Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paul Walker overleden

<<

Anoniem22

Bericht 01 Dec 2013 13:21

Re: Paul Walker overleden

Ik las eerder vanmorgen een bericht op een Facebook pagina van een bekende van hem, waarin ze sprak hoe heftig de foto's bij hun zijn binnengekomen, hoe moeilijk het is om zoiets te moeten zien. Walker was gisteren nog bij hun geweest. Dat vond ik zo heftig om te lezen.
<<

Anoniem58

Bericht 01 Dec 2013 13:37

Re: Paul Walker overleden

Misschien ben ik heel raar hoor, dat kan. Maar bij dit soort dingen denk ik altijd aan al die mensen, die per dag ook aan een auto ongeluk overlijden, ook veel te vroeg en hele gezinnen achterlatend. Ik vind dit niet ineens veel erger en ik snap al die fb statussen dan ook niet. Vreselijk, dat zeker maar dat vind ik van alle dodelijke ongelukken.
<<

Anoniem123

Bericht 01 Dec 2013 13:43

Re: Paul Walker overleden

Tuurlijk zijn er meerdere mensen die omkomen, iedere dag weer zoveel. Maar die ken je niet, heb je nog nooit gezien en je had geen eens weet van hun bestaan. Tuurlijk is dat ook erg als je dat dan hoort, vind ik net zo erg als nu bij deze man.
<<

Anoniem12

Bericht 01 Dec 2013 13:45

Re: Paul Walker overleden

Al die andere mensen zij nou eenmaal niet wereldberoemd.

Wat overigens helemaal niet wil zeggen dat dat minder erg is. Maar het is toch logisch dan, die FB statussen enzo.
<<

Anoniem7

Bericht 01 Dec 2013 14:13

Re: Paul Walker overleden

Bolletje schreef:Misschien ben ik heel raar hoor, dat kan. Maar bij dit soort dingen denk ik altijd aan al die mensen, die per dag ook aan een auto ongeluk overlijden, ook veel te vroeg en hele gezinnen achterlatend. Ik vind dit niet ineens veel erger en ik snap al die fb statussen dan ook niet. Vreselijk, dat zeker maar dat vind ik van alle dodelijke ongelukken.

Sja, mensen die díé personen kennen wijden er ook statussen aan...
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2013 14:14

Re: Paul Walker overleden

Bolletje schreef:Misschien ben ik heel raar hoor, dat kan. Maar bij dit soort dingen denk ik altijd aan al die mensen, die per dag ook aan een auto ongeluk overlijden, ook veel te vroeg en hele gezinnen achterlatend. Ik vind dit niet ineens veel erger en ik snap al die fb statussen dan ook niet. Vreselijk, dat zeker maar dat vind ik van alle dodelijke ongelukken.


Mee eens, maar omdat het een bekend iemand is hoor je daar meer over.
Ik snap niet waarom er hier werd afgevraagd of het met snelheid te maken had. Dat is toch vrij logisch.
Tuurlijk is het erg voor zijn dochter, maar dat maakt het niet erger. Waarom word er in zulke gevallen altijd verwezen naar de kinderen. Als hij er niet was, dan zij er ook niet. Zijn ouders zijn een kind verloren en wat te denken aan andere familieleden.

Ik heb een aflevering gezien op Discovery dat hij mee ging op onderzoek naar witte haaien. Was wel interessant om te zien en ook hoe hij zich zo inleefde en mee hielp. Het was altijd al zijn droom las ik en dus mocht hij 7 afleveringen maken. Wil ze allemaal wel zien eigenlijk, had maar een stukje gezien.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Dec 2013 14:52

Re: Paul Walker overleden

Natuurlijk zijn zijn ouders een kind verloren, dat is vreselijk, maar ik vind dat als een meisje van 15 in de bloei van haar leven haar vader verliest, het niet gek is dat er naar haar verwezen wordt. Hoe gebroken moet zij zijn? En dan is je vader nog bekend ook, worden er insinuaties gedaan van hoe en waar en zal ze er veel vaker mee geconfronteerd worden dan als het een 'normaal' persoon zou zijn, haar vader. Het lijkt me vreselijk die foto's en filmpjes te moeten zien. Ik zag net een filmpje van sensatiezoekers die helemaal hadden gefilmd hoe en wat de crash eruit zag, dat maakte me echt misselijk, boos en verdrietig.

Ik vond hem een prachtige, spontane, volgens mij ontzettend zachtaardige man.
<<

Anoniem83

Bericht 01 Dec 2013 14:54

Re: Paul Walker overleden

caribbeanlover schreef:Tuurlijk is het erg voor zijn dochter, maar dat maakt het niet erger. Waarom word er in zulke gevallen altijd verwezen naar de kinderen. Als hij er niet was, dan zij er ook niet. Zijn ouders zijn een kind verloren en wat te denken aan andere familieleden.


Sorry CBL maar dit slaat echt nergens op. Het is heel erg als je op jonge leeftijd (want ja 15 is ook nog jong) een van je ouders verliest.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 01 Dec 2013 16:28

Re: Paul Walker overleden

Ik las het vanmorgen op Facebook en vind het zo erg :cry: Zo jong nog! En ik was echt wel fan van de Fast And The Furious films. RIP Paul Walker!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 01 Dec 2013 18:14

Re: Paul Walker overleden

Bah! Zo jong. Echt triest.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 01 Dec 2013 19:56

Re: Paul Walker overleden

R.I.P.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem17

Bericht 01 Dec 2013 20:59

Re: Paul Walker overleden

Mini schreef:
caribbeanlover schreef:Tuurlijk is het erg voor zijn dochter, maar dat maakt het niet erger. Waarom word er in zulke gevallen altijd verwezen naar de kinderen. Als hij er niet was, dan zij er ook niet. Zijn ouders zijn een kind verloren en wat te denken aan andere familieleden.


Sorry CBL maar dit slaat echt nergens op. Het is heel erg als je op jonge leeftijd (want ja 15 is ook nog jong) een van je ouders verliest.


CBL verwoordt het misschien niet heel duidelijk, maar ik snap geloof ik wel wat ze bedoelt en ben het daar ook wel mee eens. Het is voor alle nabestaanden heel, heel erg, niet alleen voor zijn dochter. Het is voor zijn dochter niet extra erg, in verhouding tot zijn ouders. He, hoe leg ik dit nou uit.. Het is voor de één niet meteen erger dan voor de ander, het is gewoon voor iedereen erg.

Ok, ik kom er niet uit, ik hoop dat het duidelijk is.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2013 21:30

Re: Paul Walker overleden

Dat heb je goed gezegd Elliot.

Mini snapt het niet zo goed. Het is niet zo dat ik het niet erg voor haar vind, maar er wordt gezegd ''wat erg voor zijn kind''. Hehe ja tuurlijk is dat erg, maar het is erger voor haar dan iemand die zijn of haar moeder verliest bij een ongeluk.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2013 21:31

Re: Paul Walker overleden

Parel schreef:Natuurlijk zijn zijn ouders een kind verloren, dat is vreselijk, maar ik vind dat als een meisje van 15 in de bloei van haar leven haar vader verliest, het niet gek is dat er naar haar verwezen wordt. Hoe gebroken moet zij zijn? En dan is je vader nog bekend ook, worden er insinuaties gedaan van hoe en waar en zal ze er veel vaker mee geconfronteerd worden dan als het een 'normaal' persoon zou zijn, haar vader. Het lijkt me vreselijk die foto's en filmpjes te moeten zien. Ik zag net een filmpje van sensatiezoekers die helemaal hadden gefilmd hoe en wat de crash eruit zag, dat maakte me echt misselijk, boos en verdrietig.

Ik vond hem een prachtige, spontane, volgens mij ontzettend zachtaardige man.


Ik zag ook een filmpje, misschien dezelfde die jij bedoeld. Het beeld bewoog nogal veel. Bedoel je die? Je zal een broek voor een gedeelte en schoenen.
Zulke mensen zijn er altijd, maar denk dat we allemaal wel zoiets in ons hebben. Als er een ongeluk gebeurd is, dan staat er altijd een groot aantal mensen te kijken. Wellicht zit dat in de mens en is het iets automatisch. Het is niet zo dat men niet schrikt, want dat doen ze wel daarom kijken ze ook.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 01 Dec 2013 22:13

Re: Paul Walker overleden

Ik las het vanmorgen ook op Facebook. Schrok er echt van. Hij was zo leuk en een van mijn favoriete acteurs.
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Dec 2013 22:15

Re: Paul Walker overleden

Zonde, zonder hem geen The Fast And The Furious.. Ben benieuwd hoe ze dat met het 7e deel gaan doen, opnames zijn al in volle gang las ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2013 00:07

Re: Paul Walker overleden

Ik zag net in een voorstukje van het nieuws dat ze een herdenkingstocht ofzo hier hebben gehouden. Attent, maar ik vind het persoonlijk overdreven. Ik bedoel zijn familie ed zullen niet gauw te weten komen dat hier in het verre Nederland zoiets gedaan is voor hem.
Mochten ze het daar doen dat vind ik anders.
<<

Anoniem16

Bericht 02 Dec 2013 00:23

Re: Paul Walker overleden

Ik ken hem niet, natuurlijk triest maar dat vind ik alle mensen die jong overlijden. Hij reed zelf niet toch?

Zoveel mensen overlijden door te hard willen rijden, soms nemen ze er zelfs onschuldige mensen in mee, blijf het ook altijd wat dom vinden, veel te hard rijden.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Dec 2013 09:46

Re: Paul Walker overleden

Printje schreef:Ik ken hem niet, natuurlijk triest maar dat vind ik alle mensen die jong overlijden. Hij reed zelf niet toch?

Zoveel mensen overlijden door te hard willen rijden, soms nemen ze er zelfs onschuldige mensen in mee, blijf het ook altijd wat dom vinden, veel te hard rijden.


Het is toch nog helemaal niet gezegd dat er te hard werd gereden? Hij reed zelf inderdaad niet.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Dec 2013 09:58

Re: Paul Walker overleden

Elliot schreef:
Printje schreef:Ik ken hem niet, natuurlijk triest maar dat vind ik alle mensen die jong overlijden. Hij reed zelf niet toch?

Zoveel mensen overlijden door te hard willen rijden, soms nemen ze er zelfs onschuldige mensen in mee, blijf het ook altijd wat dom vinden, veel te hard rijden.


Het is toch nog helemaal niet gezegd dat er te hard werd gereden? Hij reed zelf inderdaad niet.

Gisteren heb ik in verschillende Amerikaanse nieuwsberichten gelezen dat de politie heeft bevestigd dat het ongeluk met 'speed' te maken heeft.

De bestuurder was overigens een professionele autoracer.
<<

Anoniem17

Bericht 02 Dec 2013 11:21

Re: Paul Walker overleden

Oh dat wist ik nog niet. Ik ga meteen even de nieuwste nieuwsberichten lezen!
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Dec 2013 12:01

Re: Paul Walker overleden

Werd al vrij snel gezegd.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Dec 2013 11:44

Re: Paul Walker overleden

Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers