Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rommel in huis

<<

Anoniem119

Bericht 05 Dec 2013 16:57

Re: Rommel in huis

Darcy schreef:Wil je mij inhuren? Ik word gelukkig van opruimen (ask Marin :P). Niet schoonmaken, maar opruimen... :cheering: Mijn huis is dus nooit echt een zooi. Maar ik heb nog geen kinderen ;)


Ja darcy is wel eens m'n was komen opruimen. Haha gênant.
<<

Anoniem19

Bericht 05 Dec 2013 17:07

Re: Rommel in huis

Marin schreef:
Darcy schreef:Wil je mij inhuren? Ik word gelukkig van opruimen (ask Marin :P). Niet schoonmaken, maar opruimen... :cheering: Mijn huis is dus nooit echt een zooi. Maar ik heb nog geen kinderen ;)


Ja darcy is wel eens m'n was komen opruimen. Haha gênant.


Helemaal niet, ik blij jij blij.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 05 Dec 2013 17:26

Re: Rommel in huis

Hier zit het er meestal wel redelijk uit, maar hier puilt met name de kelder uit van al het speelgoed en andere zooi die we evn kwijt moeten. Weggooien is hier ook het toverwoord, net als zwanger zijn want mijn nesteldrang heeft ook al 2x goed geholpen :D. Het streven is om deze winter de kelder en zolder aan te pakken, de zolder moet sowieso omdat de toekomstige babykamer nu nog logeerkamer is en die spullen naar zolder moeten. Eigenlijk wil ik dan gelijk de kelder ook aanpakken, wat zql resulteren in veel marktplaats advertenties en een aanhanger vol die naar de stort kan denk ik.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem193

Bericht 05 Dec 2013 17:37

Re: Rommel in huis

Afgelopen weekend hadden wij logees. Echt, elk weekend logees zou de enige oplossing zijn geloof ik.
Maar dan nog smijt ik heel snel iets in een kast om er vanaf te zijn.
Wat ik tijden heb gedaan (en eigenlijk weer moet oppakken) elke donderdag avond één vuilniszak en 1 doos pakken en al het oude papier in een doos en andere zooi in de vuilniszak doen. Zo ging ik weken achter elkaar door en had ik na 2 maanden alle kasten opgeruimd.
<<

Anoniem309

Bericht 05 Dec 2013 21:51

Re: Rommel in huis

Bij ons is het momenteel ook echt een zooi. Maar wij zijn net verhuist dus heb ik nog enigzins een excuus
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 22:15

Re: Rommel in huis

Man jullie hebben geen zooi gezien.
Wacht ik maak een foto.
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 22:19

Re: Rommel in huis

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar de veroorzaker ligt al in bed, dus nu maar voor de 276x deze week opruimen.
<<

Anoniem17

Bericht 05 Dec 2013 22:26

Re: Rommel in huis

wow Chiq, haha! Bom ontploft? :wink:
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 22:41

Re: Rommel in huis

Elliot schreef:wow Chiq, haha! Bom ontploft? :wink:


Nee, orkaan Julian.

Maar het is alweer keurig:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 05 Dec 2013 22:42

Re: Rommel in huis

Dat is droge rommel zou mijn moeder zeggen. Dat is minder erg :)
<<

Anoniem16

Bericht 05 Dec 2013 22:44

Re: Rommel in huis

hahahaha Chiq, en hoelang blijft dit zo ;)

Hier meestal niet lang nadat mijn twee wervelwindjes wakker zijn geworden.

Wat heb jij trouwens een mooie inrichting en vooral wat je voor de ramen hebt zeg. Wow.
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 22:46

Re: Rommel in huis

Printje schreef:hahahaha Chiq, en hoelang blijft dit zo ;)

Hier meestal niet lang nadat mijn twee wervelwindjes wakker zijn geworden.

Wat heb jij trouwens een mooie inrichting en vooral wat je voor de ramen hebt zeg. Wow.



Lol, om precies te zijn, 15 min nadat Julian wakker is, is het alweer een zooi. Hij kiept zijn eigen speelgoedmand om, en dan gaat het vanzelf.

En, dankje! Dat zijn shutters, houten luiken. Ik ben er heel erg blij mee!
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 22:47

Re: Rommel in huis

Tangerine schreef:Dat is droge rommel zou mijn moeder zeggen. Dat is minder erg :)



Droge rommel? Haha, ja ik snap wat je moeder zegt, maar dit was behoorlijk nat van kwijl haha
<<

Anoniem331

Bericht 05 Dec 2013 22:51

Re: Rommel in huis

Na ja, je snapt wat ik bedoel.
Hoe ouder ze worden hoe beter het (kan) worden hoor. De kinderen ruimen hier alles uit zichzelf op, als ze op bed gaan of als ze met iets anders gaan spelen.
<<

ChiQ

Bericht 05 Dec 2013 22:52

Re: Rommel in huis

Tangerine schreef:Na ja, je snapt wat ik bedoel.
Hoe ouder ze worden hoe beter het (kan) worden hoor. De kinderen ruimen hier alles uit zichzelf op, als ze op bed gaan of als ze met iets anders gaan spelen.


Cant wait. Hij helpt nu wel, maar hij haalt het er ook weer uit.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2013 22:56

Re: Rommel in huis

woow chiq hij kan goed rommel maken.


Ik ruim hier thuis altijd alles meteen op. En eens in de zoveel tijd de kasten en gooi weg wat ik niet gebruik.
Momenteel is het hier ook een bende haha. Staan 2 zakken met sint kados nog een grote doos ingepakt. Allemaal dozen kerstspullen. En ik word daar heel onrustig van.
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 06 Dec 2013 03:31

Re: Rommel in huis

Voornamelijk door de meeste dingen een vaste plek te geven, opruimmogelijkheden te creëren (kasten, bakken, ladekastjes, tassen, etc.) en standaard aan het eind van de dag de spullen weer op hun plek leggen. Eens in de zoveel tijd ben ik een wervelstorm die dan echt alles weer opruimt en op zijn plek legt. Dan ben ik weer even tevreden maar helaas gaat het ook wel eens mis en is het echt een "puinhoop".
Afbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 06 Dec 2013 12:28

Re: Rommel in huis

Met kinderen scheelt het ook al een stuk om gewoon niet zoveel speelgoed in de woonkamer te hebben. Een deel beneden, de rest op bijv. zolder. Wij hebben echt de grootste zooi van het speelgoed altijd
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 06 Dec 2013 13:32

Re: Rommel in huis

Chiq: leuk huis! En de rommel... tsja, het is voornamelijk speelgoed wat ik bij jou zie. Dat ruim je 's avonds weer op en klaar.

Mijn vriend en ik zijn ook vrij rommelig aangelegd maar ik moet wel zeggen dat nu we een zoontje hebben en ik meer thuis ben, ik het wel redelijk netjes houd. Voor mijn doen dan, het lunchgerei staat nu nog op het aanrecht, klaar voor de vaatwasser, en de vloer ligt bezaaid. Maar als het moet, heb ik het binnen een kwartier zeker netjes. Dat is weleens anders geweest toen ik nog alleen woonde :-) Eigenlijk vind ik een opgeruimd huis ook wel het allerfijnste.
Oh, en onze zoon van 2 is juist vrij netjes. Hij houdt van opruimen, ruimt zelfs soms onze rommel op (zoals kopjes op het aanrecht) :redface: Dus dat goede bedrag wordt beloond met veeel complimentjes, haha
<<

Anoniem112

Bericht 06 Dec 2013 15:21

Re: Rommel in huis

Oh heel herkenbaar hoor ChiQ hier is dat ook heel vaak zo, breek vaak mijn nek bijna over rondslingerend speelgoed.
<<

Anoniem123

Bericht 07 Dec 2013 14:05

Re: Rommel in huis

Speelgoed noem ik geen rommel, een kind moet toch ergens mee spelen en dat is immers zo weer opgeruimd.

Hier vind ik het ook heel vaak rommelig en daar word ik kriegelig van dus dan ruim ik het snel weer op.
Nu zijn wij best geordend, zelfs de zolder is netjes. Al maak ik die maar 2 keer in het jaar echt goed schoon.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Dec 2013 10:43

Re: Rommel in huis

Hier ook erg herkenbaar.
Maar het scheelt dat ik een vriend heb die daar absoluut niet tegen kan. Dus hij is geregeld weer druk met alles opruimen. Nadeel is dat het een paar dagen later weer net zo erg is. Vooral die papierbende. Van post, reclame, rekeningen tot dingen die zoon meeneemt van school/logopedie etc.

Het speelgoed vind ik niet erg. Dat ligt na het opruimen weer op zijn eigen plek.
Afbeelding
Afbeelding
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 08 Dec 2013 16:19

Re: Rommel in huis

Hier zijn ook vaak over al rommel hoekjes .ik wordt der gek van .Op de tafel in dienblad makkelijk op ff wat kleinde dingen in te gooien.Mijn servies kast heb ik 3 laden onder ook erg makelijk om papieren van de rabo, eneco enz om in te gooien .
Al het speelgoed van A ligt hier de hele dag wel overal in de kamer dat vindt ik niet zo erg ,savond is dat zo weer op geruimdt.
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Anoniem9

Bericht 08 Dec 2013 16:27

Re: Rommel in huis

Ik heb weliswaar geen kinderen, maar wel een vriend die er echt een teringzooi van maakt. Ik heb hem eindelijk af kunnen leren zijn vieze sokken overal maar neer te gooien, door gewoon een paar in de prullenbak te mieteren. Ik was er zó klaar mee! Evenals zijn kleren die altijd en overal liggen. Ik vraag niet eens meer of het bij de was moet, ik doe het er gewoon in. Krijg ik vervolgens de vraag: 'Waar is dat?'. Leert 'ie wel af :P

Rommel in de woonkamer word ik echt onrustig van, maar in de andere kamers doet het me niet zoveel. Best apart ;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Dec 2013 17:07

Re: Rommel in huis

Er is hier ook een speelgoedbom ontploft, vreselijk.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers