Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Basic fit

<<

Anoniem15

Bericht 01 Dec 2013 16:23

Basic fit

Wie sport daar en wat vind je ervan?
Is het een fijne sportschool om in je eentje te sporten of een beetje saai?

Ik wil graag gaan sporten maar hou niet zo van extreme drukte om me heen.
Ik kan alleen maar in de avond vanaf 6 uur.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
<<

Anoniem260

Bericht 01 Dec 2013 17:35

Re: Basic fit

Ik ben al een maand lid, maar nog niet geweest... :redface:

(heel slecht, normaal sport ik 2 a 3x per week, maar heb 'n hele drukke periode gehad...) Na morgen kan ik je meer vertellen :P
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 01 Dec 2013 18:16

Re: Basic fit

Vriendin van mij sport bij Basic Fit! Ik ben 1x met haar meegeweest omdat ik zat te twijfelen tussen Basic Fit en FitForFree maar van wat ik heb gezien én van haar hoor is het een simpele sportschool maar wel met de benodigdheden om jezelf in het zweet te werken en daar gaat het uiteindelijk om :) En het is lekker goedkoop. Zij gaat altijd alleen, muziekje op en gaan. En de drukte ligt aan de tijden die je gaat, dat merk ik ook bij Fit4Free. Rond 18u is het druk, rond 19u wordt het nóg drukker en rond 20.30 neemt de drukte af en tegen 21u is het heerlijk rustig! Als het kan en het lukt dan ga ik het liefste eind van de middag of rond 21u 'savonds :) Ik neem aan dat de 'druktetijden' ongeveer hetzelfde is als bij Basic Fit..
Wat als het lukt
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 01 Dec 2013 19:44

Re: Basic fit

Goede sportschool,heel basic geen begeleiding.
wel douche&kluisjes .Apparaten zijn ook gewoon goed.Geen extra'sdus zoals:sauna , begeleiding etc..je betaald waarvoor je komt: om te sporten.
<<

Anoniem15

Bericht 13 Dec 2013 11:06

Re: Basic fit

Ik ga denk ik toch lid worden omdat ik gewoon aan sport moet doen.
Deze sportschool zit bij mij om de hoek op loopafstand.
En hij is lekker goedkoop mits je voor een jaar tegelijk betaalt.

Wat vinden jullie van de opstelling van apparaten? kijk je niet iemand recht aan waar je niet omheen kunt op een apparaat tegenover je?

Missen jullie de tv niet heel erg of stoort dat niet?
<<

Anoniem260

Bericht 13 Dec 2013 23:18

Re: Basic fit

Dat hangt denk ik erg van de vestiging af.
Waar ik kom staat alles in één grote ruimte. Niet te krap op elkaar, maar het oogt wel vol.
Sommige loopbanden en fietsen hebben 'm tv-scherm :thumbup:

Kun je niet gewoon een kijkje nemen voor je meteen lid wordt?

Ik betaal per maand, dat is een euro duurder Dan een heel jaar. Heb die keuze gemaakt omdat de dame achter de balie mij niet kon bestellen wat er zou gebeuren als de toko failliet gaat en ik voor een jaar vooruit betaal... Om dat risico niet te lopen, wil ik wel 12 euro per jaar meer betalen.
<<

Anoniem15

Bericht 14 Dec 2013 17:39

Re: Basic fit

Het is nu 2 euro per maand meer en dan voor vriend+ mij is dit 4 per maand meer is wel sonde toch?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 14 Dec 2013 19:28

Re: Basic fit

Als je niet samen met je vriend sport dan hebben jullie genoeg aan 1 abo. Pas is voor het hele gezin, maar dan kan je niet tegelijk.

Ik vind het verder prima. Bij mijn vestiging hangen genoeg tv's en de apparaten zijn prima. Virtuele lessen zijn ook leuk om te doen.
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:53

Bericht 14 Dec 2013 21:43

Re: Basic fit

Ik sport ook bij Basic Fit. En ik vind het prima. We hebben verschillende groepslessen, virtuele groeslessen, virtuele spinning, kluisjes, douches enz. Ook de apparaten zijn allemaal prima. Voor zo goedkoop heb ik niks te klagen.
De mijne is trouwens ladies only.
<<

Anoniem260

Bericht 16 Dec 2013 11:52

Re: Basic fit

Rituals schreef:Het is nu 2 euro per maand meer en dan voor vriend+ mij is dit 4 per maand meer is wel sonde toch?


Ieder moet het voor zich weten, ik vond het geen Zonde van het geld, dus ik heb daar voor gekozen.

En inderdaad, als jullie niet tegelijk gaan sporten, kun je met één abonnement af!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 09 Jan 2014 19:54

Re: Basic fit

Even een vraagje heb me vandaag ingeschreven en wil morgenvroeg direct gaan sporten. Alleen ik heb niet goed opgelet mbt de kluisjes. Moet je zelf een slotje meenemen of zijn het kluisjes met een code?
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 09 Jan 2014 20:16

Re: Basic fit

Siem schreef:Even een vraagje heb me vandaag ingeschreven en wil morgenvroeg direct gaan sporten. Alleen ik heb niet goed opgelet mbt de kluisjes. Moet je zelf een slotje meenemen of zijn het kluisjes met een code?


Bij de ene vestiging werken ze met sleutels waar je dan 10 ct moet hebben voor in je kluis en op andere vestigingen moet je idd een hangslotje meenemen.Het is echt verschillend ik heb ook een vestiging meegemaakt waar ze met pasjes werkten. Als je een slotje en 10ct meeneemt zit je iig goed!succes met sporten.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 09 Jan 2014 20:20

Re: Basic fit

Bedankt, heb helaas geen slotje dus gok het er gewoon op. Dan kan ik morgenmiddag alsnog een slotje kopen mocht het nodig zijn!
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:53

Bericht 09 Jan 2014 22:31

Re: Basic fit

Ik Zit bij Den Haag centrum en daar hebben ze kluisjes met een hangslotje.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers