Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruids/trouwschoenen

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Dec 2013 23:00

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik heb mijn trouwschoenen via marktplaats. Waren echte trouwschoenen en nog nooit gedragen.

Ik heb ze alleen mpop mijn trouwdag aangehad en later hebben 2 vriendinnen als trouwschoenen gebruikt.
Ik heb ze nu gewoon in de kast, wachtend tot mijn dochter mijn jurk en schoenen wil passen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Dec 2013 23:23

Re: Bruids/trouwschoenen

De mijne kwamen ook van de Scapino. Voor een tientje :D Ze waren wit met klein hakje en mooi bandje, zaten prima en heb ze vervolgens nooit meer aangehad, haha.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 03 Dec 2013 15:46

Re: Bruids/trouwschoenen

Afbeelding

Dit zijn mijn bruidschoenen. Maar 38/39 van het merk Lori.
Alleen op m'n bruiloft gedragen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem301

Bericht 03 Dec 2013 16:21

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik vind de meeste trouwschoenen niet erg mooi! Zo'n rare lange neus en klein hakje. Misschien draag ik -geheel tegen de etiquette in- wel een open schoentje dan. Vind dit echt niet mooi.
<<

ChiQ

Bericht 03 Dec 2013 16:26

Re: Bruids/trouwschoenen

De meeste neuzen lijken lang omdat natuurlijk dat hakje kort is. Verder kan je wel open schoenen dragen, maar je ziet echt heel weinig van je schoenen onder een jurk. Weet je wat pas raar is, als je een paar tenen alleen ziet.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 03 Dec 2013 16:32

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik had deze trouwschoenen:
Afbeelding

Ik vind ze niet zo mooi maar ik had last van een knieblessure toen ik ging trouwen en mocht dus niet op hoge hakken lopen. Omdat ik geen flatjes wilde heb ik dus toen maar deze gekocht. Ik heb ze nooit meer aangehad trouwens.
Laatst gewijzigd door Isabel_ op 03 Dec 2013 16:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2013 16:36

Re: Bruids/trouwschoenen

Afbeelding

Dit waren mijn trouwschoenen. Ik heb ze toen via Marktplaats gekocht voor de helft van het geld. Als ik ze niet zo goedkoop had kunnen vinden was ik de gewone schoenenzaken wel afgegaan. Achteraf had ik dat sowieso moeten doen want deze schoenen heb ik nooit meer aangedaan. Ze staan nu als decoratie op ons buikkastje ;)
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

No. 3

Bericht 03 Dec 2013 16:38

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik heb dezelfde als Ilove80sand90s (ofzo :-)), en ik vind ze heel lelijk, maar ik kreeg ze gratis bij de jurk. Dus aanbod maar aangenomen.
<<

Anoniem173

Bericht 03 Dec 2013 16:39

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik vind trouwschoenen ook helemaal niet mooi, maar een gewone schoen op dit moment vinden bij een schoenenwinkel (en dan bij voorkeur nog eentje die van de zomer leuk te dragen is en onder de 60/70 euro) het is niet te doen!
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2013 16:40

Re: Bruids/trouwschoenen

No. 3 schreef:Ik heb dezelfde als Ilove80sand90s (ofzo :-)), en ik vind ze heel lelijk, maar ik kreeg ze gratis bij de jurk. Dus aanbod maar aangenomen.


Je zou ze ook kunnen verkopen en op zoek gaan naar andere schoenen toch? Jammer om met schoenen te lopen die je eigenlijk niet zelf uitgekozen zou hebben.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

No. 3

Bericht 03 Dec 2013 17:24

Re: Bruids/trouwschoenen

Tsjip schreef:Je zou ze ook kunnen verkopen en op zoek gaan naar andere schoenen toch? Jammer om met schoenen te lopen die je eigenlijk niet zelf uitgekozen zou hebben.
Ja, da's wel een idee, had ik nog niet aan gedacht. Ik vind het niet zo erg hoor, want het zijn maar schoenen en ze zitten prima. Ik vind trouwschoenen, net als Carrie, eigenlijk allemaal lelijk. Die van jou vind ik dan weer wel mooi, maar die hak is te hoog. Ah well.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 03 Dec 2013 17:47

Re: Bruids/trouwschoenen

No. 3 schreef:
Tsjip schreef:Je zou ze ook kunnen verkopen en op zoek gaan naar andere schoenen toch? Jammer om met schoenen te lopen die je eigenlijk niet zelf uitgekozen zou hebben.
Ja, da's wel een idee, had ik nog niet aan gedacht. Ik vind het niet zo erg hoor, want het zijn maar schoenen en ze zitten prima. Ik vind trouwschoenen, net als Carrie, eigenlijk allemaal lelijk. Die van jou vind ik dan weer wel mooi, maar die hak is te hoog. Ah well.


Ik vind die van jou en I love the 90's nog niet eens zo lelijk. De neus is wel redelijk lang, daar zou ik dan niet voor kiezen. Die van Tsjip vind ik ook wel okee. Zou zelf wel zo iets kiezen en dan laten kleuren. Denk dat ik ze dan nog wel eens aan zou trekken bij een speciale gelegenheid.

Afbeelding
Afbeelding
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 03 Dec 2013 19:41

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik had deze http://www.trouwschoenenwinkel.nl/Anika ... inbow-Club
(Ik draag nooit hakken, dus vond dit hoog genoeg ;) )

En inmiddels laten verven in de kleur van het lint welke ik om mijn jurk had. Zo heb ik er een leuke herinnering aan en kan ik ze nog vaker dragen. (Kleur rechts van lint jurk is de juiste kleur, kreeg het met de schoenen niet goed op de foto).

Afbeelding
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem301

Bericht 03 Dec 2013 21:37

Re: Bruids/trouwschoenen

ChiQ schreef:De meeste neuzen lijken lang omdat natuurlijk dat hakje kort is. Verder kan je wel open schoenen dragen, maar je ziet echt heel weinig van je schoenen onder een jurk. Weet je wat pas raar is, als je een paar tenen alleen ziet.

Hm ja dat is waar. Ik vind die van Tsjip en KOL trouwens nog wel redelijk om te zien. Of misschien kan ik gewoon andere mooie pumps vinden, niet per se trouwschoenen.
<<

Anoniem260

Bericht 03 Dec 2013 21:44

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik vind die van Tsjip ook nog wel mooi!
<<

Anoniem119

Bericht 03 Dec 2013 21:52

Re: Bruids/trouwschoenen

Gizmo, waarom heb je ze eigenlijk niet laten verven voor de bruiloft? Dat was nog veel origineler geweest.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2013 22:38

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik ben eigenlijk op zoek naar witte ballerina's of iets van mooie witte sandaaltjes ofzo, zonder hak.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2013 22:40

Re: Bruids/trouwschoenen

Deze vind ik heel gaaf

Afbeelding

Maar man, die zijn bijna net zo duur als mijn jurk :laughcry:
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 03 Dec 2013 22:59

Re: Bruids/trouwschoenen

Marin schreef:Gizmo, waarom heb je ze eigenlijk niet laten verven voor de bruiloft? Dat was nog veel origineler geweest.


Dat bedacht ik me ook twee weken voor de bruiloft.... Iets te laat ;-)
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 569

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 04 Dec 2013 13:22

Re: Bruids/trouwschoenen

Ik had pumps van Gabor. Deze zaten echt heerlijk, heb er de hele dag en avond op kunnen lopen. Het is niet meteen een merk waar je naar zou gaan zoeken, maar ik vind dat ze beste mooie bruidsschoenen hebben.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 04 Dec 2013 14:31

Re: Bruids/trouwschoenen

Ster schreef:Ik had pumps van Gabor. Deze zaten echt heerlijk, heb er de hele dag en avond op kunnen lopen. Het is niet meteen een merk waar je naar zou gaan zoeken, maar ik vind dat ze beste mooie bruidsschoenen hebben.


Die heb ik inderdaad op Zalando zien staan, alleen wel vaak met hoge hak die ik mooi vind. En ik zoek een schoentje met hak 3 tot 5cm.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 04 Dec 2013 16:34

Re: Bruids/trouwschoenen

Gizmo schreef:Ik had deze http://www.trouwschoenenwinkel.nl/Anika ... inbow-Club
(Ik draag nooit hakken, dus vond dit hoog genoeg ;) )

En inmiddels laten verven in de kleur van het lint welke ik om mijn jurk had. Zo heb ik er een leuke herinnering aan en kan ik ze nog vaker dragen. (Kleur rechts van lint jurk is de juiste kleur, kreeg het met de schoenen niet goed op de foto).

Afbeelding


Ik had dezelfde schoenen. Heb ze bij een winkel gekocht waar ik ze na het trouwen voor €7,50 zwart kon laten verven. Ik zou ze anders nooit meer dragen (ze waren vies geworden) en nu heb ik ze al meerdere keren onder een jurkje gedragen bij de trouwerijen van vrienden. Vind het erg leuk dat ik ze zo nog kan dragen en ze niet in de kast verdwenen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 04 Dec 2013 20:45

Re: Bruids/trouwschoenen

Gizmo schreef:
Marin schreef:Gizmo, waarom heb je ze eigenlijk niet laten verven voor de bruiloft? Dat was nog veel origineler geweest.


Dat bedacht ik me ook twee weken voor de bruiloft.... Iets te laat ;-)


Haha! Nou ja!

Ik vind deze echt heel erg mooi, maar dikke doei dat ik daar een hele dag op zou kunnen lopen (of betalen). Staan op m'n ain't gonna happen lijstje ;)

Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 04 Dec 2013 20:52

Re: Bruids/trouwschoenen

Misschien is het dan toch handiger om naar betaalbare dingen te kijken...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem119

Bericht 04 Dec 2013 21:00

Re: Bruids/trouwschoenen

Voorlopig toch niet handig, straks kom ik iets tegen wat ik te gek vind, maar tegen die tijd uit de collectie is!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron