Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pff schrik me rot!

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Dec 2013 15:04

Pff schrik me rot!

Ik zit er van te trillen!

R lag al een hele tijd op bed, en ik hoorde hem een beetje vreemd kreunen, dus ik ging kijken. Lag hij met zijn hoofd te schudden en heel raar te kreunen, dus ik pakte hem gelijk op, maar hij was helemaal slap. Echt ik schrok me dood! Echt heel erg! Maar het was 1 seconde en toen keek hij me gewoon aan, hij sliep dus denk ik gewoon nog, dat hij daarom zo slap was? Maar brr zo naar!

Hij ligt nu overigens weer hartstikke vrolijk op de grond te spelen.
R. 2013
D. 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 01 Dec 2013 15:05

Re: Pff schrik me rot!

Ik kan me voorstellen dat je schrok, Caroow. Maar hij sliep vast nog. Als hij nu gewoon weer vrolijk speelt, is er vast niks aan de hand :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem83

Bericht 01 Dec 2013 15:09

Re: Pff schrik me rot!

Aan het dromen geweest waarschijnlijk. Snap dat je geschrokken bent, gelukkig niks aan de hand.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Dec 2013 15:15

Re: Pff schrik me rot!

Ooooh brrr! Ik zou me wezenloos schrikken! Arme jij!
Ik zou het gewoon in de gaten houden, als hij weer gaat slapen misschien gewoon even wat vaker kijken. Maar waarschijnlijk droomde hij gewoon of zo. Als je het niet vertrouwd zou ik de HAP even bellen voor overleg. Maar dat zou ik als hij lekker ligt te spelen en er niets aan de hand lijkt niet doen.
<<

Anoniem286

Bericht 01 Dec 2013 15:29

Re: Pff schrik me rot!

Oh jee, daar zou ik ook enorm van schrikken! Even goed in de gaten houden!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 01 Dec 2013 16:43

Re: Pff schrik me rot!

oei, dat is echt schrikken!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers