Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uggs Cardy

<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 30 Nov 2013 21:02

Uggs Cardy

Deel je ervaringen! Positief of negatief .
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 30 Nov 2013 21:15

Re: Uggs Cardy

Het gaat om dit model:

Afbeelding
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 30 Nov 2013 21:23

Re: Uggs Cardy

Ik vind het net sloffen en ook niet handig in de regen. Normale uggs hou ik wel van.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 30 Nov 2013 21:44

Re: Uggs Cardy

Zijn ze erg rekbaar? Want ik heb (daar kwamen we vanmiddag achter na de speurtocht naar nieuwe laarzen) erg dikke kuiten.
En hoe vallen ze qua maat? De gewone ugg's vind ik mooi, maar standaard. En nu viel mijn oog op dit model en die vind ik erg gaaf!
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 01 Dec 2013 11:24

Re: Uggs Cardy

Ik vind dit model niet zo mooi.
Ik vind ze eigenlijk ook echt van een paar seizoenen geleden. Meer dan de classics.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem22

Bericht 01 Dec 2013 13:12

Re: Uggs Cardy

Ik vind ze ook niet zo, maar jij moet ze dragen natuurlijk. Ik zou alleen het geld dat je anders kwijt bent aan Uggs besteden aan laarzen met een brede kuitmaat die je echt heel goed zitten. Uggs zijn niet direct de beste schoenen voor je voeten, merk ik.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Dec 2013 13:16

Re: Uggs Cardy

Dat waren mijn eerste Uggs. Op zich erg leuk, ik had ze jn het grijs en droeg ze altijd met de omslag naar beneden. De gebreide neus vond ik op een gegeven moment niet meer zo leuk, toen heb ik ze verkocht en de classic short gekocht. Ze blijven wel mooi hoor. Ze vallen normaal qua maar en zijn hartstikke rekbaar, want ze zijn van wol.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 01 Dec 2013 16:45

Re: Uggs Cardy

Ben inmiddels geslaagd. Ik zal ze niet alle dagen dragen, maar meer voor de net. Dus zo kan ik er lang plezier van hebben. Voor nu....ze zitten heerlijk! :heart:
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers