Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oeps

<<

Anoniem 42

Bericht 04 Dec 2013 10:01

Oeps

Gisteren stond mijn dochter van twee met haar hand op de koelkast te mopperen. Ik dacht dat ze wat wilde snacken, maar ik was even druk met de jongste dus zei dat ik zo wat voor haar zou pakken. Vijf minuten later stond ze er nog boos te kijken. Ik was klaar met voeden dus liep naar mijn dochter toe en toen zag ik dat ze voor de koelkast stond te mopperen omdat haar handje vast zat tussen de deur :shock: .

Jullie nog oeps-momentjes gehad met de kinderen?
<<

Anoniem187

Bericht 04 Dec 2013 11:00

Re: Oeps

Hahaha, ik moet er stiekem wel om lachen!
<<

Anoniem162

Bericht 04 Dec 2013 11:09

Re: Oeps

ahhhh dat ze ook gewoon zo blijft mopperen. Ik denk dat mijn kind alleen heel hard had geschreeuwd dat zijn hand er tussen zat.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Dec 2013 11:20

Re: Oeps

Aah wat sneu!

L gaat vaak in haar mand met boeken staan en dan kan ze er niet meer uit komen dus gaat ze mopperen. Ik heb dan ook niet altijd meteen door waarom ze mopperd.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 04 Dec 2013 12:44

Re: Oeps

Ach gossie!

Hier gisteren...T. had bij mn ouders met St. Klaas zo'n vishengel en visjes met magneetjes gekregen. We gingen gistermorgen samen vissen en ik had dus wat water in zo'n afwasteil in de kamer op de grond gezet. Toen werd ik gebeld door mn werk...ik kwam terug de kamer in...zat meneertje naakt in de afwasteil!

En savonds gaan we altijd even kijken voordat we zelf gaan slapen...had ie 2 vakken van zn lockerkast leeggehaald, kleren lagen in de hoek op de grond. 1 Shirt had hij aangetrokken...'ondeugend' van lief!

En maar blijven volhouden dat hij zichzelf niet kan aan- en uitkleden!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 04 Dec 2013 18:43

Re: Oeps

Geweldig van de koelkast. Wel een beetje sneu, maar zoooo ontzettend ernstig zal ze het dan niet hebben gevonden. Ik vind het juist wel ontzettend stoer/droog dat ze gewoon wacht haha!
L2014 & H2017
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 04 Dec 2013 19:29

Re: Oeps

Oeps haha, moet er ook wel om lachen. Geduld heeft ze haha
<<

Anoniem106

Bericht 04 Dec 2013 21:26

Re: Oeps

Twellie: Dat is zeker, oeps. Ik vind het knap dat ze niet begon te huilen.
Teddy: Toevallig dat het net het shirtje van 'ondeugend' werd...

Mijn oeps is niet in dezelfde categorie als de anderen, maar ook wel een oeps...
L wilde eerst niet in de wipstoel en nu wil ze er niet meer uit.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers