Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zieke kleuter

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 06 Dec 2013 07:27

zieke kleuter

Ah zo sneu... N is behoorlijk ziek en moet elk half uur wel spugen. Bed vies, beddengoed vies, spuug tot in zijn oren... hij wilde graag in ons bed en ik dacht dat het ergste spugen wel voorbij was maar binnen 1 minuut was ook ons bed vies. De wasmachine draait dus al en ik zit met koppijn van vermoeidheid rechtop in bed, straks moet ik werken en nog het meest jammer; vanavond vieren we pakjesavond. Ik hoop zo dat hij fit genoeg is om ervan te genieten!

Hij geeft aan buikpijn te hebben dus ik vermoed een infectie. Iemand nog tips of is het echt een kwestie van uitzieken?
Mother of 3 adorable children
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Dec 2013 08:24

Re: zieke kleuter

Het heerst!
Ik had het ook. Spugen en koorts. In de loop van de dag kon ik wel weer wat eten en na een nacht goed slapen voelde ik me weer veel beter.
Mijn oppaskindje had precies het zelfde en bij haar duurde het ook 1 nacht een dag.
Beterschap voor je mannetje hopelijk is hij snel beter!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Dec 2013 10:36

Re: zieke kleuter

Maia, wat naar voor hem! Hopelijk knapt ie snel op!! beterschap!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Dec 2013 11:18

Re: zieke kleuter

Wat rot zeg, beterschap! Hopen dat hij vanavond een beetje fit is.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem18

Bericht 06 Dec 2013 11:21

Re: zieke kleuter

Paracetamol erin en het liefst zo min mogelijk eten geven, hoogstens een rijstwafel. Klinkt sadistisch, maar dat werkt het beste hier. In ieder geval zeker geen melkproducten geven!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 06 Dec 2013 11:37

Re: zieke kleuter

Hij lijkt wel weer wat minder ziek gelukkig. Eerder hield hij niets binnen nu blijft zijn sapje gelukkig binnen. Bedankt voor de tip darius. Rijstewafels hebben we in huis en is hij gek op dus zal het zo ff voorstellen.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem16

Bericht 08 Dec 2013 22:06

Re: zieke kleuter

Hoe is het nu met hem Maia? Is hij weer opgeknapt?
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 08 Dec 2013 22:29

Re: zieke kleuter

Lief dat je ernaar vraagt! Gister heeft hij nog een keer gespuugd maar vandaag heeft hij wel weer wat momenten gehad dat hij niet zo ziek leek maar zat wel de hele dag in het hoekje op de bank. Morgen blijft hij nog een dagje thuis denk ik, totdat hij weer helemaal fit is!

T heeft nu alleen de waterpokken dus we rollen van het een in het ander.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem16

Bericht 08 Dec 2013 22:31

Re: zieke kleuter

Fijn dat hij opknapt en in ieder geval niet meer zo veel gespuugd heeft. Ik zou hem morgen ook nog even lekker thuis houden.
Ow gossie T waterpokken dat had N of J toch laatst ook al?
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 08 Dec 2013 22:46

Re: zieke kleuter

Klopt N 2 weken geleden, hij is echt goed aan de beurt :-(. Morgen mogen ze een kadootje meenemen van pakjesavond om te laten zien op school dus dat vindt hij wel jammer. Maar ik zei al dat hij die dan vast dinsdag wel mee mag nemen van juf.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem16

Bericht 08 Dec 2013 22:49

Re: zieke kleuter

Ow ja natuurlijk mag dat wel joh, dat weet ik zeker. Wat zielig dat hij nu alles zo achter elkaar krijgt.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 08 Dec 2013 22:57

Re: zieke kleuter

Ja het is echt sneu maar dan hebben we het maar gehad allemaal! Kunnen we met een flinke dosis weerstand de winter in!
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem16

Bericht 08 Dec 2013 23:01

Re: zieke kleuter

Ja das waar, hopelijk blijft het hierbij!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers