Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heerlijk gegeten - Dining with the stars

<<

Anoniem80

Bericht 01 Dec 2013 09:38

Heerlijk gegeten - Dining with the stars

Mijn man werd afgelopen donderdag 30 jaar. Ik had als verrassing bij kasteel Heemstede een lunch gereserveerd, via dining with the stars, wat toevallig deze week was.

Vooraf kregen we een aperitief van olijfboomolie met champagne. Toen 3 amuses: een oester, pompoensoepje met kokosschuim en een lolly van eendenlever met bietengelei.

Voorgerecht waren pittige gamba's en korts gegrilde tonijn met mangosorbetijs als saus.

Tussengerecht mosselen met st Jacobsschelp, koude witte bonensalade en een schuim van venkel

Het hoofgerecht was hertenbiefstuk medaillons met rode wijnsaus en verschillende bereidingen van pompoen.

Als toetje verschillende koffiebereidingen: koffieijs, vanilleschuim met koffielikeur, een taartje met koffie en amaretto erin.

Toen nog een cappucino met friandises. Een homemade langevinger, een kletskoplolly met sesam, mini brownie, passievrucht snoepje, cake van ammaretto en nog wat kleine dingetjes.

Het was heerlijk! Zeker een aanrader om een keer te gaan eten.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Dec 2013 10:50

Re: Heerlijk gegeten - Dining with the stars

Oeh, lekker! Was de bediening en de sfeer ook leuk?

Ik wil dat ook nog wel weer eens gaan doen. Maar dit jaar wat te veel andere dingen. Ik heb paar jaar geleden gegeten bij De Lindehof in Giethoorn (heeft 2 sterren) ook tijdens een speciale week. En was super. Alles bij elkaar(inclusief wijnen) zat er nog een behoorlijk prijskaartje aan maar het was zeker de ervaring en de speciale gerechten waard.

In oktober ben ik naar Porsche in Leipzig geweest en heb daar gedineerd en dat was ook erg speciaal en superlekker.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem80

Bericht 01 Dec 2013 22:58

Re: Heerlijk gegeten - Dining with the stars

Hele vriendelijke en leuke bediening en je zat er gezellig vond ik.

Mijn man werd die dag 30, dat had ik er bij de reservering bijgezet. Hadden ze op het bord van zijn desert met chocolade gefeliciteerd 30 jaar! geschreven. Vond ik heel leuk.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers