Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruids/trouwschoenen

<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 04 Dec 2013 21:55

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik wil het liefst roze All Stars aan omdat ik nooit hakken draag. Aangezien ik nooit een roze jurk zou kopen (en ik heel erg van roze houd) wil ik wel heel graag roze schoenen. Wie weet dat het toch nog met een hakje wordt, ik weet het nog niet. Trouwen duurt denk ik nog wel even :(
Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 04 Dec 2013 22:01

Re: Bruids/trouwschoenen

Mijn zus vond het echt een be-lach-e-lijk idee dat ik op All Stars zou trouwen. Waarom zou ik mijn voeten kwellen, op schoenen die ik niet eens mooi vind?

Waarschijnlijk ga ik custom made All Stars bestellen met de datum er op. Het worden wel witte ;)
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 04 Dec 2013 22:12

Re: Bruids/trouwschoenen

Gelijk heb je. Waarom zou je iets aan moeten trekken wat iedereen doet? Ik draag nooit hakken (ja alleen laarzen met een platte hak) en leef in mijn All Stars. Kan mij het nou schelen of een ander het lelijk vind, het is mijn dag en ik draag wat ik wil. Je trouwt tenslotte maar 1 keer. Maar dat het roze schoenen/gympen moeten worden, is vrijwel zeker. Knalt lekker bij een witte jurk :P
Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 04 Dec 2013 22:13

Re: Bruids/trouwschoenen

Precies! En hoeveel zie je nou daadwerkelijk van je schoenen?

Mijn schoonzus had echt gave pumps aan met bloemenprint onder haar jurk. Echt een leuke verrassing toen dat onder de jurk vandaan kwam :) Zwager had ook schoenen met bloemenprint onder zijn pak aan.Net even anders dan gewoon.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 04 Dec 2013 22:14

Re: Bruids/trouwschoenen

:heart: :heart: :heart:
Afbeelding

Ook heel gaaf!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Dec 2013 10:03

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik zou wel pumps in een felle kleur onder mijn jurk willen, zoals knalrood of kobalt blauw :heart:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem19

Bericht 05 Dec 2013 11:52

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik wil ook Converse dragen! Ik vind de meeste trouwschoenen die hier worden geplaatst echt niet mooi. Dan zou ik liever op hoge pumps gaan maar daar kan ik niet op lopen.
<<

Anoniem91

Bericht 05 Dec 2013 12:53

Re: Bruids/trouwschoenen

Tijdens het feest wil ik ook gewoon All Stars aan. Kan ik tenminste nog een beetje dansen :)
<<

Anoniem23

Bericht 05 Dec 2013 13:14

Re: Bruids/trouwschoenen

Ga je trouwen Weetjewel! Wat leuk!

Ik kan prima een hele dag op pumps lopen dus ik koop denk ik gewoon een mooi paar pumps. Ik vind trouwschoenen meestal niet zo mooi. En wie weet nog een plat schoentje of een allstar ofzo voor tijdens een eventueel feest. Maar we gaan nog lang niet trouwen dus ik weet ook helemaal niet hoe het er überhaupt uit gaat zien haha!
<<

Anoniem91

Bericht 05 Dec 2013 13:20

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik hoop toch wel binnen twee jaar, het ligt er even aan ook wat er binnenkort gaat gebeuren mbt erfenis enzo. :)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Dec 2013 15:27

Re: Bruids/trouwschoenen

Marin schreef:Gizmo, waarom heb je ze eigenlijk niet laten verven voor de bruiloft? Dat was nog veel origineler geweest.
Daar heb ik ook aan gedacht, ik wilde ze namelijk in het fuchsia roze. Mary Borsato heeft me eigenlijk van dat idee afgeholpen. Ze liet me er over nadenken of ik het leuk zou vinden om op de foto's overal roze puntjes onder te zien. En bij nader inzien vond ik dat toch niet zo leuk. Als je niet zo'n lange jurk hebt zou ik het juist wel voor de bruiloft doen.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 05 Dec 2013 17:44

Re: Bruids/trouwschoenen

Ilovethe90s schreef:
Marin schreef:Gizmo, waarom heb je ze eigenlijk niet laten verven voor de bruiloft? Dat was nog veel origineler geweest.
Daar heb ik ook aan gedacht, ik wilde ze namelijk in het fuchsia roze. Mary Borsato heeft me eigenlijk van dat idee afgeholpen. Ze liet me er over nadenken of ik het leuk zou vinden om op de foto's overal roze puntjes onder te zien. En bij nader inzien vond ik dat toch niet zo leuk. Als je niet zo'n lange jurk hebt zou ik het juist wel voor de bruiloft doen.


Bij een korte jurk is het inderdaad helemaal tof!
Mij hadden die 'puntjes' niet zoveel uitgemaakt, aangezien de kleur paars ook al in de jurk zat. Dan sluit het meer bij elkaar aan.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 06 Dec 2013 13:29

Re: Bruids/trouwschoenen

Ook hier waren de schoenen een drama. Wilde eerst ook graag all-stars aan (en stiekem heb ik daar spijt van dat ik het niet gedaan heb met o.a. de fotoshoot) Maar een week voor de bruiloft gelukkig nog deze gevonden. Zaten heel fijn maar ook net als het meerendeel hier staan ze nu maar te staan in m`n kast)

edit. En je ziet op de foto`s stiekem best veel van je schoenen. Daar keek ik toch wel van af. Want als je zit, loopt, ... zie je altijd je schoenen. Zo heeft Marin een foto van het avondeten en daar zit ik dan niet zo charmant als op onderstaande foto en daar stoor ik me nu dan bv aan :P

Afbeelding
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 06 Dec 2013 13:39

Re: Bruids/trouwschoenen

Isis, ik vind deze schoenen leuk staan!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Dec 2013 20:17

Re: Bruids/trouwschoenen

Isis, die schoenen vind ik ECHT heel gaaf, precies wat ik zoek!
Waar heb je ze van?
<<

Anoniem187

Bericht 06 Dec 2013 20:24

Re: Bruids/trouwschoenen

Als ik ooit ga trouwen, wil ik een knalkleur pumps of een knalkleur all-stars. Die officiële trouwschoenachtige dingen die je overal ziet, is echt niet iets voor mij. En 's avonds gaan die pumps uit en ga ik op slippers of all-stars verder.
Het is mijn feestje, dus ik ga echt geen pijn lijden.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Dec 2013 20:28

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik heb hemelsblauwe schoenen met een glimmende laag. Hoop dat ze mooi onder mijn jurk staan.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2013 22:30

Re: Bruids/trouwschoenen

Wat zijn Allstars populair, haha.
Ik ben getrouwd op grijze, lage Allstars en m'n man had grijze, hoge Allstars. Ik had ook nog okergele pumps en kanariegele Havianas.
<<

Anoniem260

Bericht 07 Dec 2013 14:57

Re: Bruids/trouwschoenen

Isis schreef: En je ziet op de foto`s stiekem best veel van je schoenen. Daar keek ik toch wel van af. Want als je zit, loopt, ... zie je altijd je schoenen. ]



Als je ze op de foto's ziet, zie je ze op de dag zelf dus ook best veel, vandaar dat ik niet voor laarzen zou gaan :wink:
Een felle kleur lijkt me wel tof, een kleur die ook in de accessoires of aankleding/taart/ballonnen/etc. terugkomt :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Dec 2013 11:13

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik heb dan niet eens een vent, maar mijn trouwschoenen heb ik al eeuwen lang haha. Het zijn wel hoge open pumps. Maar helemaal handgeschilderd met gouden bloemen. Als ik ooit ga trouwen is dat toch in het kort, dus mijn schoenen gaan de show stelen! Nu staan ze al jaren in de kast, maar ik vind ze nog steeds prachtig en speciaal. Ik denk dat ik met die schoenen hetzelfde had als sommige mensen met een jurk.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 09 Dec 2013 11:51

Re: Bruids/trouwschoenen

Tabbie schreef:Ik heb dan niet eens een vent, maar mijn trouwschoenen heb ik al eeuwen lang haha. Het zijn wel hoge open pumps. Maar helemaal handgeschilderd met gouden bloemen. Als ik ooit ga trouwen is dat toch in het kort, dus mijn schoenen gaan de show stelen! Nu staan ze al jaren in de kast, maar ik vind ze nog steeds prachtig en speciaal. Ik denk dat ik met die schoenen hetzelfde had als sommige mensen met een jurk.


Klinkt erg mooi, dat kan natuurlijk ook!

Ik vind de meeste bruidsschoenen echt lelijk, zo'n rare punt. Wij gaan in de kerstvakantie nog naar Amsterdam, daar ook maar eens kijken. En anders toch maar bij een bruidszaak kijken in de buurt.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 10 Dec 2013 21:13

Re: Bruids/trouwschoenen

Lejow schreef:Isis, die schoenen vind ik ECHT heel gaaf, precies wat ik zoek!
Waar heb je ze van?


Gevonden via internet maar omdat ik een week voor de bruiloft ze nog niet had diverse bruidswinkels afgebeld en daar dus wel de hoofdprijs betaald (internet waren ze de helft goedkoper) edit, ik had in deze schoenen een maat kleiner genomen :)
Het is de Viviane:

http://www.perfectdress.nl/schoenen-vaste-coll.html
<<

Anoniem173

Bericht 11 Dec 2013 00:41

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik heb ze, tientje bij de kringloop nog helemaal nieuw :)

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 01:28

Re: Bruids/trouwschoenen

Leuk dat je gaat trouwen AM! En al snel ook!

Ik wil ook op All Stars trouwen! Vind trouwschoenen oerlelijk en ik doe niet aan hakken. Ergo: Converse it is! Hopelijk vind ik een man die dat ook leuk vindt, want eigenlijk moet hij dan ook All Stars aan :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem260

Bericht 11 Dec 2013 10:24

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik wil wel een hakje... Voel me dan vrouwelijker en eleganter en loop mooier :yes:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers