Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij verslaafd aan online shoppen?

<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 04 Dec 2013 00:40

Ben jij verslaafd aan online shoppen?

<<

Anoniem187

Bericht 04 Dec 2013 01:04

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik voldoe aan 8 van de 15 punten, dus het valt reuze mee! Al moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik nu werkloos thuiszit en dus niet zoveel inkomsten heb.. Zodra ik weer werk en dus meer inkomsten heb voldoe ik waarschijnlijk aan meer punten...
<<

Anoniem57

Bericht 04 Dec 2013 01:20

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik durf niet eens te tellen, maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik er net zo zombieachtig als penny heb bijgezeten :laughcry:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Dec 2013 08:20

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik voldoe aan geen van de punten. Dus duidelijk geen last van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 04 Dec 2013 09:11

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik dacht dat ik hoog zou scoren, maar dat valt gelukkig reuze mee blijkt nu :) !
<<

Anoniem 42

Bericht 04 Dec 2013 09:55

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik scoor ook laag, niet verslaafd dus :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Dec 2013 10:05

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik scoor ook laag, maar dat wist ik al wel, ik koop bijna niks online, alleen af en toe spullen om te fotograferen of een boek. Kleding sowieso niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 04 Dec 2013 10:43

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Het punt over meer reclame mails dan persoonlijk krijgen klopt wel maar ik lees ze niet.
Ga toch liever een echte winkel in!
Afbeelding
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 04 Dec 2013 12:47

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Haha... ik herken mij zelf vooral aan het vergeten dat er nog een pakketje zou komen! :razz:
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 04 Dec 2013 13:53

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik vind online "window" shoppen wel leuk, kijken wat er nieuw is, in de sale is en hoe het gecombineerd wordt.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 04 Dec 2013 15:53

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Oh gossie.. 'maar' 5 punten van de 15! Ik dacht dat ik veeeel hoger zou scoren haha! Ik moest wel even lachen bij punt 6 (de bezorger kent je naam en/of gezicht) want zaterdag waren vriendlief en ik in de stad en we kwamen onze 'bezorger' tegen en hij kende mij gewoon! :redface: M'n vriend vragen wie dat was en toen ik vertelde dat dat nou DE bezorger is stelde hij vast dat ik veel te veel bestelde haha! Owja en idd gewoon glad vergeten dat je iets besteld hebt! Wat ik trouwens ook vaak doe is enorm veel in het winkelmandje gooien en voordat ik het écht bestel minstens de helft er weer uit gooien :P
Wat als het lukt
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Dec 2013 16:11

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik heb er 2, die van de nieuwsbrieven en die van het chagrijnig zijn: Je wordt chagrijnig wanneer er iets geleverd wordt wat totaal niet aan je verwachtingen voldoet.

Ik vind het apart dat dat een teken is van online shopverslaafd. Ook als je 2 keer per jaar iets besteld, dan baal je toch als het niet aan je verwachtingen voldoet?
<<

Anoniem315

Bericht 04 Dec 2013 16:12

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Haha, dat van het verpakkingsmateriaal bij je oud papier :laughcry: Herkenbaar.
En helaas zijn er nog een aantal andere punten die me bekend voorkomen. Maar verslaafd? Nee.
<<

Anoniem 63

Bericht 04 Dec 2013 20:06

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Nee. Slechts drie punten. Ik hou helemaal niet van online shoppen eigenlijk. Niet voor kleding in ieder geval. Het valt vrijwel altijd tegen als het eenmaal in huis is.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Dec 2013 20:32

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik dacht dat ik veel erger zou zijn, maar ik zit maar op 4 puntjes!
En dan heb ik nog soepel gerekend ook. Zo af en toe zit de vuilnisbak inderdaad vol met verpakkingsmateriaal, maar niet standaard of zo. Heb hem wel meegerekend, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem60

Bericht 05 Dec 2013 08:23

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Ik ben vooral verslaafd aan winkelmandjes vullen en er dan uiteindelijk toch niks mee doen.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Dec 2013 10:53

Re: Ben jij verslaafd aan online shoppen?

Girli, ik zou het ook maar met een dikke knipoog nemen hoor! :-)

Hahaha, ja Fem dat doe ik ook! En toch bevredigend het ergens ook wel. Rare wezens, wij vrouwen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers