Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Love handles verliezen

<<

Anoniem12

Bericht 06 Dec 2013 11:10

Re: Love handles verliezen

Ik had ze tot een jaar of 19/20 minimaal en daarna zijn ze echt ontploft. :thumbdown:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Dec 2013 11:15

Re: Love handles verliezen

I loooove my love handles! Buik mag wel gaan maar van mijn lovehandles word ik dus echt niet ongelukkig.

Ik ken trouwens ook iemand die die dingen neukteugels noemde... :laughcry:
<<

Anoniem186

Bericht 06 Dec 2013 12:14

Re: Love handles verliezen

Rush schreef:Ik had ze tot een jaar of 19/20 minimaal en daarna zijn ze echt ontploft. :thumbdown:


Ja, hier inderdaad ook.
Ik heb ze gewoon geaccepteerd, stukken makkelijker.

Oh, ik mocht willen dat avocado's daartegen zouden helpen. Dan was ik ze al lang kwijt geweest.
Avocado's zijn lekker hoor! En heel normaal. :razz:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 06 Dec 2013 13:04

Re: Love handles verliezen

Jerry schreef:Dat een groot deel van de mensen veel te dik is, komt vooral door suiker, niet door vet. Vetten zijn goed, je hebt ze nodig, vooral onverzadigde, dus avocado af en toe is hartstikke gezond!

Vetten zijn nodig ja, maar 322 calorieën, wow, dat is gewoon een volledige lunch. Als ik dat als tussendoortje zou eten, en niets aan de rest van mijn eetpatroon zou veranderen, geloof ik wel dat ik aankom. Suiker zorgt voor insulineproductie en dus snellere vetopslag, maar een overschot aan calorieën is uiteindelijk de bottom line van aankomen. Maar ik begrijp dat avocado heel normaal en lekker is, haha, wellicht ga ik het ooit proberen. :yes:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Dec 2013 13:07

Re: Love handles verliezen

SuperGrover schreef:Haha, ik vind avocado's typisch zo'n voedingsproduct dat je niet eet voor je lol, maar alleen omdat het gezond zou zijn. Maar top, bedankt, ik ga die oefeningen opzoeken!


Haha wat apart, wat een boer niet kent dat eet 'ie niet? Ik vind avocado's juist superlekker, heeft er niks mee te maken dat er goede vetten in zitten. Gewoon, omdat ik het heerlijk vind.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Dec 2013 13:15

Re: Love handles verliezen

Avocado's moet je weten te combineren SG, dan kan het héél lekker zijn! En er zitten veel gezonde vetten in (hoewel er ook veel calorieën in zitten.

Ik vraag me trouwens wel af hoe lang jij bent, als je maar 55 kilo weegt, want ik weeg nu 58 kilo en ik ben heel klein, maar ik heb geen love handles meer (ben wel net wat afgevallen). Misschien ligt het gewoon aan de vorm van je lichaam?
<<

Anoniem187

Bericht 06 Dec 2013 13:19

Re: Love handles verliezen

Lovehandles.. Die hoop ik toch ook kwijt te raken zodra ik (ooit) mijn 13 KG afgevallen ben.. Stomme lelijke dingen!
<<

Anoniem4

Bericht 06 Dec 2013 13:45

Re: Love handles verliezen

Ik ben het afgelopen jaar 9 kilo afgevallen en ik eet lijnzaad en avocado maar ik heb nog steeds lovehandles.
<<

Anoniem19

Bericht 06 Dec 2013 13:56

Re: Love handles verliezen

Rogue schreef:Ik ben het afgelopen jaar 9 kilo afgevallen en ik eet lijnzaad en avocado maar ik heb nog steeds lovehandles.


+ 1, alleen ben ik 15 kilo afgevallen in meerdere jaren. Ze vallen ook meer op, net als bij Marin, omdat mijn taille smaller is geworden :nopompom: Ik heb ook nog steeds een buikje. Ik ben nu wel heel smal bij mijn schouders, whooptiedoo :laughcry: (ik zit nu wel beter in mijn vel hoor trouwens, ik heb geen spijt)
<<

Anoniem260

Bericht 06 Dec 2013 15:26

Re: Love handles verliezen

Darcy schreef:
Rogue schreef:Ik ben het afgelopen jaar 9 kilo afgevallen en ik eet lijnzaad en avocado maar ik heb nog steeds lovehandles.


+ 1, alleen ben ik 15 kilo afgevallen in meerdere jaren. Ze vallen ook meer op, net als bij Marin, omdat mijn taille smaller is geworden :nopompom: Ik heb ook nog steeds een buikje. Ik ben nu wel heel smal bij mijn schouders, whooptiedoo :laughcry: (ik zit nu wel beter in mijn vel hoor trouwens, ik heb geen spijt)



Zijn jullie afgevallen door een eetpatroon aan te passen of ook door meer te sporten?
<<

Anoniem19

Bericht 06 Dec 2013 15:27

Re: Love handles verliezen

Jerry schreef:
Darcy schreef:
Rogue schreef:Ik ben het afgelopen jaar 9 kilo afgevallen en ik eet lijnzaad en avocado maar ik heb nog steeds lovehandles.


+ 1, alleen ben ik 15 kilo afgevallen in meerdere jaren. Ze vallen ook meer op, net als bij Marin, omdat mijn taille smaller is geworden :nopompom: Ik heb ook nog steeds een buikje. Ik ben nu wel heel smal bij mijn schouders, whooptiedoo :laughcry: (ik zit nu wel beter in mijn vel hoor trouwens, ik heb geen spijt)



Zijn jullie afgevallen door een eetpatroon aan te passen of ook door meer te sporten?


Ik heb allebei gedaan, ben minder gaan snoepen en hard gaan lopen.
<<

Anoniem4

Bericht 06 Dec 2013 18:01

Re: Love handles verliezen

Jerry schreef:
Darcy schreef:
Rogue schreef:Ik ben het afgelopen jaar 9 kilo afgevallen en ik eet lijnzaad en avocado maar ik heb nog steeds lovehandles.


+ 1, alleen ben ik 15 kilo afgevallen in meerdere jaren. Ze vallen ook meer op, net als bij Marin, omdat mijn taille smaller is geworden :nopompom: Ik heb ook nog steeds een buikje. Ik ben nu wel heel smal bij mijn schouders, whooptiedoo :laughcry: (ik zit nu wel beter in mijn vel hoor trouwens, ik heb geen spijt)



Zijn jullie afgevallen door een eetpatroon aan te passen of ook door meer te sporten?


Allebei.
Ook ben ik toen gestopt met de pil en ik denk dat dat ook wat kilo´s gescheeld heeft.
Ik dronk daarvoor vaak frisdrank, at een pakje liga in de pauze, at Special K als ontbijt.
Allemaal dingen waar veel suiker in zit.
Inmiddels let ik daar erg op. Ik ben veel minder gaan sporten vanwege drukte maar m´n gewicht blijft wel stabiel nu.
Als ik trouwens een avond ga stappen of uit eten ga neem ik wel gewoon wat ik lekker vind trouwens, af en toe vind ik dat gewoon kunnen, als de basis maar gezond is.
<<

Anoniem187

Bericht 06 Dec 2013 18:42

Re: Love handles verliezen

Rogue, begrijp ik het goed dat jij gedeeltelijk afgevallen bent door te stoppen met de pil? In mijn omgeving hoor ik dat namelijk ook steeds meer. Ik denk er al een tijdje over om met de pil te stoppen, dit zou dan een hele fijne bijkomstigheid zijn. Al wil het natuurlijk niet zeggen dat ik ook afval door te stoppen met de pil..
<<

Anoniem4

Bericht 06 Dec 2013 18:52

Re: Love handles verliezen

Serendipity schreef:Rogue, begrijp ik het goed dat jij gedeeltelijk afgevallen bent door te stoppen met de pil? In mijn omgeving hoor ik dat namelijk ook steeds meer. Ik denk er al een tijdje over om met de pil te stoppen, dit zou dan een hele fijne bijkomstigheid zijn. Al wil het natuurlijk niet zeggen dat ik ook afval door te stoppen met de pil..


Ik weet niet zeker of het daardoor komt want in die periode heb ik ook m'n eetpatroon dus veranderd en ben ik meer gaan sporten.
<<

Anoniem187

Bericht 06 Dec 2013 19:04

Re: Love handles verliezen

Oké, thanks voor je antwoord!
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 06 Dec 2013 19:33

Re: Love handles verliezen

Lampenkapje schreef:Ik vraag me trouwens wel af hoe lang jij bent, als je maar 55 kilo weegt, want ik weeg nu 58 kilo en ik ben heel klein, maar ik heb geen love handles meer (ben wel net wat afgevallen). Misschien ligt het gewoon aan de vorm van je lichaam?

1.65 m. Ik heb ook geen gigantische love handles hoor, maar ik heb wel wat vet over mijn heupbotten, en dat vind ik niet zo mooi boven mijn broek. En ik wil ook dat het niet erger wordt. Ik heb wel een peerfiguur inderdaad.

Carrie: Ja, als ik iets er smerig uit vind zien, dan ben ik niet echt enthousiast over proeven. Ik ben de eerste die toegeeft een bevooroordeelde eter te zijn! Ik heb nooit iets te maken gehad met avocado's, ik ken niemand die dat eet, en ik zou het zelf in de supermarkt niet aanschaffen. Maar goed, ik begrijp nu dat het bijzonder lekker is, dus nou ja, als ook iemand me een stukje avocado aanbiedt, dan zal ik het proberen :wink:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Dec 2013 21:07

Re: Love handles verliezen

Ook nooit guacamole gegeten SG? Heerlijk!

Bij nadere inspectie in de spiegel toch tot de conclusie gekomen dat die lovehandles op zich niet persé hoeft te blijven. Buik first, dat wel, maar een stukje van mijn handvaatjes af kan zeker ook geen kwaad. Alleen ga er echt geen moeite voor doen nu.

Ik ben overigens 15 kg afgevallen door meer bewegen en grotendeels te stoppen met suiker eten (ik eet alleen nog wel producten waar het toevallig al in verwerkt is zoals naturel cornflakes van kellog's), duurde 1,5 jaar voor het er af was. Helaas zit het er nu door de zwangerschap nog wel gedeeltelijk weer aan. Maar ik ben weer gestopt met suiker eten dus wie weet!
<<

Anoniem4

Bericht 07 Dec 2013 19:23

Re: Love handles verliezen

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AqXmgy5GTzI

Dit filmpje heet de 'Muffintop Massacre', moest meteen aan dit topic denken!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 09 Dec 2013 10:27

Re: Love handles verliezen

Ik heb de work-out van het filmpje gisteravond gedaan. Auw..
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 09 Dec 2013 12:18

Re: Love handles verliezen

Dank je Rogue! Ik heb de work-out voor de helft gedaan, ik had nog te erg spierpijn van de vorige keer dat ik het niet vol hield. Ik heb echt gare buikspieren, dat is duidelijk. Vanavond maar weer een poging doen!

Pompoen: Guacamole is toch die groene saus die je bij de Mexicaan krijgt? Dat vind ik echt helemaal niks nee.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Dec 2013 13:06

Re: Love handles verliezen

SuperGrover schreef:Dank je Rogue! Ik heb de work-out voor de helft gedaan, ik had nog te erg spierpijn van de vorige keer dat ik het niet vol hield. Ik heb echt gare buikspieren, dat is duidelijk. Vanavond maar weer een poging doen!

Pompoen: Guacamole is toch die groene saus die je bij de Mexicaan krijgt? Dat vind ik echt helemaal niks nee.


Jep...heeeeerlijk!
<<

ChiQ

Bericht 09 Dec 2013 13:12

Re: Love handles verliezen

Avocado.. I LOVE IT. Als het even kan eet ik het elke dag, ik heb geloof ik afgelopen week wel 10 gegeten.. Het is een dikmaker maar ik wil juist wat aankomen. Heb trouwens geen lovehandles. Nooit gehad ook, ook niet toen ik dikker was. Volgens mij lastig te trainen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 09 Dec 2013 13:46

Re: Love handles verliezen

Die workout ga ik ook proberen! Ik heb bijna weer mijn figuur van voor de zwangerschap, maar toen was ik ook al niet tevreden. Bij mij zit alles op mijn buik en heupen helaas. Ik wil deze maand weer gaan beginnen met sporten en in januari zal ik ook weer op mijn eten gaan letten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 09 Dec 2013 20:36

Re: Love handles verliezen

Etters zijn het die lovehandles. Ik ben ooit eens 15 kg ofzo afgevallen en toen zaten ze er nog. Volgens mij is het gewoon aanleg. Nu sport ik me een ongeluk en dat helpt ook niet. Ik heb me er maar bij neergelegd.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers