het staat zo gezellig he.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 07 Dec 2013 18:12

Re: Bloemen

Ik koop vooral in het voorjaar weleens bloemen (meestal bollen) voor mezelf. Daar word ik vrolijk van :) Maar die kosten maar een paar euro per keer. Een bos van zeg €15 koop ik nooit voor mezelf.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Dec 2013 18:29

Re: Bloemen

Ik heb nu twee bossen staan, beide gekregen.

Ik vind het erg mooi en gezellig staan! Eens in de zoveel tijd koop ik zelf een bosje bloemen. Er was wel een tijd dat ik elke twee weken een bosje kocht.
<<

Anoniem 48

Bericht 07 Dec 2013 19:36

Re: Bloemen

Ik ben gek op bloemen, maar toen ik nog bij mijn ex woonde kocht ik ze bijna nooit. Had er geen geld voor. Geen idee ook of ik de vaas heb laten staan of heb mee genomen. Bij mijn huidige vriend heb ik het inmiddels zo netjes dat er nu ook bloemen kunnen staan :).
<<

Anoniem142

Bericht 07 Dec 2013 19:37

Re: Bloemen

Ik koop vrijwel nooit bloemen voor mezelf. Ik vind het echt jammer van het geld, bloemen vind ik prijzig en ze staan maar relatief kort.
<<

Anoniem129

Bericht 07 Dec 2013 19:44

Re: Bloemen

Ik koop wel eens bloemen bij de supermarkt of op de markt. Als straks de tulpen weer komen vind ik dat zo gezellig staan! Verder krijg ik regelmatig bloemen van mijn vriend!
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Dec 2013 20:41

Re: Bloemen

Ja ik koop wel regelmatig bloemen, mijn man neemt ze ook wel eens mee en soms krijgen we ze cadeau. Echt bloemloos zijn we hier niet vaak, haha.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Dec 2013 20:54

Re: Bloemen

Ik koop ze zelden voor mezelf omdat ik t zonde van m'n geld vind, maar vind het wel erg mooi. Ik krijg ook zelden bloemen maar als ik ze krijg, vind ik t ook heel leuk.
<<

Anoniem75

Bericht 07 Dec 2013 21:23

Re: Bloemen

Nee bijna nooit. Alleen als we mee doen met de Open Huizen route koop ik een mooie bos en soms krijg ik een bos voor m'n verjaardag.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers