Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare of opvallende dingen in de trein

<<

Anoniem301

Bericht 02 Dec 2013 23:26

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Mezcla schreef:
Mooi! Dat durf ik dan toch niet goed, ik kijk alleen maar afgunstig, want niet kijken kan ik ook weer niet :P
Afgunstig? Want jij wil ook zo graag in je neus peuteren in het openbaar? edit, zag je reactie eerder niet Zora :P
<<

Anoniem301

Bericht 02 Dec 2013 23:29

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Jules schreef:
Sushi schreef:Toen ik nog veel met de trein reisde heb ik ook zoveel rare/grappige mensen gezien. Mensen die overdag straalbezopen in de trein zitten, mensen die tegen (met?) zichzelf praten, mensen die hardop moesten lachen door iets dat ze lazen (boek/krant).


Dit heb ik zelf wel eens gedaan. Ik had toen het boek "Wat spook jij uit" van Sophie Kinsella mee en was ik aan het lezen. Het was zo hilarisch dat ik echt hardop moest lachen. Ik vond het idd wel een beetje gênant :P. Gelukkig was het niet zo druk in de coupé.

Ik moet heel vaak lachen om de Coen&Sandwr show als ik alleen in de trein zit. Vooral als kaboutertje dopvleugel weer komt :D
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 03 Dec 2013 01:00

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Gadver, zo te lezen moet er een hoop sperma in die treinen liggen zeg, bah bah!

Ik heb zoveeeel met de trein gereisd, maar nu sinds een paar jaar niet meer en ik kan dus ook niks meer bedenken. Ik heb alleen een keer in een trein gezeten die ontspoorde, dit was 's avonds laat en de stroom viel ook uit in de trein. Toen bleek dat ik toch een beetje teveel horrorverhalen heb gekeken want ik scheet in mn broek...l
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem185

Bericht 03 Dec 2013 01:16

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Poppy schreef:Gadver, zo te lezen moet er een hoop sperma in die treinen liggen zeg, bah bah!

Ik heb zoveeeel met de trein gereisd, maar nu sinds een paar jaar niet meer en ik kan dus ook niks meer bedenken. Ik heb alleen een keer in een trein gezeten die ontspoorde, dit was 's avonds laat en de stroom viel ook uit in de trein. Toen bleek dat ik toch een beetje teveel horrorverhalen heb gekeken want ik scheet in mn broek...l
Nou ik zou hem toch ook flink knijpen!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Dec 2013 04:09

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik heb ongetwijfeld vele verhalen, maar kan er nu niet 1 bedenken.

Maar waar ik in Utrecht in de bus altijd gefrustreerd van werd, waren Turkse/Marokkaanse meisjes. Nee, rustig maar, niet omdat ze Turks/Marokkaans zijn, maar vanwege het 2 talige. Dan zat ik te genieten van een verhaal over 1 van die meisjes en haar vriendje bijv (ja ik hou van meeluisteren, dan heb ik wat te doen) en dan zei ze bijv: '

Ja, en toen kwam Hassan binnen en liep zo naar Rachid toe. Dus ik meteen van "shit', wat gaat ie nou doen? Dus ik ga Fatima bellen en zij zegt: ghalmalalalalalalalalaa (insert Arabic)... Dus ik werd hartstikke boos, want wie zegt dat nou? Dus ik naar Hassan toe en ik zeg wat Fatima zei en hij zegt: ghasmalalalalalala (insert Arabic). Nou, dat was natuurlijk ook waar, en toen belde m'n moeder kwaad op en die zei: etc. etc.

Daar werd ik zoooo moe van haha.. Ik versta geen Arabisch en wilde dan zo graag weten wat Fatima en Hassan zeiden. Frustratie ten top.

Nu doen mijn schoonouders hetzelfde. Die zeggen iets tegen hun zoons en op het moment dat het beetje belangrijk wordt, BAM, in het Arabisch. En dan snap ik de strekking niet meer. Ben gewoon erg nieuwsgierig aagje :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Dec 2013 08:07

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Carrie schreef:
Jules schreef:
Sushi schreef:Toen ik nog veel met de trein reisde heb ik ook zoveel rare/grappige mensen gezien. Mensen die overdag straalbezopen in de trein zitten, mensen die tegen (met?) zichzelf praten, mensen die hardop moesten lachen door iets dat ze lazen (boek/krant).


Dit heb ik zelf wel eens gedaan. Ik had toen het boek "Wat spook jij uit" van Sophie Kinsella mee en was ik aan het lezen. Het was zo hilarisch dat ik echt hardop moest lachen. Ik vond het idd wel een beetje gênant :P. Gelukkig was het niet zo druk in de coupé.

Ik moet heel vaak lachen om de Coen&Sandwr show als ik alleen in de trein zit. Vooral als kaboutertje dopvleugel weer komt :D


Haha jaaaaa ik vooral als Paultje komt :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Dec 2013 09:55

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik heb eigenlijk nooit nare dingen meegemaakt gelukkig, ook al heb ik jarenlang best veel met het ov gereisd. Ik heb wel een keer een huwelijksaanzoek gehad van een hele aardige Afrikaanse man, die verzekerde mij dat hij wel wist hoe hij goed voor zo'n mooie vrouw als ik moest zorgen. :P Heb het aanbod vriendelijk afgeslagen, maar verder wel leuk mee gekletst. :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Dec 2013 10:10

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik zat een keer in de trein met een vrouw en haar dochter en al hun spullen. Hun asiel was niet verlengt en ze was door het azc op de trein gezet maar ze wist niet waarheen. De vrouw sprak geen Nederlands, het meisje wel. Ik kreeg dus het verhaal te horen door de ogen van een kind, echt heel aangrijpend.
R. 2013
D. 2016
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 03 Dec 2013 10:19

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Woow Caroow! Dat vind ik ook heel heftig

Hoewel ik ook veel heb gereisd zijn het altijd korte afstanden geweest (Arnhem/Nijmegen). Ik heb niks wat me zo bijstaat eerlijk gezegd..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem75

Bericht 03 Dec 2013 11:01

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik heb 1x gehad dat een jongen die tegenover mijn zat drugs zat te spuiten in z'n arm en daarna van z'n wiet sigaretjes begon te maken. Toen de trein stopte ben ik maar opgestaan en ergens anders gaan zitten.
<<

Anoniem27

Bericht 03 Dec 2013 16:38

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Nu op dit moment, pubermeisje naast me met zo'n typische puber zweetgeur. Gaat ze haal sjaaltje voor haar neus doen en mij aankijken haha. It's not meeeee..
<<

Anoniem10

Bericht 03 Dec 2013 16:58

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Applegreen schreef:Nu op dit moment, pubermeisje naast me met zo'n typische puber zweetgeur. Gaat ze haal sjaaltje voor haar neus doen en mij aankijken haha. It's not meeeee..



Hahaha! Lekker bijdehand.
<<

Anoniem321

Bericht 03 Dec 2013 17:12

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Toen ik nog studeerde heb ik een keer een junk met een naald nog in de arm uit het toilet van de trein zien komen. Toen ik vervolgens het toilet in keek (de deur stond wagenwijd open) zag ik allemaal bloedspetters :pale:
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Dec 2013 17:20

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Wat een enge/bizarre verhalen allemaal! Ik erger me er zelf altijd aan als mensen hun nagels gaan vijlen, haat dat geluid echt. Of nagels lakken, ook fijn met die geur!
<<

Anoniem40

Bericht 03 Dec 2013 17:25

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik reis veel met het OV, maar heb nog nooit zulke gekke dingen meegemaakt.
Gisteren was ik waarschijnlijk de rare. Op het werk hebben we zo'n groot berenpak van onze mascotte. Die moest ik meenemen in de bus en dan gaat ie in een hele grote zwarte zak. Het lijkt een beetje op een lijkenzak en het is ook heel zwaar met dat pak erin. De mensen keken nogal raar en nog gekker toen ik zei dat er een beer in zat :P
<<

Nyx

Bericht 03 Dec 2013 17:37

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik reis niet zoveel met het OV. Heb een jaar met de bus gereisd en dat vond ik lang genoeg. Als ik om zeven uur de bus moest hebben dan trof ik een vriendin en twee dames die beiden bij het UWV werkten. Ze waren zo luidruchtig aan het klagen over hun werk en de klanten, dat ik na een jaar precies wist hoe het bedrijf werkte. Ik was altijd blij als ik een uur of later met de bus kon...

En met de trein. 1e klasse stilte coupe, omdat het werk betaalde. Ik zat rustig te lezen, toen een man in pak het muziek opzette. Ik zag de vrouw voor hem al kijken wie de schuldige was en wie kreeg de schuld? Ik. Ik zei haar dat het de man achter haar was en vervolgens heeft ze er een half uur over gedaan om hem aan te spreken.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 03 Dec 2013 17:38

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Het is niet raar, maar zorgde voor een glimlach op m'n gezicht op de vroege ochtend. Een heel serieus uitziende oudere zakenman die met oortjes in op het deuntje van candy crush zat te "dansen" terwijl hij met een grote glimlach zat te spelen. Vond het wel schattig.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 03 Dec 2013 17:52

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Marsy31 schreef:Ik heb ongetwijfeld vele verhalen, maar kan er nu niet 1 bedenken.

Maar waar ik in Utrecht in de bus altijd gefrustreerd van werd, waren Turkse/Marokkaanse meisjes. Nee, rustig maar, niet omdat ze Turks/Marokkaans zijn, maar vanwege het 2 talige. Dan zat ik te genieten van een verhaal over 1 van die meisjes en haar vriendje bijv (ja ik hou van meeluisteren, dan heb ik wat te doen) en dan zei ze bijv: '

Ja, en toen kwam Hassan binnen en liep zo naar Rachid toe. Dus ik meteen van "shit', wat gaat ie nou doen? Dus ik ga Fatima bellen en zij zegt: ghalmalalalalalalalalaa (insert Arabic)... Dus ik werd hartstikke boos, want wie zegt dat nou? Dus ik naar Hassan toe en ik zeg wat Fatima zei en hij zegt: ghasmalalalalalala (insert Arabic). Nou, dat was natuurlijk ook waar, en toen belde m'n moeder kwaad op en die zei: etc. etc.

Daar werd ik zoooo moe van haha.. Ik versta geen Arabisch en wilde dan zo graag weten wat Fatima en Hassan zeiden. Frustratie ten top.

Nu doen mijn schoonouders hetzelfde. Die zeggen iets tegen hun zoons en op het moment dat het beetje belangrijk wordt, BAM, in het Arabisch. En dan snap ik de strekking niet meer. Ben gewoon erg nieuwsgierig aagje :P


Hahahahaha ik vind je verhaal geniaal!
Al is het alleen maar omdat 2 meisjes uit m'n klas dat ook doen....
Wat als het lukt
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 03 Dec 2013 18:49

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Net nog eentje! Ik reisde met twee collega's terug naar huis en naast ons zat een oudere dame. Ineens hoorden we een scheet en het klonk echt als een ranzige... die dame wist niet hoe snel ze dr tas moest grijpen en naar het toilet moest rennen. Maar voor ze wegging, legde ze haar boek nog even midden op haar stoel, daar nam ze echt even een moment voor. Wij lagen stiekem wel in een deuk :wink:
december 2016
juli 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Dec 2013 18:56

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Hahaha Niekske, er zal wel wat meegekomen zijn dan :pale:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 03 Dec 2013 19:01

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Een natte scheet :D
<<

Anoniem185

Bericht 03 Dec 2013 19:12

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Oh bah Niekske!
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 04 Dec 2013 06:13

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Carrie schreef:
Mezcla schreef:
Mooi! Dat durf ik dan toch niet goed, ik kijk alleen maar afgunstig, want niet kijken kan ik ook weer niet :P
Afgunstig? Want jij wil ook zo graag in je neus peuteren in het openbaar? edit, zag je reactie eerder niet Zora :P


Ooh wat erg :redface: haha, nee ik wilde niet zelf ook in m'n neus peuteren. En het erge is dat ik nu ook niet op het juiste woord kan komen dat ik eigenlijk bedoelde :redface: :confused:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Dec 2013 06:53

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Mezcla schreef:Ooh wat erg :redface: haha, nee ik wilde niet zelf ook in m'n neus peuteren. En het erge is dat ik nu ook niet op het juiste woord kan komen dat ik eigenlijk bedoelde :redface: :confused:
Afkeurend?
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 04 Dec 2013 07:01

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ja, dank je! Ik merk echt dat ik, nu ik vrijwel alleen nog in het Engels communiceer, het soms echt lastig kan vinden om op bepaalde Nederlandse woorden te komen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron