Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare of opvallende dingen in de trein

<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 02 Dec 2013 15:55

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Toen ik nog veel met de trein reisde heb ik ook zoveel rare/grappige mensen gezien. Mensen die overdag straalbezopen in de trein zitten, mensen die tegen (met?) zichzelf praten, mensen die hardop moesten lachen door iets dat ze lazen (boek/krant).

Maar ook wel vervelende dingen. Ik zat met een vriendin in de trein in zo'n gedeelte waar je van die lange banken had (kon je met vier man naast elkaar geloof ik). Wij zaten bij het raam en er kwam ineens een man binnen die vlak bij ons kwam zitten. Heel raar al want het was superrustig in de trein. Hij had een lange jas aan en deed ineens zijn hand in zijn jaszak en begon zijn hand heen en weer te bewegen. Zat zichzelf te bevredigen daar. Ik ben meteen opgestaan en weggelopen. Mijn vriendin had het helemaal niet door wat hij aan het doen was. Ik was daar wel echt van geschrokken.

Ik vind het verhaal van Marin ook echt schokkend. Eng hoor dat mensen dat soort dingen doen. Gadver.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:59

Bericht 02 Dec 2013 16:26

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Rush schreef:
Mezcla schreef:
Rush schreef:Zo iemand heb ik eens een plastic snackbar vorkje gegeven. :thumbup:


Echt?! :thumbup: Hoe reageerde hij/zij? Ik zit momenteel in de bibliotheek en schuin tegenover me zit een jongen ook ongegeneerd in z'n neus te peuteren, voor de 3e keer nu al en hij blijft ondertussen ook gewoon in z'n boek lezen/huiswerk maken :confused:

edit: as we speak gaat 'ie voor ronde nummer 4 ... hoewel hij wel stopte toen ik naar hem keek

Niets (ik zei ook niets), maar het neuspeuteren stopte wel, dus ik denk dat de hint wel duidelijk was.


Mooi! Dat durf ik dan toch niet goed, ik kijk alleen maar afgunstig, want niet kijken kan ik ook weer niet :P
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 02 Dec 2013 16:30

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Sushi schreef:Toen ik nog veel met de trein reisde heb ik ook zoveel rare/grappige mensen gezien. Mensen die overdag straalbezopen in de trein zitten, mensen die tegen (met?) zichzelf praten, mensen die hardop moesten lachen door iets dat ze lazen (boek/krant).


Dit heb ik zelf wel eens gedaan. Ik had toen het boek "Wat spook jij uit" van Sophie Kinsella mee en was ik aan het lezen. Het was zo hilarisch dat ik echt hardop moest lachen. Ik vond het idd wel een beetje gênant :P. Gelukkig was het niet zo druk in de coupé.
<<

Anoniem185

Bericht 02 Dec 2013 16:38

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Er zat een keer in de bus achter me een man de hele tijd te vloeken, en dan ook echt volledige vloeken en niet al te zacht. Toen heb ik me na een paar minuten omgedraaid of hij zijn mond aub kon houden. Heb gezegd dat ik gelovig ben en me er heel vervelend onder voelde (zo streng gelovig ben ik niet haha, maar hij was echt irritant) en heb hem gezegd dat we toch wel te laat komen om zijn aansluiting te halen, dat hij zich er maar net zo goed bij neer kon leggen want van vloeken gaat de bus niet sneller rijden.

Hij is ook daadwerkelijk gestopt :thumbup:
<<

Anoniem58

Bericht 02 Dec 2013 16:39

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik moet best vaak hardop lachen in de trein eigenlijk, maar vind het niet zo erg als anderen dat zien. Ik vind het zelf altijd wel grappig als ik iemand in z'n telefoon zie kijken en dan zie lachen bijvoorbeeld.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 02 Dec 2013 16:50

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Jules schreef:
Sushi schreef:Toen ik nog veel met de trein reisde heb ik ook zoveel rare/grappige mensen gezien. Mensen die overdag straalbezopen in de trein zitten, mensen die tegen (met?) zichzelf praten, mensen die hardop moesten lachen door iets dat ze lazen (boek/krant).


Dit heb ik zelf wel eens gedaan. Ik had toen het boek "Wat spook jij uit" van Sophie Kinsella mee en was ik aan het lezen. Het was zo hilarisch dat ik echt hardop moest lachen. Ik vond het idd wel een beetje gênant :P. Gelukkig was het niet zo druk in de coupé.

:D

Haha ik vind het ook altijd wel grappig om dat te zien. Ik moest zelf laatst ook hardop lachen in de trein omdat een vriendin een grappig whatsappje stuurde. Toen keken een jongen die bij me in de buurt zat me ook wel even raar aan, maar ach, boeiend.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Dec 2013 19:54

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Dit is niet heel raar maar wel vreselijk irritant --> mensen die luidruchtig, krakend chips gaan eten. Brrr..
Ik reis echt elke dag 2uur met de trein maar er kan mij op dit moment niets te binnen schieten wat ik nou echt raar vinden haha. Ja neuspeuterende mensen -> te vies! Mensen die té hard bellen.. Ik ga morgen eens extra opletten haha!
Wat als het lukt
<<

Anoniem7

Bericht 02 Dec 2013 19:58

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ook een masturberende man, meerdere keren gezien, meerdere keren masturberend. Ik ben toen op ene gegeven moment maar naar de conducteur gestapt en daarna heb ik hem nooit meer gezien.

Of mensen die nét iets te hard hele gesprekken zitten te voeren aan de telefoon met vriendinnen over intieme dingen die ik zo niet in het bijzijn van anderen zou bespreken.

En mijn vriend heeft een keer een discussie met een vrouw gehad die ruzie ging maken om dat tafeltje bij het raam, vriend had laptop mee, zij ook, maar zij vond dat ze wel even recht had op de helft van het tafeltje (oké, tot zover logisch) en ging dus letterlijk met een lineaal tot op de centimeter uitmeten. Vervolgens ging ze keihard zitten bellen en daarna uitgebreid haar teennagels zitten lakken. Toen heeft vriend maar even gevraagd of ze dat misschien normaal vond. Ja was het antwoord, werd een discussie waar vervolgens de halve treincoupé zich mee ging bemoeien en uiteindelijk is mevrouw boos weg gelopen.

Schoonvader en z'n vrouw werken trouwens beiden op de trein, die hebben vast nog wel gekkere dingen meegemaakt.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 02 Dec 2013 20:10

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Gadver, die masturberende mannetjes in de trein. :pale:

Ik heb weleens een 'liefdesbrief' in mijn handen gedrukt gekregen van een jongen die steeds in dezelfde trein zat, super stoer en lief vond ik dat.
<<

Anoniem166

Bericht 02 Dec 2013 20:15

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Nagels knippen, brrr, dat vind ik zo vies.

En ik was een keer onderweg naar Groningen en dommelde wat in de trein. Er was een man naast mij komen zitten en toen ik bijna sliep voelde ik ineens een hand tussen mijn benen glijden. Ben gelijk opgestapt en weggegaan. Ik vond dat echt heel naar.
<<

Anoniem103

Bericht 02 Dec 2013 20:21

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik heb een keer in de trein gezeten met een meisje in de coupe die zat te bellen en uitgebreid zat te bespreken dat ze een soa had opgelopen door een of andere jongen en hoe ze dat dan weer aan een andere jongen moest vertellen. Ze praatte echt heel hard. Alle medereizigers waren er stil van.

Een andere keer zat ik in trein en aan de andere kant van het gangpad zaten een paar jongens een eentje zat op een gitaar te spelen en te zingen. Op een gegeven moment kwam hij vlakbij me zitten en ging een liedje voor me zingen.
<<

Anoniem73

Bericht 02 Dec 2013 20:26

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Onderweg naar belgie om 5 uur smorgens in de trein zat ik precies om het hoekje. Een man ging voor mij zitten en had (denk ik) niet het idee dat er nog iemand in de trein zat. Hij ging zich even uitgebreid aftrekken. Ik was zo verbaasd dat ik er niks van heb gezegd.
<<

Anoniem185

Bericht 02 Dec 2013 20:33

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik herinner me ook dat ik de eerste keer dat ik vanuit Zeeland naar Rotterdam ging, ik bang was voor negers. Ik was 16 en nog nooit buiten Zeeland geweest in mijn eentje. Dus ja, negers zag ik niet zo regelmatig.

Zat ik me toch tegenover een grote pikzwarte man. En gezellig dat het was, haha. Dat vond ik ook best opvallend, dat we het zo gezellig hebben gehad en dat hij over zijn thuisland heeft zitten praten, terwijl ik eerst echt zo zat van oei wat nu. Hoezo opgegroeid met vooroordelen? Gelukkig heb ik die nu een stuk minder.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 02 Dec 2013 20:39

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik heb jaren flinke stukken met de trein gereisd voor mijn werk. Echt ranzige dingen heb ik niet echt meegemaakt, maar wel genoeg bizarre figuren getroffen!

Ik heb eens langs twee meiden gezeten en de ene vertelde de ander dat ze het net had uitgemaakt met haar vriendje. En of die ander het nog even voor zich wilde houden. Vervolgens belde ze iemand, zelfde verhaal en of diegene het nog even voor zich wilde houden. En zo belde ze er nog één en nog één en nog één.... ze had ook het stukje 'nog even voor je houden' achterwege kunnen laten, dan had ze niet zoveel mensen hoeven bellen :laughcry:

Ik heb ook eens naast een klein gezelschap van licht gehandicapte mensen gezeten, het waren er drie met twee begeleiders geloof ik. Toen de conducteur kwam, kon één van de gehandicapten mannen zijn kaartje niet vinden. Nou één van die begeleidsters werd me een partij boos! Ze begon te schelden en te vloeken tegen die arme man. De conducteur kreeg haar niet eens kalm. Ze bleef maar tieren en volgens mij vond de conducteur het allang prima, maar hij kwam er gewoon niet tussen. Bij het volgende station gingen ze er gelukkig uit. Vraag me af of die man het overleefd heeft ;)

Heb wel vaker felle discussie meegemaakt in de stilte coupé. In de spits kijken reizigers niet zo goed waar ze zitten, dan zijn ze allang blij dat ze kunnen zitten en dan wordt er gekletst in de stiltecoupé. En dan heb je van die types die meteen gaan schelden in plaats van rustig vragen of iemand stil wil zijn. Eén keer bemoeiden allerlei mensen zich ermee en pas toen er eentje een de noodrem dreigde te gaan hangen, werd het stil...
december 2016
juli 2019
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 02 Dec 2013 20:41

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik vind het woord negers echt zo denigrerend.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Dec 2013 20:41

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Mezcla schreef:
Rush schreef:
Mezcla schreef:
Echt?! :thumbup: Hoe reageerde hij/zij? Ik zit momenteel in de bibliotheek en schuin tegenover me zit een jongen ook ongegeneerd in z'n neus te peuteren, voor de 3e keer nu al en hij blijft ondertussen ook gewoon in z'n boek lezen/huiswerk maken :confused:

edit: as we speak gaat 'ie voor ronde nummer 4 ... hoewel hij wel stopte toen ik naar hem keek

Niets (ik zei ook niets), maar het neuspeuteren stopte wel, dus ik denk dat de hint wel duidelijk was.


Mooi! Dat durf ik dan toch niet goed, ik kijk alleen maar afgunstig, want niet kijken kan ik ook weer niet :P


Je was jaloers? :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem8

Bericht 02 Dec 2013 21:09

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Toen ik een jaar of vier geleden in bus 11 of 12 in Utrecht zat was de bus weer eens stampvol. Dat is redelijk standaard (is de bus naar de Uithof, dus vol met studenten). Ik had nog net een zitplaats weten te bemachtigen en was daar allang blij mee, dus het boeide me niet echt dat er wat mensen tegen me aan stootten of duwden als de bus een bocht maakte of remde. Tot op een gegeven moment 1 persoon nogal ritmisch tegen mijn hoofd/nek bleef bewegen en het na een tijdje meer schuren leek te worden. Op een gegeven moment keek ik toch voorzichtig naar zijn kant waarbij ik (mijn hoofd op de hoogte van zijn kruis) zag dat hij met zijn hand in zijn broek stond en daadwerkelijk met zijn geslacht tegen me aan schuurde en zichzelf bevredigde :pale: . Toen ben ik snel opgesprongen en in de bus naar voren gerend, zo dicht mogelijk richting de chauffeur. Ik heb uiteindelijk zelfs aangifte gedaan. Niet dat het zo verschrikkelijk traumatisch was maar wel met de gedachte dat zo'n idioot dat vast vaker zou doen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 02 Dec 2013 21:11

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 29 Mei 2020 23:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem83

Bericht 02 Dec 2013 21:20

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Oh my... wat een hoop verhalen van vieze zielige mannetjes zeg! Bah!

Ik heb een keer meegemaakt dat een man/jongen te veel had gedronken en zo heel de vloer onder kotste. Gatverdamme! Stonk ook enorm. Ben maar snel ergens anders gaan staan in de trein. Ik word nog misselijk als ik er aan denk...

edit: Dat was 's ochtends vroeg trouwens...
Laatst gewijzigd door Anoniem83 op 02 Dec 2013 21:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 02 Dec 2013 21:27

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik heb een keer een brand meegemaakt. Ik kwam 's nachts laat van een metal concert af. En daar zaten we in een coupe met mede metalheads. Die vonden het leuk om papier in de fik te zetten. Binnen no time stond de hele coupe in de fik. Ik en een vriendin en haar vriend hebben ons zowat de longen uit het lijf gekucht. We zijn snel een paar coupes verder gegaan.

En ook een keer dat er een stel jongens in de coupe zaten. En ik zat daar met een vriendin. We waren toen nog een flink eind jonger. En 1 van die jongens ging op het bagage rek liggen en deed zijn broek uit en liet zo zijn piem bungelen tussen het bagage rek. En toen riep hij naar ons "heey meisjes meisjes kijk eens hahaha". ze lagen helemaal dubbel. Nou ik was echt confuus ik kon geen woord uitbrengen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Dec 2013 21:31

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Rush schreef:
Kenya schreef:Pas zat er een jongen tegenover me schaamteloos in zijn neus te peuteren. Walgelijk echt. :thumbdown:

Zo iemand heb ik eens een plastic snackbar vorkje gegeven. :thumbup:


:lol:
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 02 Dec 2013 21:33

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Sanne schreef:Nagels knippen, brrr, dat vind ik zo vies.

En ik was een keer onderweg naar Groningen en dommelde wat in de trein. Er was een man naast mij komen zitten en toen ik bijna sliep voelde ik ineens een hand tussen mijn benen glijden. Ben gelijk opgestapt en weggegaan. Ik vond dat echt heel naar.

Ooh ik schrik hier best van. Dit vind ik echt vies en walgelijk. Ik kan me voorstellen dat je dat naar vond.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Dec 2013 21:52

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Gadver wat een goorlappen lopen er toch rond! Ik reis behoorlijk veel met de trein, maar kan me niet echt opvallende dingen herinneren eigenlijk. Zal nog eens in m'n geheugen graven.
❤ 7 juni 2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 02 Dec 2013 21:58

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Bliss schreef:Gadver wat een goorlappen lopen er toch rond! Ik reis behoorlijk veel met de trein, maar kan me niet echt opvallende dingen herinneren eigenlijk. Zal nog eens in m'n geheugen graven.
Ik zat ook al na te denken, maar er schiet me nog niets te binnen. Wel dingen met de conducteurs/machinisten en vertragingen.
<<

Anoniem10

Bericht 02 Dec 2013 22:15

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik zit voor mijn werk maar zo'n tien minuutjes in de trein en ik heb nooit vreemde/vieze/gekke dingen meegemaakt. Nu heb ik ook echt een beetje last van tunnelvisie, ik zorg altijd dat ik ergens sta waar ik naar buiten kan kijken en dan zie of hoor ik niks meer haha! Zelfde in de tram, zolang ik maar naar buiten kan kijken kan ik me volledig afsluiten voor mijn omgeving.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers