Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij voor de ramen hangen?

<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 03 Dec 2013 20:30

Wat heb jij voor de ramen hangen?

Ik wilde in mijn nieuwe huisje zo graag duo rolgordijnen maar kan ze nergens vinden met de maat die ik nodig heb. Mijn raam lijkt nogal uitzonderlijk groot te zijn. :(
Ik ben bang dat ik iets anders moet gaan kiezen, nu lijkt mij de plissegordijnen wel mooi en dan de honinggraatstof, die heb je wel tot 3m breed
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Dec 2013 20:31

Re: Wat heb jij voor de ramen hangen?

Kun je niet een rolgordijn op maat laten maken?

Wij hebben dus een rolgordijn, ik vind het ideaal. Achter hebben we alleen maar vitrage, daar hebben we toch geen inkijk. Oh, dat is geen vitrage zie ik nu, gewoon een dun wit gordijn. Maar die doe ik zelden dicht.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 03 Dec 2013 20:38

Re: Wat heb jij voor de ramen hangen?

nee op maat laten maken gaat ook maar tot 270 a 280
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 13:32

Bericht 03 Dec 2013 20:46

Re: Wat heb jij voor de ramen hangen?

moet je naar een goede woonwinkel gaan. Die van ons is 3,25. Wij zijn naar een duurdere woonwinkel gegaan en daar kon het wel.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 03 Dec 2013 21:03

Re: Wat heb jij voor de ramen hangen?

mag ik vragen welke woonwinkel jij geweest bent?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bueno