Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vertel eens..

<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 21:13

Vertel eens..

Wat is jouw mooiste eigenschap?
<<

Anoniem4

Bericht 05 Dec 2013 21:15

Re: Vertel eens..

Ik denk mijn bescheidenheid.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Dec 2013 21:16

Re: Vertel eens..

Ik ben vrolijk, is dat een eigenschap? Ik word niet snel ergens chagrijnig of boos door en als ik het wel ben is het echt maar even.
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 21:17

Re: Vertel eens..

Lacey schreef:Ik denk mijn bescheidenheid.


Interesting, vertel eens waarom.
<<

Anoniem73

Bericht 05 Dec 2013 21:17

Re: Vertel eens..

Behulpzaam.
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 21:19

Re: Vertel eens..

Carool schreef:Ik ben vrolijk, is dat een eigenschap? Ik word niet snel ergens chagrijnig of boos door en als ik het wel ben is het echt maar even.


Natuurlijk. Ik ben vaak ook vrolijk maar ik kan ook in een lollige zeikbui zijn.
Mijn mooiste eigenschap is dat ik laagdrempelig ben. Héél veel mensen vertellen zomaar hun verhaal aan mij.
<<

Anoniem4

Bericht 05 Dec 2013 21:21

Re: Vertel eens..

Ik kan niet echt iets bedenken eigenlijk. Ik ben van alles een beetje, er is niet iets wat er heel erg uitspringt denk ik.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Dec 2013 21:22

Re: Vertel eens..

Ik denk m'n spring-in-het-velderigheid, voor zover dat een eigenschap is.
<<

Anoniem 42

Bericht 05 Dec 2013 21:23

Re: Vertel eens..

Doorzettingsvermogen.
<<

Anoniem4

Bericht 05 Dec 2013 21:27

Re: Vertel eens..

ChiQ schreef:
Lacey schreef:Ik denk mijn bescheidenheid.


Interesting, vertel eens waarom.

Ik zal mezelf nooit op de voorgrond plaatsen.
Als iemand mij een compliment geeft, dan reageer standaard met iets als "Ach, het is niks bijzonders, iedereen kan het"
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 21:28

Re: Vertel eens..

Lacey schreef:
ChiQ schreef:
Lacey schreef:Ik denk mijn bescheidenheid.


Interesting, vertel eens waarom.

Ik zal mezelf nooit op de voorgrond plaatsen.
Als iemand mij een compliment geeft, dan reageer standaard met iets als "Ach, het is niks bijzonders, iedereen kan het"


Ah, ik snap het, maar vind je niet dat je jezelf op die manier misschien tekort doet?
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 21:28

Re: Vertel eens..

Twellie schreef:Doorzettingsvermogen.


Op alle vlakken? Want waarom zet je iets door?
<<

Anoniem4

Bericht 05 Dec 2013 21:32

Re: Vertel eens..

ChiQ schreef:Ah, ik snap het, maar vind je niet dat je jezelf op die manier misschien tekort doet?

Ja, misschien ook wel, maar ik vind dat niet erg (heeft ook weer met die bescheidenheid te maken)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Dec 2013 21:33

Re: Vertel eens..

Ik heb werkelijk waar geen idee, vind dit echt lastig om over mezelf te zeggen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem29

Bericht 05 Dec 2013 21:45

Re: Vertel eens..

Ik denk mijn spontaniteit.

Dat is ook het eerste wat mensen opnoemen bij een eigenschap die ik bezit. Dan is het vrolijk, spontaan of enthousiast.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 05 Dec 2013 21:45

Re: Vertel eens..

Ik kan me goed inleven in anderen
<<

Anoniem331

Bericht 05 Dec 2013 21:46

Re: Vertel eens..

Intoxicated schreef:Ik denk mijn spontaniteit.

Dat is ook het eerste wat mensen opnoemen bij een eigenschap die ik bezit. Dan is het vrolijk, spontaan of enthousiast.



Jij geeft mijn antwoord. Ik kon niet kiezen tussen deze 3, en zat me al te bedenken hoe ik dat in 1 woord samen zou kunnen vatten.
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 21:47

Re: Vertel eens..

Bolus26 schreef:Ik kan me goed inleven in anderen


Dat vind ik een hele mooie eigenschap. Ik kan dat slecht. Vaak vind ik mezelf star.
<<

Anoniem17

Bericht 05 Dec 2013 21:52

Re: Vertel eens..

Mijn betrokkenheid/behulpzaamheid denk ik.
<<

Nyx

Bericht 05 Dec 2013 21:54

Re: Vertel eens..

Ik ben een doorzetter. Als ik weet dat iets mogelijk is dan ga ik net zolang door tot ik bereikt heb. Edit; Ik zet niet door als ik weet dat het niet te realiseren is. Daarin ben ik dan weer een realist.
Laatst gewijzigd door Nyx op 05 Dec 2013 21:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem83

Bericht 05 Dec 2013 21:55

Re: Vertel eens..

Ik zie overal wel iets positiefs in.
<<

Artemis

Bericht 05 Dec 2013 21:55

Re: Vertel eens..

Lacey schreef:
ChiQ schreef:
Lacey schreef:Ik denk mijn bescheidenheid.


Interesting, vertel eens waarom.

Ik zal mezelf nooit op de voorgrond plaatsen.
Als iemand mij een compliment geeft, dan reageer standaard met iets als "Ach, het is niks bijzonders, iedereen kan het"

Dat is geen goede eigenschap, eerder irritant. Bescheidenheid is wat anders dan niet met complimenten om kunnen gaan.
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 21:56

Re: Vertel eens..

Nyx schreef:Ik ben een doorzetter. Als ik weet dat iets mogelijk is dan ga ik net zolang door tot ik bereikt heb. Edit; Ik zet niet door als ik weet dat het niet te realiseren is. Daarin ben ik dan weer een realist.


Ja? ik vind je op het forum vaak anders overkomen. Alsof je soms niet sterk in je schoenen staat. En dat is soms wel eens zonde.
<<

Nyx

Bericht 05 Dec 2013 21:58

Re: Vertel eens..

ChiQ schreef:
Nyx schreef:Ik ben een doorzetter. Als ik weet dat iets mogelijk is dan ga ik net zolang door tot ik bereikt heb. Edit; Ik zet niet door als ik weet dat het niet te realiseren is. Daarin ben ik dan weer een realist.


Ja? ik vind je op het forum vaak anders overkomen. Alsof je soms niet sterk in je schoenen staat. En dat is soms wel eens zonde.


Ik heb zoveel commentaar gekregen op het forum, dat ik me hier helemaal niet meer durf uit te spreken. Ik ben in het echte leven heel anders. Heb toevallig gisteren de vraag gesteld aan vrienden in de buurt en zij hebben wel het juiste beeld over mij. Gelukkig. :)
<<

Anoniem91

Bericht 05 Dec 2013 22:00

Re: Vertel eens..

Op dit soort vragen geen ik standaard geen antwoord. Ook niet bij mijn psych :silent:
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers