Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen Ereader

<<

Anoniem6

Bericht 03 Dec 2013 16:39

Ervaringen Ereader

Als kerstcadeau krijgen wij op het werk altijd punten waarmee je in een webshop wat kan uitzoeken.
Nu was ik het denken om een ereader aan te schaffen. Iemand ervaring met onderstaande merken? Maak je er veel gebruik van? Is het makkelijk om ergens boeken te downloaden o.d ?

SONY E-reader PRS-T3

DIFRNCE E-Reader EB6150

LENCO E-reader EB900

DIFRNCE E-reader EBT720

DIFRNCE E-reader EBT720
<<

Anoniem170

Bericht 03 Dec 2013 16:55

Re: Ervaringen Ereader

Ik heb een Sony, maar die jij noemt is de nieuwste toch? Ik heb een versie van daarvoor. Geweldig ding, accu gaat lang mee, handig in gebruik! Je kunt er ook mee op internet.
<<

Anoniem187

Bericht 03 Dec 2013 17:01

Re: Ervaringen Ereader

De e-readers van Sony komen goed uit alle testen. Dit is de allernieuwste van Sony zie ik, dus ik ga er van uit dat ook deze erg goed. Mijn ouders hebben er ook beide 1 van Sony en zijn er echt ontzettend tevreden over. Ligt fijn in de hand, is licht etc.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 03 Dec 2013 17:07

Re: Ervaringen Ereader

Ik hou van mij ereader! Zelf heb ik de Kobo Glo (groot voordeel is het lichtje wat erin zit waardoor je gewoon in het donker kan lezen) en ik vind het ideaal! Heel fijn lezen ook, veel minder zwaar dan een boek.. Gewoon doen! :)
Wat als het lukt
<<

Anoniem170

Bericht 03 Dec 2013 17:08

Re: Ervaringen Ereader

Wat betreft downloaden van boeken, je kan vragen aan meiden van hier, of via Piratebay :) Dan heb je nog een ander programma nodig geloof ik, werkt zelfde als muziek downloaden volgens mij (mn vriend doet voor me)
<<

Anoniem6

Bericht 03 Dec 2013 17:14

Re: Ervaringen Ereader

Volgens mij is het inderdaad de nieuwste. hoef maar 35 bij te betalen dus dat valt reuze mee.
Ik ga het gewoon doen. Nu nog even kijken of ik voor zwart of wit zou gaan.
<<

Anoniem6

Bericht 03 Dec 2013 17:39

Re: Ervaringen Ereader

Nou heb ik de knoop doorgehakt en wil ik bij betalen gaat de bestelling mis. Nu zijn mijn punten verdwenen hopelijk kan ik hem nog later bestellen.
<<

Anoniem170

Bericht 04 Dec 2013 03:13

Re: Ervaringen Ereader

Dat is niet veel, 35 euro bijbetalen :) Ik geloof dat die wel iets van 120 euro zijn? Veel plezier ermee!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 04 Dec 2013 11:18

Re: Ervaringen Ereader

Ik heb ook een sony, heerlijk ding!
Wel zelf meteen een hoes bijgekocht, waar ook een lampje op zit :)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers