Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voordelen/nadelen stoppen met de pil..

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 07 Dec 2013 21:23

Re: Voordelen/nadelen stoppen met de pil..

Ik heb nergens last van gehad toen ik stopte. Ik had meteen een regelmatige cyclus en werd netjes om de vier weken ongesteld. En niet heel heftig of uitgebreid. Mijn libido was inderdaad een stuk beter :D

Nu heb ik een spiraaltje en heb ik veel meer last van mijn menstruatie (ongeveer 10 dagen elke keer) en mijn huid is gevoeliger geworden. Ik ben juist aan het denken om maar weer terug aan de pil te gaan... :nopompom:
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Dec 2013 21:51

Re: Voordelen/nadelen stoppen met de pil..

Ik was vrolijker, zodra ik was gestopt met de pil. Toen ik nog aan de pil was, had ik last van depressies. Maar goed, ik ben gelukkig heel erg regelmatig dus ik heb niet zo gek veel last van m'n menstruatie. En voor de krampen en pijn neem ik euh van die Alive Feminax heet 't geloof ik pilletjes.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Dec 2013 01:16

Re: Voordelen/nadelen stoppen met de pil..

Ik ben nu ook 2 weken gestopt met de pil, ik werd langzaam maar zeker een monster van de hormonen (had opeens ander merk pil en daar reageerde ik slecht op, terug naar oude is geen optie want ik heb net van dat andere merk een jaar lang gekregen in Nederland en hier hebben ze 'mijn' merk niet). Ik merk nog niet echt verschil, hopelijk komt het van het ontpillen. Wel voelt mijn lichaam schoner, is mijn cup een maat geschlonken en heb ik (nog) meer zin in sex. Dat laatste is echt vervelend want we hebben het nu paar keer met condooms geprobeerd, en mijn vriend krijgt dan langzaam een slappe omdat hij zo gewend is zonder en dat gevoel en ik vind het geluid en gevoel echt vreselijk. Dus we moeten het telkens afbreken. Dus ik maak morgen een afspraak bij deskundigen om even te praten over andere antoconceptie. Zit te denken aan mirena (na tips hier) maar zowel mijn vriend als ik vinden iets in mijn baarmoeder best wel eng. Maar condooms zijn niet voor ons weggelegd en kinderen willen we nog niet, dus tja, moet wel iets.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 08 Dec 2013 11:21

Re: Voordelen/nadelen stoppen met de pil..

Ik heb even 2 menstruaties moeten 'ontpillen' maar ben nu weer de oude. Ik vind het een mooi gegeven dat mijn lijf het nu helemaal zelf doet, en dat ik weer mezelf in de puurste vorm ben. Libido is idd ook hoger dan met pil, ik word ook makkelijker opgewonden zeg maar. :laughcry:
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 08 Dec 2013 14:19

Re: Voordelen/nadelen stoppen met de pil..

Sinds ik gestopt ben en een spiraaltje heb heb ik heel veel last van mijn darmen en ik ben 15 kilo aangekomen.
Ik zit er dus aan te denken om weer over te stappen op de pil.
<<

Anoniem187

Bericht 08 Dec 2013 14:23

Re: Voordelen/nadelen stoppen met de pil..

Ik ben er nog steeds niet over uit! Hahaha. Wel bedankt voor al jullie ervaringen hier, daar heb ik zeker wat aan. Ik vind het echt heel prettig om jullie verhalen te lezen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers