Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare of opvallende dingen in de trein

<<

Anoniem27

Bericht 02 Dec 2013 14:09

Rare of opvallende dingen in de trein

Voor mijn werk reis ik regelmatig met de trein. Van tijd tot tijd maak ik wel rare dingen mee. Vorige week nam ik om 06:25 de trein en een vrouw begon haar nagels te lakken en extreem luid te telefoneren. Best irritant zo vroeg haha. Of een andere vrouw die nogal vies rook en helemaal tegen me aan kwam staan. Ik voelde ,e er erg ongemakkelijk bij.

Wat voor rare en opvallende dingen maken jullie mee?
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Dec 2013 14:17

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Pas zat er een jongen tegenover me schaamteloos in zijn neus te peuteren. Walgelijk echt. :thumbdown:
<<

Anoniem12

Bericht 02 Dec 2013 14:20

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Kenya schreef:Pas zat er een jongen tegenover me schaamteloos in zijn neus te peuteren. Walgelijk echt. :thumbdown:

Zo iemand heb ik eens een plastic snackbar vorkje gegeven. :thumbup:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Dec 2013 14:22

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik reis dagelijks met de trein naar/van werk maar het is een ritje van 15 min. dus niet heel veel tijd om 'rare' dingen mee te maken. Dat van die vieze vrouw klinkt wel erg ongemakkelijk ja!

Ik zag een keer een man in het gedeelte bij de deuren uitgebreid rek- en strekoefeningen doen. Leek wel grappig. Verder een keer een man gezien met een fiets, rugzak, tent en minstens 10 plastic zakken. Dit was op het station en uiteindelijk had hij wel alle spullen aan zichzelf of de fiets vast en kon nog fietsen ook..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem187

Bericht 02 Dec 2013 14:25

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Denken wat hoor ik toch voor een raar geluid in deze lege coupé? En na 20 minuten toch maar eens opstaan om te kijken en er dan achter komen dat op het bankje achter je er 2 mensen seks hebben. Tja... Ik ben maar een coupé verder gaan zitten!
<<

Anoniem27

Bericht 02 Dec 2013 14:28

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Pas ook meegemaakt dat iemand zijn ipad was gestolen in de trein. Of mensen die door de coupe komen sjezen en dan blijkt dat er controle is haha. You can run but you can not hide.
<<

Anoniem29

Bericht 02 Dec 2013 14:39

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Niet in de trein maar wel in de bus in Rome. Een man die tegenover ons (mij en mijn vriend ging zitten) en zo zijn hele zaakje uit zijn broek trok, ballen en al :|

Ik wist niet hoe snel ik naar voor in de bus moest rennen en mijn vriend moest meesleuren. (Die had het niet gezien..'Ik ga toch niet naar een man zijn kruis staren..' Euh nee! Maar het was nou ook niet bepaald on opvallend).

Vond het echt heel smerig! Mijn vriend was vooral chagrijnig omdat we de rest van de rit moesten staan omdat alle plaatsen bezet waren haha.


Met vriendinnen heb ik wel eens meegemaakt dat er een kerel in de 4-zit naast ons ging zitten en vroeg of hij een blowtje mocht roken. Deed hij ook echt.. (Wij waren allemaal een beetje bang voor die man, dus zo min mogelijk contact). Gelukkig kwam er een conducteur en kreeg hij een boete en werd de trein uitgezet.

Heb ook wel eens een verslaafde, snuiver ofzo tegen over mij gehad die zichzelf over zijn broek begon te betasten. Ook echt heel viezig.



Zoals je kunt lezen, veel vieze mannetjes kom ik altijd tegen. Bah. Ik haat reizen met ov haha.
<<

Anoniem187

Bericht 02 Dec 2013 14:40

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Jij trekt vieze mannetjes aan!

*Edit, lees aan niet als af hè.. Lees mijn reactie net nog een keer en heb het er niet heel handig neergezet ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 02 Dec 2013 14:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Dec 2013 14:41

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Toen ik 16 was heb ik wel eens meegemaakt dat ik met een vriendin in zo'n tussenstuk bij de deur zat en dat er een man recht voor ons kwam staan masturberen, tot klaarkomends toe (drup drup hoorden we). Was echt heel naar, hij stond echt voor ons dus we konden er niet langs, hij stond gewoon naar ons te kijken terwijl wij maar stilletjes in een hoekje zaten.
<<

Anoniem29

Bericht 02 Dec 2013 14:46

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Bah echt heel vies. Ik voelde me ook echt geïntimideerd ondanks dat ik echt binnen 5 seconde weg was.

Hoe vies als hij ook daadwerkelijk klaarkomt. Gatver.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Dec 2013 14:50

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ja bah! Ik was ook echt nog heel onschuldig toen, had helemaal niet door wat er gebeurde tot m'n vriendinnetje dat in m'n oor fluisterde. Was ook eerste keer dat ik überhaupt een piemel en sperma enzo zag. Bah. Was echt naar toen ik t eenmaal door had. Toen die kerel weg was, zijn we direct op zoek gegaan naar een conducteur.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Dec 2013 14:50

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Volgens mij ben ik een keer zo vreemd geweest. Was helemaal brak in slaap gevallen op de trein na de Gentse Feesten en werd toen gelukkig wakker gemaakt door andere jongeren. Ik stonk echt uren in de wind.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 02 Dec 2013 14:51

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Slakje schreef:Volgens mij ben ik een keer zo vreemd geweest. Was helemaal brak in slaap gevallen op de trein na de Gentse Feesten en werd toen gelukkig wakker gemaakt door andere jongeren. Ik stonk echt uren in de wind.

Op de trein nog wel! :thumbup:
<<

Anoniem187

Bericht 02 Dec 2013 14:52

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Even uitwaaien Elliot ;)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Dec 2013 14:52

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

In de trein dan, muggenzifters. :p
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 02 Dec 2013 15:11

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik zat ooit eens in de trein met wat bekenden. Ik zat aan de kant van het looppad en zat naar de deur te kijken.
Naast de deur zat een meneer die boos op mij werd. Hij stond op en maakte vreemde gebaren naar mij. Dat vond ik erg vreemd, want ik keek naar de deur en pas nadat de man naar mij vreemde gebaren maakte, viel die meneer mij pas op. Vriendin van mij zat ook al vreemd te kijken.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Dec 2013 15:21

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Slakje schreef:In de trein dan, muggenzifters. :p

Haha! Ik zag je al helemaal liggen, op het dak van de trein! :sleep:
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 02 Dec 2013 15:26

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

In de trein maak ik nooit zoveel mee. Wel in de bus, ik heb altijd het idee dat er meer karikaturen in een bus meereizen dan in een trein.
<<

Anoniem309

Bericht 02 Dec 2013 15:40

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik stond laatst in de trein toen een vrouw echt aan het zeiken was. Het was spits en dus superdruk en zij kwam met haar fiets binnen. Ze was al helemaal gepikeerd dat ze moest vragen aan een aantal mensen om op te staan omdat bij die klapstoeltjes haar fiets moest staan. Toen een meisje haar vouwfiets liet staan werd ze me toch boos, want haar fietsje moest weg zodat haar fiets er kon staan. Dat meisje begon dus de discussie dat haar fiets er ook mocht staan, ondanks dat het een vouwfiets is. Uiteindelijk heeft het meisje netjes haar fiets verplaatst om van het gezeur af te zijn, maar die mevrouw bleef er maar over door mekkeren terweil haar fiets er allang stond. :popcorn:
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 02 Dec 2013 15:41

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Rush schreef:
Kenya schreef:Pas zat er een jongen tegenover me schaamteloos in zijn neus te peuteren. Walgelijk echt. :thumbdown:

Zo iemand heb ik eens een plastic snackbar vorkje gegeven. :thumbup:


Echt?! :thumbup: Hoe reageerde hij/zij? Ik zit momenteel in de bibliotheek en schuin tegenover me zit een jongen ook ongegeneerd in z'n neus te peuteren, voor de 3e keer nu al en hij blijft ondertussen ook gewoon in z'n boek lezen/huiswerk maken :confused:

edit: as we speak gaat 'ie voor ronde nummer 4 ... hoewel hij wel stopte toen ik naar hem keek
<<

Anoniem173

Bericht 02 Dec 2013 15:50

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

tuttebel schreef:Ik stond laatst in de trein toen een vrouw echt aan het zeiken was. Het was spits en dus superdruk en zij kwam met haar fiets binnen. Ze was al helemaal gepikeerd dat ze moest vragen aan een aantal mensen om op te staan omdat bij die klapstoeltjes haar fiets moest staan. Toen een meisje haar vouwfiets liet staan werd ze me toch boos, want haar fietsje moest weg zodat haar fiets er kon staan. Dat meisje begon dus de discussie dat haar fiets er ook mocht staan, ondanks dat het een vouwfiets is. Uiteindelijk heeft het meisje netjes haar fiets verplaatst om van het gezeur af te zijn, maar die mevrouw bleef er maar over door mekkeren terweil haar fiets er allang stond. :popcorn:


Jeminee wie het eerst komt wie het eerst maalt lijkt mij toch. Ik zou echt geen zin hebben om op te staan voor iemand met een fiets! Los daarvan, in de spits mogen er geen fietsen in de trein.
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:15

Bericht 02 Dec 2013 15:58

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik zat laatst in de trein in de buurt van een vrouw die echt zwaar naar schimmel rook.
Niet normaal zo'n penetrante lucht..
<<

Anoniem12

Bericht 02 Dec 2013 15:59

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Mezcla schreef:
Rush schreef:Zo iemand heb ik eens een plastic snackbar vorkje gegeven. :thumbup:


Echt?! :thumbup: Hoe reageerde hij/zij? Ik zit momenteel in de bibliotheek en schuin tegenover me zit een jongen ook ongegeneerd in z'n neus te peuteren, voor de 3e keer nu al en hij blijft ondertussen ook gewoon in z'n boek lezen/huiswerk maken :confused:

edit: as we speak gaat 'ie voor ronde nummer 4 ... hoewel hij wel stopte toen ik naar hem keek

Niets (ik zei ook niets), maar het neuspeuteren stopte wel, dus ik denk dat de hint wel duidelijk was.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 02 Dec 2013 16:02

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik zit vaak in de trein tussen Amsterdam en Brussel, kom mensen tegen uit heel de wereld! Tijdje terug zat ik in zo'n Belgische trein met van die hokjes voor 6 personen (zoals in de harry potter film :P ) en daar zaten 2 Australische stellen met elkaar te kletsen omdat ze allebei hier op vakantie waren maar elkaar niet kenden. Ik kon het hele gesprek meeluisteren en bleek dat die mensen uit hetzelfde dorp kwamen 2 straten van elkaar vandaan :D Dat was echt zo bizar.
2019
2022
<<

Anoniem58

Bericht 02 Dec 2013 16:23

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Femme, in Australië waren ze dus bijna buren? Echt bizar!
Ik zie heel veel echt vieze mensen in de trein en bus. Laatst zat er eentje tegenover mij, te eten maar echt met haar mond wagenwijd open, ik kon alles zien zitten. Ook echt schaamteloos en heel luidruchtig.
En vorige week, een mevrouw die ging bellen, vind ik normaal niet zo erg, maar dat volume! De hele coupe keek om toen ze begon te praten, echt zo' 'n irritant harde stem.
Neuspeuteraar, en oorsmeer eter heb ik ook al allemaal tegenover me gehad. Echt ieuw.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers