Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe noemen jullie elkaar?

<<

Anoniem78

Bericht 06 Dec 2013 18:47

Hoe noemen jullie elkaar?

Mijn vriend en ik kregen laatst commentaar omdat we elkaar nooit bij de naam noemen. Hij noemt mij mop en ik hem lieverd. Alleen als ik geïrriteerd ben zeg ik: He (naam) hou nou eens op... dan weet hij gelijk dat het menens is, haha!

Hoe noemen jullie elkaar?
<<

Anoniem29

Bericht 06 Dec 2013 19:16

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Mijn vriend vind het zelfs raar om mijn naam hard op uit te spreken tegen mij haha. (Tegen andere zegt hij natuurlijk wel 'mijn vriendin' of 'mijn voornaam'.

Maar verder noemen wij elkaar vooral Schat(je), lief, mop, lieffiepieffie, mopsiepopsie hahahaha.

Bij mijn of zijn ouders zeg ik ook altijd gewoon 'schat, pak eens aan' (als ik iets wil geven ofzo). In grote ruimtes met meer mensen die ik niet ken zeg ik wel zijn naam als ik zijn aandacht wil. Maar dat klinkt zo gek.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Dec 2013 19:25

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Meestal zeggen we mop, lief, skattie of schat. Ook als we bij familie zijn.
Bij vrienden of andere plekken is het af en toe mop, maar meestal gewoon bij de naam. Maar inderdaad, dat voelt toch altijd een beetje gek.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem83

Bericht 06 Dec 2013 19:30

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Ik noem hem wel bij zijn voornaam, voorheen deed ik dat eigenlijk ook bijna nooit toen was het ook altijd lieverd of liefie. Maar niet meer sinds we 24/7 samenwerken. In bijzijn van de kinderen noemen we elkaar ook vaak papa of mama.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 06 Dec 2013 19:54

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Intoxicated schreef:Mijn vriend vind het zelfs raar om mijn naam hard op uit te spreken tegen mij haha. (Tegen andere zegt hij natuurlijk wel 'mijn vriendin' of 'mijn voornaam'.

Maar verder noemen wij elkaar vooral Schat(je), lief, mop, lieffiepieffie, mopsiepopsie hahahaha.

Bij mijn of zijn ouders zeg ik ook altijd gewoon 'schat, pak eens aan' (als ik iets wil geven ofzo). In grote ruimtes met meer mensen die ik niet ken zeg ik wel zijn naam als ik zijn aandacht wil. Maar dat klinkt zo gek.

Hier hetzelfde. Ik vind het heel raar om hem bij zijn voornaam te noemen. Voelt totaal niet natuurlijk.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 06 Dec 2013 20:09

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Schatje, lieverd en soms ook bij de voornaam, met name om elkaars aandacht trekken als de ander ergens anders mee bezig is.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 06 Dec 2013 20:13

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Ik noem mijn vriend alleen bij zijn voornaam als ik boos ben, thuis is het vooral schat en lieverd. Als we in een winkel zijn en ik ben hem kwijt roep ik vaak zijn achternaam, dan kijkt hij meteen op.
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 06 Dec 2013 20:22

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Ik zeg vaak lieffie, maar ik zeg ook zijn naam hoor. Hij noemt mij nooit bij naam, zelfs als ie boos is zegt: 'He schat man..' als hij mijn naam noemt vind ik dat echt zo gek.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Dec 2013 20:31

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Lief, schat, mopje, lieverd, pop..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem75

Bericht 06 Dec 2013 20:39

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Eigenlijk altijd schatje maar in gezelschap gewoon bij onze voornaam.
<<

Anoniem142

Bericht 06 Dec 2013 20:52

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem142 op 05 Jul 2014 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 06 Dec 2013 21:15

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Ik noem hem Pluk, omdat hij altijd aan m'n haar plukt.
Hij noemt mij Schuimspaan, omdat tja.... Dat klinkt lief op de een of andere manier.
En elkaar noemen we vaak Aapbanaan, omdat tja... We gek zijn..
<<

Anoniem119

Bericht 06 Dec 2013 21:17

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Oh ja en soms zingt ie een liedje met een bijnaam: Sop, Sop, Sop de Vloermop.
Uiterst charmant.
<<

Anoniem112

Bericht 06 Dec 2013 21:34

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Ik noem hem schat of zijn naam afgekort hij noem mij altijd bij mijn naam maar dan ook afgekort
<<

Anoniem19

Bericht 06 Dec 2013 21:50

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Wil ik niet zeggen :P Nee hoor gewoon schatje of lief oid maar we hebben ook heel suffe namen. Ik noem hem per ongeluk ook wel eens een suf koosnaampje in gezelschap en nu noemt mijn broertje hem ook altijd zo :laughcry:
<<

Anoniem19

Bericht 06 Dec 2013 21:51

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Marin schreef:Oh ja en soms zingt ie een liedje met een bijnaam: Sop, Sop, Sop de Vloermop.
Uiterst charmant.


:lol: :lol: Ik wil dit een keer horen.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 06 Dec 2013 21:53

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Bij zijn naam, lieverd, lief, schat en dat is het tegenwoordig zo ongeveer.

Hij noemt mij kabouter, maar alleen als er niemand bij is ;)
<<

Anoniem134

Bericht 06 Dec 2013 22:01

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Lieverd of schat. In het bijzijn van onze dochter papa of mama.
Zijn voornaam zeg ik alleen als ik iets over hem vertel of wanneer we ergens zijn waar het druk is.
<<

Anoniem 47

Bericht 06 Dec 2013 22:06

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Ik noem hem altijd Lieph en hij mij Net.
<<

Anoniem59

Bericht 06 Dec 2013 22:11

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Ik noem mijn date 'liefie' of 'lieverdje', hij noemt mij 'babe', 'meisje' of 'lekker ding' als ik iets geks doe of zeg :) ik heb ook gedate met iemand die me 'popje' noemde, huuuuh :(
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2013 22:16

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

We noemen elkaar eigenlijk altijd lief of schatje, wat vreselijk zoetsappig als ik dit type haha. Ik noem hem ook vaak aap. Als we elkaar berichtjes sturen (iMessage) dan stuurt hij mij vaak een kipje of kuikentje van Emoji als in chickie en ik stuur hem aapjes. En sinds kort stuurt hij ook koala's omdat ik vaak m'n koala pyjama aan heb 's avonds.
Heel soms bij z'n naam, bijna nooit eigenlijk. Of bij z'n achternaam als hij irritant doet.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 06 Dec 2013 23:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem23

Bericht 06 Dec 2013 22:59

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Schatje, liefje, poepie, rare verbasteringen van onze namen haha. Maar ook gewoon bij zijn naam, alleen niet zo vaak, alleen als ik zijn aandacht wil trekken.
<<

Anoniem285

Bericht 06 Dec 2013 23:06

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

ChiQ schreef:Ik zeg vaak lieffie, maar ik zeg ook zijn naam hoor. Hij noemt mij nooit bij naam, zelfs als ie boos is zegt: 'He schat man..' als hij mijn naam noemt vind ik dat echt zo gek.


Lol, "He schat man...", ik zie het al helemaal voor me :D

Ik voel me echt een icequeen als ik hier over nadenk, maar ik heb nog nooit iemand met een koosnaampje aangesproken. Via email of zo kan ik nog wel eens lieverd of iets dergelijks typen, maar het liefste dat uit mijn mond komt zijn afkortingen... En ik zeg wel lieve dingen, maar ik zeg bijvoorbeeld ook niet snel dat ik van iemand houd.

Hmz, wat een trut ben ik eigenlijk :thumbdown:
<<

Anoniem30

Bericht 06 Dec 2013 23:08

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

Mijn vriend noemt me eigenlijk altijd liefje of lieverd tegen me. Ik noem hem lieverd/schat/liefje. Bij anderen gebruik nog wel eens afkorting van zijn naam om aandacht te trekken.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 06 Dec 2013 23:13

Re: Hoe noemen jullie elkaar?

We zeggen beiden de afkorting van onze voornaam tegen elkaar.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers