Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Code rood, ben jij al thuis??

<<

Anoniem112

Bericht 05 Dec 2013 14:41

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Wij zitten binnen, ga vanmiddag alleen de auto even voltanken.

Maak mij wel zorgen hoor, woon in Zeeland vlak aan zee en hier is t springtij het icm met deze storm krijgen we extreme hoge waterstanden, alles en iedereen staat op scherp hier.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Dec 2013 14:42

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Same here Annemijn. De sluizen zijn allemaal dicht en de dijken worden bewaakt.
<<

Nyx

Bericht 05 Dec 2013 14:42

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Hier is het niet echt speciaal. Het waait en het regent, maar verder?

Iemand had gepost op Facebook dat het code rood was voor o.a. Groningen. Zegt er iemand: Gelukkig woon ik in Drenthe. Uhuh, vier km verderop.
<<

Anoniem331

Bericht 05 Dec 2013 14:44

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Hahah! Ja grappig! Ik zit hier tegen de drie provinciën, dus krijgen altijd wat mee van Groningen en Drenthe.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 05 Dec 2013 14:45

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Ik heb een late dienst, dus ik moet zo nog wel weg helaas.
<<

Anoniem112

Bericht 05 Dec 2013 14:46

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Rush schreef:Same here Annemijn. De sluizen zijn allemaal dicht en de dijken worden bewaakt.



Eg hè? Heb er echt beroerd van geslapen. En ben echt bang gewoon.. :(

Waar woon jij Rush?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2013 14:49

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Heb de hele dag het licht al aan.
2014 2016
<<

Anoniem91

Bericht 05 Dec 2013 14:52

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Hier waait het flink, maar ik vind het niet echt heel spannend ofzo.
<<

Anoniem19

Bericht 05 Dec 2013 14:56

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Ik woon in Overijssel en moet om 17.00 uur naar huis met de fiets. Ben benieuwd :paard
<<

Anoniem12

Bericht 05 Dec 2013 14:58

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Echt? Ohnee ik kan daar geen moment wakker van liggen. Ik woon in Friesland.

De meeste scholen hier zijn trouwens wel dicht gegaan of dicht gebleven.
<<

Anoniem112

Bericht 05 Dec 2013 15:02

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Rush schreef:Echt? Ohnee ik kan daar geen moment wakker van liggen. Ik woon in Friesland.

De meeste scholen hier zijn trouwens wel dicht gegaan of dicht gebleven.



Ja ben echt een paniekvogel.. Ben niet heel bang voor wind maar wel voor t water
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 05 Dec 2013 15:08

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Wij zijn momenteel van Duitsland naar Rotterdam aan het varen. Wij hadden net windkracht 12 op de meter staan en waren toen in de buurt van Gorinchem. Het is nog goed te doen, mocht het echt niet meer te doen zijn dan gaan wij ook stil. Ga alleen niet met de meiden naar buiten om naar de stuurhut te gaan.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 05 Dec 2013 15:08

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Ik ben de hele dag al thuis en hoef gelukkig niet weg, dus ik blijf lekker binnen.
19-12-2012
04-07-2015
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2013 15:10

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Hier mogen de ouders de kinderen thuis houden. Maar de school is dus wel gewoon open.
2014 2016
<<

Anoniem287

Bericht 05 Dec 2013 15:11

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Ik woon niet eens in een provincie waar code rood is, maar man man dat was geen goed idee om vanochtend naar de lidl op het industrieterrein te gaan fietsen. De heenweg ging heel soepeltjes, maar de terugweg? Ik ben maar gaan lopen!
<<

Anoniem12

Bericht 05 Dec 2013 15:13

Re: Code rood, ben jij al thuis??

bosjesvrouw schreef:Hier mogen de ouders de kinderen thuis houden. Maar de school is dus wel gewoon open.

Dat is ook een optie inderdaad.

Annemijn ik woon waarschijnlijk wel verder van het water af, dus ik snap dat jij er meer angstig voor bent. Het is ook wel eng natuurlijk!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Dec 2013 15:17

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Ik moest vanochtend eigenlijk naar college maar de vorige keer ben ik gegaan en zat ik uiteindelijk de hele middag vast en was ik pas om half 7 thuis. Ik zag de bui alweer hangen dus ik ben, na overleg met m'n projectgroep, lekker blijven liggen. En maar goed ook, want de treinen rijden niet!
<<

Anoniem112

Bericht 05 Dec 2013 15:18

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Wij wonen vier km van de zee vandaan, maar eigenlijk is de zee overal rondom ons heen, wonen op walcheren (uiterste punt van Zeeland)
<<

Anoniem91

Bericht 05 Dec 2013 15:19

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Oké, iets te voorbarig..
Ik ging net Lise van school halen en toen vloog er bij de Chinees tegenover de school een stuk dak eraf. Ik was blij dat het naast mijn auto kwam.
<<

litllejoy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 106

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:58

Bericht 05 Dec 2013 15:19

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Ik woon in Zeeland en ben tussen de middag even van m'n werk naar huis gefietst (mp Sint-cadeau open te maken :yes: haha). Het is hier hard aan 't waaien en op een gegeven moment kwam er een windstoot (ik had windje tegen) en ik stond gelijk stil.. Nu zijn we hier wel wat gewend kwa wind enzo, maar dit heb ik toch nog nooit gehad. Het is in elk geval nog wel droog.

@Annemijn, ik zou je niet teveel zorgen gaan maken. Paar jaar geleden (als ik het me goed herinner) hebben we hier hetzelfde gehad (springtij, veel wind, etc.) en toen is er ook niks gebeurd. En daarnaast is inmiddels ook alles afgesloten.
Laatst gewijzigd door litllejoy op 05 Dec 2013 15:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mijn Blog: JoY over Eten, Reizen, Huisje'Boompje'Beestje, Sporten, DIY
<<

Anoniem12

Bericht 05 Dec 2013 15:20

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Weetjewel schreef:Oké, iets te voorbarig..
Ik ging net Lise van school halen en toen vloog er bij de Chinees tegenover de school een stuk dak eraf. Ik was blij dat het naast mijn auto kwam.

Ik las even iets heel anders. :razz:

Maar jeetje wat een geluk dan. Bij de vorige storm waaide het hele dakleer van ons kantoorpand eraf. Ik duim maar dat de nieuwe versie beter blijft zitten. :laughcry:
<<

Anoniem112

Bericht 05 Dec 2013 15:21

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Littlejoy ja je hebt vast gelijk maar ben nogal snel ongerust.. Waar woon jij ergens?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 05 Dec 2013 15:24

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Ik ben thuis, maar ga vanmiddag bij mijn ouders Sinterklaas vieren. Ik denk dat ik maar even vraag of ze mij met de auto willen ophalen. Ookal is het vlakbij, ik voele r toch weinig voor om nu met alle cadeautjes op de fiets te springen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Dec 2013 15:27

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Het gaat hier alweer aardig te keer. Wij blijven de rest van de dag lekker binnen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 05 Dec 2013 15:33

Re: Code rood, ben jij al thuis??

Rush schreef:
Weetjewel schreef:Oké, iets te voorbarig..
Ik ging net Lise van school halen en toen vloog er bij de Chinees tegenover de school een stuk dak eraf. Ik was blij dat het naast mijn auto kwam.

Ik las even iets heel anders. :razz:

Iets over een vliegende Chinees? :thumbup: Dat las ik ook :P
19-12-2012
04-07-2015
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers